![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6681 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6682 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2. Als de hele discussie hier min of meer in het zwart-wit gebeurt, ben ik er niet eens zo ver naast met mijn karikaturale opmerking. 3. Bewijs die stelling van die planning op voorhand.
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 9 maart 2007 om 12:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6683 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik heb geen respect voor fanatiekelingen, fundamentalisten en landrovers (niet de terreinvoertuigen ![]() Dit geld voor beide zijden. Als we uw redenering volgen, heeft de bullebak die het hardst en het langst kan roepen altijd gelijk.
![]() |
![]() |
#6684 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6685 |
Banneling
|
![]() Legers dienen om militaire operaties te voeren,zowel offensieve als defensieve.Als een ander land gebruikt wordt als basis om u te bestoken,valt ge het aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6686 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6687 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6688 |
Banneling
|
![]() Tussen volkeren mag dat zo zijn.Een volk moet zijn recht pakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6689 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens de VN zijn er tussen de 1,2 en 1,6 miljoen clusterbommen gedropt op Libanon. Het grootste deel daarvan in de laatste 72 uur voor de terugtrekking... Laat ons dan stellen dat het grootste deel 50% is. Dan hebben ze 600 tot 800K clusterbommen gedropt in de laatste 3 dagen van het offensief. Men wist toen al dat de oorlog zo goed als afgelopen was en dat de terugtrekking heel erg dicht bij was. Dan moet jij mij eens uitleggen welk tactisch plan daar achter schuilde. Het kan mij geen bal schelen of Israel dit nu al dan niet mocht volgens de wet. Het is immoreel, punt aan de lijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6690 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Snap je dat dan niet? Zo verzekerden de Israëli's zichzelf dat de Hesbollah zich niet opnieuw zou gaan ingraven in Zuid-Libanon zoals ze na vorige crisis wél gedaan hadden. Een kwestie van de ezel en de steen. Ook militair gezien is het een must om dat terrein ontoegankelijk te maken voor eventuele hergroepering van de Hesbollah. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6691 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Hesbollah heeft in het zes jaar gewapende vrede Zuid-Libannon omgetoverd tot een ware legerplaats. Bunkers, die ondergronds met elkaar verbonden zijn, mijnenvelden, boobytraps, alles er op en eraan. Als je dat nog woongebieden noemt weet je duidelijk niet waarover je spreekt. Bovendien heeft Israël de weinige mensen die daar inderdaad wonen en door de Hesbollah als menselijk schild worden gebruikt, duidelijk verwittigt door massaal strooipamfletten te droppen voor de bombardementen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 maart 2007 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6692 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
een pr stunt die ook zo werd aangeklaagd , niets meer ! Net zoals de zionstaat de christelijke wijken in libanon EVENEENS bombardeerde alhoewel die geen enkele band hadden met hezbolha BEHALVE dat ze niet tegen hen wilden rebelleren, dus de zionstaat bombardeerde hen in de hoop een burgeroorlog te starten. Maar ja,als je zelfs de christelijke Palestijnen laat stikken (ze eerden nog arafat als a holy man op zijn begrafenis) wat kunnen de libanese palestijnen je dan schelen he ![]() Zionisten en leugens,het blijven nu eenmaal synoniemen
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 9 maart 2007 om 16:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6693 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat hebben ze ook eerst op hun "eer" verklaard, en nadien beschaamd ingetrokken. ![]() er is maar één wet die ze wat graag nageleefd zien , en dat is die van het negationisme en restitutie betalingen (fancy naam voor geldaftroggelarij ) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6694 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat je eerst beter informeren voor je anderen van leugens beschuldigt. Wat ik zeg is weldegelijk waar. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6695 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6696 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6697 |
Minister-President
|
![]() tja, ik kan de zaken ook maar vaststellen he...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6698 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we dus maar in het midden laten, wie van ons niet beter weet en onzin verkoopt. Je hebt niet eens de moeite gedaan om de thread te lezen. Daarin staat nochtans alle bewijs voor wat ik zeg. Gepost door verschillende personen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6699 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6700 | |
Minister-President
|
![]() je doet niet anders
![]() Citaat:
![]() Je blijft LEUGENS verkopen paulusje, ik was trouwens eerder in die thread als jij. Zionisten he...zou me geeneens verbazen als je zelf geen christen was,vermits de Palestijnse en de libanese christenen je landpikkende zionstaat geenzins steunen ![]() |
|
![]() |
![]() |