![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2161 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2162 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2163 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai, het is alsof de tijd is stilgestaan hier!
![]() Nog altijd dezelfde onnozele argumenten rond de "vijf dansende Israëli's", het PNAC-rapport, en idiote cartoons. Geen verdere reactie waard, sorry jongens. Pindar, heb je de interessante wetenschappelijke artikels van Counterpunch gelezen over de instorting van de torens? Ik heb ze enkele maanden geleden al eens gelinkt, maar geen reactie op gekregen. Anyway, nog veel complottheorieën-plezier hier. ![]()
![]() |
#2165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bye Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2166 |
Banneling
|
![]() Lol.
Hoe zou Pindar die counter-puch artikels kunnen gelezen en begrepen hebben als hij hier al meermaals bewezen heeft dat hij geen flauw idee heeft van basisfenomenen zoals gravitate, magnetisme etc. Hij heeft het zelfs gepresteerd om zich (online) af te vragen hoe het kon dat de oppervlaktetemperatuur van de aarde zo laag was. Met al die zon en zo. ![]() Voor een bosjesman is een radio ook een magisch ding dat fundamenteel onbegrijpelijk is. Wel, Pindar is de bosjesman van politics.be! ![]() Ps. Welkom terug Firestone. ![]() ![]() ![]() ![]() Hopelijk heb je je geamuseerd, waar je ook was. En je hebt gelijk, de onzin staat in de NWO en 911-threads nog even hoog als altijd. Maar soms is het wel leuk om hier even rond te plonzen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welk bewijs voor de officiële theorie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2168 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb gezien dat Pindar een waar experiment heeft uitgevoerd. That's the spirit, Pindar, hypothesen testen! ![]() Citaat:
![]() Kan ook niet anders.
![]() |
![]() |
#2169 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En dan kom je hier ff een blitz-straw-man uitvoeren? Ga eens weg .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij zou toch eens moeten opzoeken wat een straw-man is, hoor.
Tipje: Alex Jones gebruikt de term verkeerd. ![]() Ben je nu mod geworden hier? Weet je, Akufen, hoe jij en andere believers steeds vervallen in persoonlijke aanvallen, zelfs wanneer ik van het forum afwezig ben, is heel leerzaam. Doe zo verder, argumenten over 9/11 hebben jij en je companen toch niet.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 10 maart 2007 om 19:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2171 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#2172 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2173 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Tipje: Ik luister niet naar Alex Jones.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2174 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wikipedia : Citaat:
Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 10 maart 2007 om 22:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2175 |
Banneling
|
![]() Petition to BBC over 9/11 report of Building Seven collapsing before it did
http://www.petitiononline.com/wtc7bbc/petition.html Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#2176 |
|
![]() De association of firefighters heeft enorme kritiek op Rudy Guilliani die in de mainstream media voorgesteld wordt als een 9/11 held. In onderstaande artikels worden de redenen opgesomd.
Dit zijn verhalen die je natuurlijk niet in de mainstream media hoort die volledig voor het behoud van het status quo werkt. Guilliani wordt ook gerumored als presidentskandidaat. http://www.infowars.net/articles/mar...iani_onion.htm
![]() |
![]() |
#2177 | |
|
![]() Citaat:
Ik hoopte al van in den beginne dat Guilliani zo ver mogelijk zou meedraaien in de presidents-caroussel, hoe langer hij meegaat, hoe meer kans dat zijn stinkende rol op 9-11 wordt aangekaart en hopelijk ook blootgelegd.
![]() |
![]() |
#2178 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alleen denk ik dat uw "verwachtingspatroon" té optimistisch is in vele gevallen. Ik geloof (hoop) ook wel dat ooit de ware daders van 9/11 zullen ontmaskerd worden, alleen, ik denk niet dat dat in de nabije toekomst gaat zijn. Er is méér nodig om de boel te versnellen.
![]() |
![]() |
#2179 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
jawel ,maar het 100ste aap syndroom staat achter ons: ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pindar : 13 maart 2007 om 19:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2180 | |
|
![]() Citaat:
![]() ... ik ben wel realistisch (volgens vele van mijn vrienden té ![]() ... ik ben een optimist in hart en nieren ... elk stukje dat wordt blootgelegd is winst en hoop doet leven ![]()
![]() |