Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 maart 2007, 17:37   #21
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Het is al goed ventje, ik zal u niet meer pesten hoor. Het ventje is namelijk vlug op de teentjes getrapt. Terug on-topic:

Met andere woorden, China is niet de pure smeerlap in dit verhaal. Dat mag u mij eens uitleggen.
komaan snapt gij dat nu echt niet? hij bedoelt dat ze allebei smeerlappen zijn.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 17:41   #22
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is al goed ventje, ik zal u niet meer pesten hoor. Het ventje is namelijk vlug op de teentjes getrapt. Terug on-topic:.
ha, nu wordt ie echt hilarisch. Precies of uw kinderlijk "pestgedrag" mij kan schelen. Het toont alleen aan dat ge gefrusteerd zijt omdat ge u zo flink belachelijk hebt gemaakt in een vorige discussie.

Citaat:
Met andere woorden, China is niet de pure smeerlap in dit verhaal. Dat mag u mij eens uitleggen
zelfs mijn stelling verstaat ge al niet

ik moet ambiorix gelijk geven : je bent een forumclown, en een nog erg domme ook.
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 17:44   #23
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
komaan snapt gij dat nu echt niet? hij bedoelt dat ze allebei smeerlappen zijn.
het leek me een evidentie, maar ik had sommigen blijkbaar overschat
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
Oud 10 maart 2007, 17:58   #24
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is al goed ventje, ik zal u niet meer pesten hoor. Het ventje is namelijk vlug op de teentjes getrapt. Terug on-topic:

Met andere woorden, China is niet de pure smeerlap in dit verhaal. Dat mag u mij eens uitleggen.
Alweer een nieuwe forumnar?

Binnenkort verkiezingen?
Oud 10 maart 2007, 19:31   #25
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
zelfs mijn stelling verstaat ge al niet
Vooruit dan, ik heb u inderdaad verkeerd begrepen. U zou daar eigenlijk blij mee moeten zijn; het zou namelijk goed zijn voor uw aanzien op dit forum indien u wel eens wat meer verkeerd begrepen wordt.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2007, 01:08   #26
Winterhamer
Banneling

Standaard

Citaat:
dit zegt al voldoende over je ware intentie !
Je bent tot de vaststelling gekomen dat de kritiek op de landpikkende zionstaat wereldwijd steeds toeneemt en wil de aandacht daar futiel van afleiden naar een ander onderwerp.
tibet is eveneens een onrecht, maar dat is geenzins een OF israelsmeerlap OF chinasmeerlap verhaal, het is een EN /EN verhaal.

als jij persoonlijk vindt dat Tibet hier op het forum te weinig aandacht krijgt...wel , niemand houdt je tegen om daar topics over te openen.

maar vermits je nu reeds TIbet MISBRUIKT om tegen de palestijnen te pleiten , is dat geenzins de doelstelling. erg doorzichtige afleiding, meer niet.

De toekomst zal trouwens uitwijzen of dit weer de zoveelste "nieuwe" nick is van dezelfde twee zionisten op dit forum...time will tell
tuurlijk jongen, ik ben geen moslim dus ik ben dan in jouw ogen automatisch een zionist

droom maar lekker verder
Winterhamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2007, 01:11   #27
Winterhamer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leviathan Bekijk bericht
Ik heb ooit, bij wijze van experiment, een artikel op Indymedia gepubliceerd over een betoging tegen de bezetting van Tibet aan de Chinese ambassade. Nog geen tien minuten later was het verwijderd, wat me helemaal niet verbaasde aangezien Indymedia (de Belgische afdeling tenminste) volledig in handen is van de PVDA. De beheerder, Han Soete, is lid van de PVDA en de domeinnaam indymedia.be is geregistreerd op naam van een PVDA-lid. Hun standpunt hierover is dat Tibet altijd al een deel van China geweest is (wat een leugen is), dat de Chinese invasie een zegen voor de Tibetanen was, dat hun cultuur ongemoeid gelaten wordt door de bezetters ("bevrijders" volgens hen) en dat de Dalai Lama een CIA-agent is. Verder is volgens hen iedereen die tegen de bezetting van Tibet is een fascist. Op mijn vraag waarom dat artikel verwijderd werd kreeg ik als antwoord dat "fascistische leugens altijd verwijderd worden".
Dat links vrijwel nooit een probleem maakt van die bezetting is gewoon omdat het niet door een pro-Amerikaans regime gebeurt. Dictators genieten volop steun op voorwaarde dat ze niet te goed bevriend zijn met Amerika of andere Westerse landen. Allerbeste voorbeeld daarvan is weer dezelfde PVDA, die zonder enige schaamte vol bewondering spreekt over Stalin, Mao, Kim Jong Il, Ceaucescu, Castro, Mugabe en andere psychopaten. Hun ideeën over de misdaden van het communisme zijn vergelijkbaar met de ideeën van neo-nazi's over de concentratiekampen; helaas is dit nog niet strafbaar.
Precies !
Oud 11 maart 2007, 01:14   #28
Winterhamer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant Bekijk bericht
Jaren geleden voerde men actie tegen de Apartheid in Zuid-Afrika. Was er toen één iemand die de vraag stelde: "Waarom wél kritiek op Zuid-Afrika en waarom niet op Israël?" Neen en die vraag deed in die Zuid-Afrika-discussie ook niet ter zake. Wat ter zake deed was: "Is de kritiek op Zuid-Afrika terecht of niet?" Evengoed is de enige vraag die in de discussie Israël-Palestina ter zake doet: "Is de kritiek op Israël terecht of niet?"

Wie werkelijk bekommerd is om de Tibetaanse kwestie doet dat onbaatzuchtig en heeft het niet nodig om het lijden van een ander volk (in dit geval de Palestijnen) te minimaliseren. Het motief van deze topicstarter heeft dan waarschijnlijk ook meer te maken met frustratie over de kritiek op de Israëlische politiek dan werkelijke bekommernis om het lot van het Tibetaanse volk.
Ik wist en gaf al voor Tibet lang voordat men plat werd gegooid met het gedoe in het midden oosten schat.

maar goed, hokjes hokjes heh, het is niet pro religieus imperialisme dus het is automatisch slecht.
Oud 11 maart 2007, 01:14   #29
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Winterhamer Bekijk bericht
tuurlijk jongen, ik ben geen moslim dus ik ben dan in jouw ogen automatisch een zionist
droom maar lekker verder
wat jouw achtergrond is, interessert me geenzins. Je tekst spreekt voor zich en wil het palestijnse leed minimaliseren door de aandacht te verleggen naar een ander groot onrecht.

je bewijst trouwens weer mijn en anderen hun analyse van je erg doorzichtige tactiek door niet over de tibetanen hun problemen te praten maar enkel over moslims en dergelijke.
Bovendien zijn een gedeelte van de palestijnen CRISTENEN die nog steeds arafat eren, maar dat past duidelijk niet in je plaatje.
Je geeft DUIDELIJK GEEN ZAK om de tibetanen, je gebruikt hen enkel om een ander doel.
Oud 11 maart 2007, 01:15   #30
Winterhamer
Banneling

Standaard

Citaat:
wat vat hij niet? gij snapt het niet ! hij heeft gelijk.
Tuurlijk ben ik tegen de onderdrukking van de Tibetanen, ze hebben recht op zelfbeschikking. Maar aan de toon van de topicstarter te merken is het hem eerder te doen om minimalisering van zionistische agressie.
Fout, ik gaf het als voorbeeld, als de linkse partijen en groepen dag in dag uit het over Afrika hadden had ik dat als voorbeeld genomen, maar dat doen ze niet, ze hebben het veel meer over dat, dus logica dat ik dat als voorbeeld neem om hun hypocriete houding te laten zien.

Laatst gewijzigd door Winterhamer : 11 maart 2007 om 01:19.
Oud 11 maart 2007, 01:19   #31
Winterhamer
Banneling

Standaard

Citaat:
wat jouw achtergrond is, interessert me geenzins. Je tekst spreekt voor zich en wil het palestijnse leed minimaliseren door de aandacht te verleggen naar een ander groot onrecht.

je bewijst trouwens weer mijn en anderen hun analyse van je erg doorzichtige tactiek door niet over de tibetanen hun problemen te praten maar enkel over moslims en dergelijke.
Bovendien zijn een gedeelte van de palestijnen CRISTENEN die nog steeds arafat eren, maar dat past duidelijk niet in je plaatje.
Je geeft DUIDELIJK GEEN ZAK om de tibetanen, je gebruikt hen enkel om een ander doel.
Dat maak JIJ ervan ja.
Oud 11 maart 2007, 01:20   #32
Winterhamer
Banneling

Standaard

Ik was vandaag bij de Free Tibet demonstratie in Den Haag, dit was trouwens de wereld demonstratie voor Tibet, van Amerika tot Nederland tot weet ik waar allemaal.

wat viel mij en andere mensen heel erg op ?

-Er was geen 1 partij aanwezig, geen PVDA, geen SP, geen Groenlinks en alle jongere organisaties van deze partijen die allemaal wel op komen dagen bij de demo's tegen Amerika, israel etc etc etc.

-De bekende extreem linkse krakers/rooie rakkers en ander van dat soort volk die altijd bij ELKE demo zijn waren in geen mijlen te bekenen

Hun geloofwaardigheid voor het opkomen voor onderdrukte mensen is naar -0 gevallen

ze komen zeker alleen maar klaar als ze ermee tegen Amerika kunnen schoppen

Laatst gewijzigd door Winterhamer : 11 maart 2007 om 01:21.
Oud 11 maart 2007, 01:20   #33
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat maak JIJ ervan ja.
Met alle respect, maar het droop wel uit uw eerste post in deze draad.
Oud 11 maart 2007, 01:22   #34
Winterhamer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Correcte analyse, onnodige topic!
Hiermee laat jij zien dat jij niks om Tibet geef.
Oud 11 maart 2007, 01:26   #35
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tuurlijk ben ik tegen de onderdrukking van de Tibetanen, ze hebben recht op zelfbeschikking. Maar aan de toon van de topicstarter te merken is het hem eerder te doen om minimalisering van zionistische agressie.
Citaat:
Correcte analyse, onnodige topic!
Citaat:
Hiermee laat jij zien dat jij niks om Tibet geef.
Je zou nochtans beter kunnen weten ... Maak uw eigen rekening en tracht hier niet uw vel te redden na een mislopen eerste post.
Oud 11 maart 2007, 11:52   #36
Winterhamer
Banneling

Standaard

Citaat:
Je zou nochtans beter kunnen weten ... Maak uw eigen rekening en tracht hier niet uw vel te redden na een mislopen eerste post.
Ga jij nou maar lekker met de NVU mee demonstreren heh

Dan loop ik wel lekker verder met Free Tibet
Oud 11 maart 2007, 11:59   #37
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ga jij nou maar lekker met de NVU mee demonstreren heh

Dan loop ik wel lekker verder met Free Tibet
Waar haal je die NVU vandaan? Waar staat die eigenlijk voor?
Oud 11 maart 2007, 15:23   #38
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wist en gaf al voor Tibet lang voordat men plat werd gegooid met het gedoe in het midden oosten schat.

maar goed, hokjes hokjes heh, het is niet pro religieus imperialisme dus het is automatisch slecht.
Wel, ik heb óók zo'n sticker 'Free Tibet' maar daarom ga ik niet ineens de wandaden van een andere grootmacht goedpraten hé.

En je kan perfect de Israëlische politiek veroordelen, zonder te sympathiseren met moslimfundi's. Je moet er gewoon geen karikatuur van maken.

Laatst gewijzigd door groene flamingant : 11 maart 2007 om 15:29.
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2007, 15:26   #39
groene flamingant
Banneling

Standaard

Citaat:
Fout, ik gaf het als voorbeeld, als de linkse partijen en groepen dag in dag uit het over Afrika hadden had ik dat als voorbeeld genomen, maar dat doen ze niet, ze hebben het veel meer over dat, dus logica dat ik dat als voorbeeld neem om hun hypocriete houding te laten zien.
Als je denkt dat die 'linkse partijen en groepen' zich enkel met die Palestijnse kwestie bezig houden, zit je wel mis hoor. Probeer nu gewoon even te begrijpen dat heel die Midden-Oosten kwestie gewoon hét conflict is van deze tijd.

Laatst gewijzigd door groene flamingant : 11 maart 2007 om 15:30.
Oud 11 maart 2007, 15:28   #40
groene flamingant
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik was vandaag bij de Free Tibet demonstratie in Den Haag, dit was trouwens de wereld demonstratie voor Tibet, van Amerika tot Nederland tot weet ik waar allemaal.

wat viel mij en andere mensen heel erg op ?

-Er was geen 1 partij aanwezig, geen PVDA, geen SP, geen Groenlinks en alle jongere organisaties van deze partijen die allemaal wel op komen dagen bij de demo's tegen Amerika, israel etc etc etc.
Dan heb je waarschijnlijk wel héél slecht promotie gemaakt.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be