![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op ieder uur van den dag zit je hier te posten. ![]() Nu begrijp ik waarom ge uw vriendjes zo beschermd,het komt al uit,meneer er zelf een profiteur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Daar was ik VROEGER één van de beste in maar ik ben het verleerd.
Ik weet dat mijn zinsbouw niet het van het is,feit is dat men mij verstaat,alleeja,toch raar dat steeds dezelfden zijn die mij verstaan en een kleine groep anderen niet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() nooit een dader gevonden, nooit geclaimd of wat dan ook , maar Philippe moest die sympathie met die vrouw toch wat temperen he . hij deed in ieder geval veel insinuaties dat het één aan het ander gelinkt zou zijn. Dergelijke tactieken zijn sinds het in brand steken van de reichstag echter wel meteen herkenbaar. Dat bleek ook opgezet spel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nutteloze Remmery-advertenties van Vlaamse Regering hebben U 88.000 euro gekost ![]() De Vlaamse Regering vond het zelfs nodig om in maart in alle kranten een grote advertentie af te drukken om, alweer zonder het gerechtelijk onderzoek af te wachten, het 'racisme' te veroordelen. Als commissielid Financiën stelde Rob Verreycken gisteren in het Vlaams Parlement de vraag naar de kostprijs, en uit het antwoord bleek dat deze nutteloze advertenties de belastingbetaler, U dus, maar liefst 88.000 euro gekost hebben. Ik vraag me nu af of de Vlaamse regering zich bij de Vlamingen publiek zal verontschuldigen voor het miskennen van een lopend gerechtelijk onderzoek, en voor het nutteloos besteden van belastinggeld. het is toch raar dat het opeens is gestopt,opeens begonnen er andere zaken op te duiken zoals onderlinge affaires en sms berichten en dergelijke meer. Er is ondertussen ook naar mijn weten niemand veroordeelt ofzo. Dus de reden die men aanhaalt;vreemdelingenhaat en islamofobie gekleurde dreigbrieven slaat dus nergens op en is ook duidelijk niet bewezen dat dit wel echt het geval was. Begrijp mij niet verkeerd;wat er in die brief stond kan niet vind ik maar zoiets kan iedereen hebben geschreven/hebben gedaan en wie zegt er nu uiteindelijk dat het wel gemeend was enz....???? Er is geen enkel officieel en duidelijk bewijs van. Hadden ze de dader gevonden dan zouden ze ook uiteindelijk teweten gekomen zijn hoe het echt zat,nu is dit dus absoluut niet het geval. Ook werd het vb door het slijk gesleurd terwijl ze er absoluut niets mee te maken hadden,maar das typisch natuurlijk. Alsof bv de top van het vb zich in godsnaam met zo'n zaken gaan bezig houden,ts. Dapper doorstond de Belgisch-Marokkaanse Naïma Amzil de mediastorm die maandenlang over het delicatessenbedrijf Remmery raasde. De serene manier waarop de goed geïntegreerde moslimvrouw reageerde op door vreemdelingenhaat en islamofobie gekleurde dreigbrieven, kan alleen maar respect afdwingen. Daarom verkoos de redactie van Knack haar eensgezind tot Mens van het Jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vind dat onze tegenstanders van VB laf zijn ze weten niet hoe ze VB kunnen uitschakelen en gaan dan maar gelijk in Nederland tewerk.
Ze doen vandalisme en breken ruiten en doodsbedreigingen. Langs een andere kant gaat dat aan onze partij toch mooi weer stemmen opleveren. Nog niet gezien telkens er iets gebeurd waar VB bij betrokken word krijgen we meer stemmen. Ik ben ervan overtuigd dat dit een persoon is die in naam van iemand van de VLD werkt |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
BRON ? vermoedelijk een Vb site ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() maar ik had het dus over het afleiden van de sympathie van deze vrouw door : Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
De grote leugen is dat ze zich voordoen als een partij die opkomt voor de kleine man. Als ze vakbonden en het CGKR aanvallen kan je moeilijk geloven dat dit waar is, want zij verdedigen namelijk de rechten van de kleine man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Partijlid
|
![]() De goeie redenen die gebruikt worden om Vlaanderen onafhankelijk te willen maken kunnen net zo goed gebruikt worden om Limburg onafhankelijk te maken. Dus als je dat moet geloven dan kun je het land blijven opsplitsen tot dat er alleen nog maar een hoop kleine stukjes van overschieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Iets anders is, bij welk land (her/ver-enigd) Brabant en Limburg het liefst zouden willen behoren. Ik vermoed eigenlijk, dat (Nederlands) Brabant wel bij Vlaanderen wil en (Belgisch) Limburg liever bij Nederland; dat zou op de landkaart een "dikke staart" geven, misschien vervoerstechnisch niet zeer efficiënt maar ach, als de Mensen het maar naar hun zin hebben, toch?
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 13 maart 2007 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Gouverneur
|
![]() Wat een drama.
Dewinter bedreigd. Ik heb ergere dingen voor Vlaanderen deze week gezien. VRT Terzake bijvoorbeeld. Of wil Dewinter ook stemmen halen uit een vernieuwde slachtoffer rol. het Vlaams Belang zou beter, in het Belang van Vlaanderen, stoppen met extremisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als commissielid Financiën stelde Rob Verreycken gisteren in het Vlaams Parlement de vraag ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Gouverneur
|
![]() Wat is de bijdrage van dit onderwerp aan de binnenlandse politiek?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, is hij nu dood ?
![]() |
#118 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() Wij mogen nooit iemand dood wensen, ook als is hij van het VB en klopt hij met de regelmaat van een goede klok de vrouwen af. Dat is mijn mening en daar blijf ik bij.
Laatst gewijzigd door system : 13 maart 2007 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() en bewijzen tegen zichzelf zijn altijd "vervalst" ![]() |
|
![]() |
![]() |