![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Met mijn vader ga ik soms in discussie, die vindt geweld altijd af te keuren, ik niet, bijv. in Irak, men mag daar terugschieten op Amerikanen in mijn ogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Ik denk genoeg na hoor. Daarom dat ik van het VB waarschijnlijk niets moet hebben, maar van de andere partijen evengoed niet veel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Ja zo gaat dat tegenwoordig, mensen van het blok moeten boeten. Banden worden lekgestoken, ramen worden ingeklopt en dergelijke dingen meer. En, een groot deel van de bevolking vind dat goed en werkt er aktief aan mee.
Doet me denken aan de jaren dertig in Duitsland, toen mocht dat met de Joden, nu mag dat met het blok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In amerika voorzover ik op de hoogte nog ben ben je verplicht om in het leger te gaan en er zijn er ook die vrijwillig zijn gegaan.Als je daar in het leger zit dan weet je dat de kans zeer groot is dat je gestuurd zal worden om daar anderen te bestrijden en je hebt geen andere keuze ook al ben je het er niet mee eens tenzij je de intressante wil uithangen natuurlijk. Deze mensen worden gestuurd door bush.Velen onder hen willen zelf helemaal geen oorlog maar het is zij of de andere.Deze meeste amerikanen hebben zelf een gezin/kinderen en jij vind dus omdat bush de klojo zo'n dingen laat doen en die mensen daar naartoe stuurd dat anderen het recht hebben en je het dus oke vind dat men die amerikanen zonder meer omver mag knallen? Ik geloof echt m'n oren niet. Je kan er natuurlijk niet omheen dat je in een zeer vervelende situatie zit en je orders moet opvolgen maar daar gaat het hem mij niet om.Het gaat hem om uw uitspraak dat jij dan zonder nadenken zoveel is duidelijk geweld met geweld mag bestrijden en andere mensen hun leven,kinderen,vrouw en familie mag ontnemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Zijn de linksen weer hun verzuurdheid en frustraties aan het uiten door haatpraktijken als dit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar jij beseft totaal niet wat het vb allemaal moet meemaken en ook de mensen die gewoon op de lijst hebben gestaan die als ze bv op de suprmarkt terug komen en daar een ruit zien uitgeslagen liggen en/of een deur volledig bekrast en noem maar op.Leuk om te weten dat jij die hard werkt voor zo'n dommekloten vor de balle mag gaan werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Is 't echt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Volgens jouw stelling mogen wij nu ook de moskeeen vernielen, want daar wordt ook haat gezaaid tegen niet-moslims.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() In fundamentalistische moskees misschien ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Van mensen hun spullen blijf je af.
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Jij denkt dus dat dat ook met CDnV'ers, even suystematisch als met het blok? Is dat echt wat je denkt? En over "wie zegt dat dat mag?" Ik heb Lowie Tobback als minister op TV horen zeggen dat de mestkevers van het blok met ALLE middelen moeten bestreden worden dus niet onnozel doen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het niet oke dat ik mensen zou moeten vermoorden ook al komen ze m'n land binnen om bv olie te stelen enz.... Jij vind dat juist wel oke,ik en uw pa duidelijk niet. Ik hoop dat je m'n punt nu snapt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er was sprake van dat G. Bush de 'draft' terug zou instellen om de ramp die hij in Irak veroorzaakt had nog een beetje erger te maken, maar uit schrik voor desastreuze verkiezingsresultaten of zelfs een heuse volksopstand is het nog niet zover gekomen, en het ziet er ook niet naar uit dat het voor binnenkort is. Het leger van de USA is een beroepsleger, het zijn allemaal 'professionals'. In Irak zitten bovendien ook nog flinke aantallen 'huurlingen', lijkenpikkers par excellence dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat maken politici van iedere partij mee;dat klopt,alleen is het verschil enorm zoals eerder gezegd al.Hetgeen de mensen van het vb te verduren krijgen is echt niet normaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik weet het niet, ik ken geen VB'ers persoonlijk die zulke dingen hebben meegemaakt.
![]() |