Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 maart 2007, 16:56   #261
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ Bekijk bericht
Nieuwe Belgen ,blijven voor eeuwig vreemdelingen. Niet het Vlaams Belang heeft facistische gedachten maar wel u die ons onwaarschijnlijke lage cijfers wil door de strot duwen. Ik hou me aan wetenschappelijk verkregen cijfers die me laten zien dat er hier in dit land ongeveer 2.000.000 vreemdelingen rondlopen, die ons met allerlei problemen opzadelen en op termijn onze sociale zekerheid naar een failliet zullen leiden, daar gaat het om en om niets anders en als jullie dat niet willen zien dat is jullie goed recht!!
Dus: Hendrik Conscience, Yves Leterme, Alexandra Colen ook...voor eeuwig vreemdelingen.
Vuil B-stichter Karel Dillen (°1925)

maar 't zijn de anderen die (volgens jou) fascisten zijn...

Laatst gewijzigd door filosoof : 7 maart 2007 om 17:00.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2007, 17:12   #262
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Dus: Hendrik Conscience, Yves Leterme, Alexandra Colen ook...voor eeuwig vreemdelingen.
Vuil B-stichter Karel Dillen (°1925)

maar 't zijn de anderen die (volgens jou) fascisten zijn...

Wat heeft Dillen te maken met deze discussie over het vreemdelingen aantal in dit land, *knip*. Niets me dunkt, maar ja voor een facist zoals u zijn alle middelen bruikbaar om het Vlaams Belang op een ondemocratische manier aan de schandpaal te nagelen. Willen we eens beginnen met de rooie partij wat die al allemaal al heeft uigehaald dat het daglicht niet kan verdragen! Vreemdelingen blijven voor eeuwig vreemdelingen, dat is nu eenmaal realiteit tot spijt van wie het benijdt!!
MisterXYZ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2007, 17:37   #263
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat heeft Dillen te maken met deze discussie over het vreemdelingen aantal in dit land, ****Filosoofke. Niets me dunkt, maar ja voor een facist zoals u zijn alle middelen bruikbaar om het Vlaams Belang op een ondemocratische manier aan de schandpaal te nagelen. Willen we eens beginnen met de rooie partij wat die al allemaal al heeft uigehaald dat het daglicht niet kan verdragen! Vreemdelingen blijven voor eeuwig vreemdelingen, dat is nu eenmaal realiteit tot spijt van wie het benijdt!!
Noem je anderen onrechtmatig "fascist", dan heb je recht op een repliek!!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Dillen
Maar vandaag ben ik er nog altijd niet beschaamd om....
je kan het woord zelfs niet correct spellen...
En dan ben je verwonderd als ik die partij "vuil" noem?
Dat is geen scheldwoord naar het VuilB, gewoon een verduidelijking van het verleden van die partij
Citaat:
Vreemdelingen blijven voor eeuwig vreemdelingen, dat is nu eenmaal realiteit tot spijt van wie het benijdt!
D�*n vermoed ik dat er maar weinig "Vlamingen" bestaan...of mogelijk zelfs géén?

Laatst gewijzigd door filosoof : 7 maart 2007 om 17:44.
Oud 7 maart 2007, 17:56   #264
filosoof
Banneling

Standaard lijstje criminele blokkers wéér aangevuld

Citaat:
Nieuwe Belgen ,blijven voor eeuwig vreemdelingen. Niet het Vlaams Belang heeft facistische gedachten maar wel u die ons onwaarschijnlijke lage cijfers wil door de strot duwen. Ik hou me aan wetenschappelijk verkregen cijfers die me laten zien dat er hier in dit land ongeveer 2.000.000 vreemdelingen rondlopen, die ons met allerlei problemen opzadelen en op termijn onze sociale zekerheid naar een failliet zullen leiden, daar gaat het om en om niets anders en als jullie dat niet willen zien dat is jullie goed recht!!
tiens, van een medestandster van jou:
Citaat uit 'n andere thread
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Ik heb geen idee hoeveel mexicanen/marokkanen er in de USA/Belgie zijn eigenlijk. Maar ik had het met die 30x over aantallen, niet percentages.

Procentueel is het:
- Marokkanen in Belgische gevangenissen : +-11%
- Mexicanen in Amerikaanse gevangenissen : +-15%
Zo er 2mio zouden zijn, zijn ze met +20% van de bevolking en dan zijn ze in de gevangenissen ondervertegenwoordigd*, ondanks alle Vuil-B gebrul daarover.

Dus logisch gezien is minstens één of meerdere van jullie cijfers en claims foutief... (misschien wel allemaal?)

*daar naderen we een bepaalde interpretatie van de "stelling Hertogen"

Laatst gewijzigd door filosoof : 7 maart 2007 om 18:02.
Oud 7 maart 2007, 18:31   #265
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
tiens, van een medestandster van jou:
Citaat uit 'n andere thread

Zo er 2mio zouden zijn, zijn ze met +20% van de bevolking en dan zijn ze in de gevangenissen ondervertegenwoordigd*, ondanks alle Vuil-B gebrul daarover.

Dus logisch gezien is minstens één of meerdere van jullie cijfers en claims foutief... (misschien wel allemaal?)

*daar naderen we een bepaalde interpretatie van de "stelling Hertogen"

Gij kunt nog niet goed lezen *knip*, ik heb het wel degelijk over 2.000.000 vreemdelingen, dus alle soorten en rassen samen geteld, *knip*
Oud 7 maart 2007, 19:29   #266
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nieuwe Belgen ,blijven voor eeuwig vreemdelingen.
Einde discussie.
Maar pas op: als er ooit iemand één volksvreemd element in uw stamboom vindt, ben u ook een vreemdeling. Begin uzelf maar al voor te bereiden op uw deportatie.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2007, 19:41   #267
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik hou me aan wetenschappelijk verkregen cijfers die me laten zien dat er hier in dit land ongeveer 2.000.000 vreemdelingen rondlopen,

Eerst tel je bij vreemdelingen nieuwe Belgen (PER DEFINITIE Belg), waardoor je aan 1.660.000 komt, en twee zinnen later heb je daar zelf 2.000.000 van gemaakt.
WETENSCHAPPELIJK??!!

Laatst gewijzigd door drosophila : 7 maart 2007 om 19:41.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2007, 20:06   #268
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vreemdelingen blijven voor eeuwig vreemdelingen, dat is nu eenmaal realiteit tot spijt van wie het benijdt!!
Alle Vlamingen HOLLANDERS
(herrinner je: 1830)
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2007, 08:20   #269
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vreemdelingen blijven voor eeuwig vreemdelingen, dat is nu eenmaal realiteit tot spijt van wie het benijdt!!
Ik durf er één van mijn teelballen onder verwedden dat zelfs uw stamboom niet van zulk een zuiver bloed is als u wel zou willen. Als je maar ver genoeg teruggaat in de geschiedenis (moet zelfs niet eeuwig zijn, korter is al lang genoeg) zul je zien dat we allemaal vreemdelingen zijn.

Uw uitspraak zegt trouwens veel meer over u dan over die befaamde 'vreemdelingen' en het feit dat u meermaals geknipt moest worden onderstreept uw gebrek aan respecvt voor uw medemens.
Oud 8 maart 2007, 10:51   #270
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht

Citaat:
D�*n vermoed ik dat er maar weinig "Vlamingen" bestaan...of mogelijk zelfs géén?

Laatst gewijzigd door filosoof : 8 maart 2007 om 10:55.
Oud 8 maart 2007, 11:42   #271
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
Ik durf er één van mijn teelballen onder verwedden dat zelfs uw stamboom niet van zulk een zuiver bloed is als u wel zou willen. Als je maar ver genoeg teruggaat in de geschiedenis (moet zelfs niet eeuwig zijn, korter is al lang genoeg) zul je zien dat we allemaal vreemdelingen zijn.

Uw uitspraak zegt trouwens veel meer over u dan over die befaamde 'vreemdelingen' en het feit dat u meermaals geknipt moest worden onderstreept uw gebrek aan respecvt voor uw medemens.
Pfft... Wat moet ik met een teelbal van u. Ik heb zelfs geen hond om uw kloot als snoepje aan hem te geven.
Oud 8 maart 2007, 16:24   #272
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht

Eerst tel je bij vreemdelingen nieuwe Belgen (PER DEFINITIE Belg), waardoor je aan 1.660.000 komt, en twee zinnen later heb je daar zelf 2.000.000 van gemaakt.
WETENSCHAPPELIJK??!!

Vreemdelingen, blijven voor eeuwig vreemdelingen en nieuwe Belgen zijn ook nog altijd vreemdelingen. Wetenschapelijk waren op 01/01/2005 ongeveer 1.700.000 vreemdelingen aanwezig. En aangezien we alweer méér dan 2 jaar verder zijn en gezien het stijgend aantal vreemdelingen dat ons land aandoet en vooral illegalen, mogen we het aantal nu reeds op 2.000.000 vreemdelingen zetten, misschien wel méér.
De overheid, waarvan gij de cijfers hebt gehaald, onderschat het aantal vreemdelingen om geen angst psychose op gang te brengen, hetzelfde gebeurd er bij het aantal werklozen die er zouden rondlopen, waar het aantal werklozen volgens hen op ongeveer 400.000 ligt maar in werkelijkheid zijn het er ongeveer 900.000 mensen die zonder werk zitten en ook dit cijfer is wetenschappelijk vastgelegd, tot spijt van wie het benijdt!!
Oud 8 maart 2007, 16:31   #273
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Vreemdelingen, blijven voor eeuwig vreemdelingen en nieuwe Belgen zijn ook nog altijd vreemdelingen. Wetenschapelijk waren op 01/01/2005 ongeveer 1.700.000 vreemdelingen aanwezig. En aangezien we alweer méér dan 2 jaar verder zijn en gezien het stijgend aantal vreemdelingen dat ons land aandoet en vooral illegalen, mogen we het aantal nu reeds op 2.000.000 vreemdelingen zetten, misschien wel méér.
De overheid, waarvan gij de cijfers hebt gehaald, onderschat het aantal vreemdelingen om geen angst psychose op gang te brengen, hetzelfde gebeurd er bij het aantal werklozen die er zouden rondlopen, waar het aantal werklozen volgens hen op ongeveer 400.000 ligt maar in werkelijkheid zijn het er ongeveer 900.000 mensen die zonder werk zitten en ook dit cijfer is wetenschappelijk vastgelegd, tot spijt van wie het benijdt!!
Zoals ik al schreef, mocht jouw natte-vinger-in-je-neus-werk juist zijn, dan zouden die vreemdelingen sterk ondervertegenwoordigd zijn in de gevangenissen,en juist daarvan maken jullie een "strijdpaardje", dus minstens één van jullie beweringen is logisch manifest onwaar: dewelke? Of allemaal ? Kiezen of delen.

Laatst gewijzigd door filosoof : 8 maart 2007 om 16:34.
Oud 8 maart 2007, 16:40   #274
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
Je mag gerust zijn: je kroonjuwelen zijn niet in gevaar!
Een klein beetje wiskunde:
Jij stamt af van 2 ouders. Die op hun beurt van twee ouders.
Over twee generaties gezien stam je dus af van 2*2=4 mensen.
over drie nog eens maal 2=16
Om het wiskundig te stellen je stamt over n generaties af van 2 tot de nde macht mensen.

Over 30 generaties stam je dus af van 1 073 741 824
En over 31 generaties van het dubbele...

Maar wat blijkt: in die periode is dat meer dan de wereldbevolking!

Nu is dertig generaties kattepis. We bestaan al veeel langer.
En volgens genetisch onderzoek zijn we afkomstig van een heel klein groepje van zo'n tweeduizend (zwarte!) mensen die op een bepaald ogenblik de enige levende voorvaderen van ons allen zijn!

We zijn dus op vrij korte en zeker op lange termijn allemaal bloedbroeders!
Arme racisten toch.
(Jezus was waarschijnlijk ook al een "bruine")
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2007, 16:47   #275
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Je maakt een aantal foutjes
Mensen die hier worden geboren zijn geen vreemdelingen maar allochtonen.
Mensen die naar hier komen zonder papieren zijn illegalen.
Mensen die naar hier met papieren komen zijn vreemdelingen.
Mensen die naar hier komen en dan uiteindelijk onze nationaliteit krijgen zijn allochtoon en is dus geen vreemdeling meer(ook al zegt men dat nog regelmatig).

Het is wel zo dat ook al word een turk hier geboren men zegt;een man van vreemde afkomst=een belg van turkse afkomst.(Maar je kan die persoon geen vreemdeling noemen).Het is een allochtoon.

In België zijn er 1.709.487 inwoners van vreemde afkomst waarvan er tussen 1980 en 2005 838.625 de belgisch nationaliteit verworven hebben of als Belg geboren zijn.En deze cijfers zijn tot 2005 gerekent dus we zitten nu al ong 2j verder dus dat aantal zal sowieso gestegen zijn,klopt als een bus.

Dan zijn er de illegalen nog niet bijgerekend maar ik denk dat niemand kan zeggen hoeveel er dat juist zijn.Feit is dat als je alles bij elkaar rekent je idd heel dicht bij die 2m aanleunt.
Als je dan ook nog eens rekening houd voor binnen zovele jaren dat vooral moslimkweek veel hoger ligt dan bij de autochtonen............................+ dat er nog steeds mensen onze nationaliteit verkrijgen.

Als je ziet dat wij met een pakske meer zijn dan alle allochtonen tesamen en er zitten dan minstens 40% allochtonen in de gevangenis?Ook dat zegt genoeg

Laatst gewijzigd door Marlboro : 8 maart 2007 om 16:49.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2007, 16:53   #276
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Zoals ik al schreef, mocht jouw natte-vinger-in-je-neus-werk juist zijn, dan zouden die vreemdelingen sterk ondervertegenwoordigd zijn in de gevangenissen,en juist daarvan maken jullie een "strijdpaardje", dus minstens één van jullie beweringen is logisch manifest onwaar: dewelke? Of allemaal ? Kiezen of delen.
Ja filosoofke, dat is de realiteit hé jongen, die jullie willen onderdrukken, waarom dat jullie de waarheid geweld willen aandoen is voor mij een raadsel en waarom gij er gevangenissen moet bijhalen is voor mij ook een raadsel. Uw geraaskal is manifest onwaar. Het moet u en uw vrienden geweldig hoog liggen dat u mijn wetenschappelijke cijfers als onwaar bestempeld. Er lopen hier misschien al méér dan 2.000.000 vreemdelingen rond, die de veiligheid bedreigen en die onze sociale zekerheid aan het opsouperen zijn en wij als belasting betaler moeten dat maar allemaal goedvinden, volgens u en uw rooie vrienden en of groene vrienden!!
Die vreemdelingen toeloop moet gestopt worden!!
Oud 8 maart 2007, 17:14   #277
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja filosoofke, dat is de realiteit hé jongen, die jullie willen onderdrukken, waarom dat jullie de waarheid geweld willen aandoen is voor mij een raadsel en waarom gij er gevangenissen moet bijhalen is voor mij ook een raadsel. Uw geraaskal is manifest onwaar. Het moet u en uw vrienden geweldig hoog liggen dat u mijn wetenschappelijke cijfers als onwaar bestempeld. Er lopen hier misschien al méér dan 2.000.000 vreemdelingen rond, die de veiligheid bedreigen en die onze sociale zekerheid aan het opsouperen zijn en wij als belasting betaler moeten dat maar allemaal goedvinden, volgens u en uw rooie vrienden en of groene vrienden!!
Die vreemdelingen toeloop moet gestopt worden!!
Daar is het veel te laat voor.Je kan het alleen afremmen maar dan spreek ik wel over dat we geen vreemdelingen/illegalen meer moeten toelaten en dus sowieso onze nationaliteit niet kunnne en mogen krijgen ect....
Maar voor de mensen van vreemde afkomst die hier geboren zijn,tja,wat kan je doen?Nen knoop erin leggen mss?
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 02:07   #278
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Je mag gerust zijn: je kroonjuwelen zijn niet in gevaar!
Een klein beetje wiskunde:
Jij stamt af van 2 ouders. Die op hun beurt van twee ouders.
Over twee generaties gezien stam je dus af van 2*2=4 mensen.
over drie nog eens maal 2=16
Om het wiskundig te stellen je stamt over n generaties af van 2 tot de nde macht mensen.

Over 30 generaties stam je dus af van 1 073 741 824
En over 31 generaties van het dubbele...

Maar wat blijkt: in die periode is dat meer dan de wereldbevolking!

Nu is dertig generaties kattepis. We bestaan al veeel langer.
En volgens genetisch onderzoek zijn we afkomstig van een heel klein groepje van zo'n tweeduizend (zwarte!) mensen die op een bepaald ogenblik de enige levende voorvaderen van ons allen zijn!

We zijn dus op vrij korte en zeker op lange termijn allemaal bloedbroeders!
Arme racisten toch.
Mo néé, gaai,
da was ne Vloaming, die kwam van Nazareth!! http://www.Nazareth.be/

Die andere, die racisten, als ze lezen wat je schreef en de werkelijkheid beseffen plegen ze collectief zelfmoord: je wil toch geen moordenaar zijn? Laat vlug die post schrappen door de mods!!
Oud 9 maart 2007, 04:55   #279
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar is dan toch maar weinig van overgebleven.
Ik zie toch verschillen tussen Nederlanders en Vlamingen qua uiterlijk.
En van die hitsigheid die hollandse grieten in zich hebben is er nog veel minder overgebleven
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 04:58   #280
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gij zijt een grap gij, domme neger
Ik zou er niet van verschieten van wat je daar schrijft...misschien daarom ook dat ik van heel dat geloof niks moet hebben?
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be