![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1161 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Of een internetgazet ... het doet me denken aan de "Werkgroep Morkhoven" die ons bleef bestoken met eenzijdige en ondoordachtige berichten ...
|
|
|
#1162 |
|
Banneling
|
Abu Graib...
Laatst gewijzigd door filosoof : 14 maart 2007 om 01:55. |
|
|
|
|
|
#1163 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De foto's van onthoofdingen zullen we maar achterwege laten zekers?
Wat verkies je, naakt op de grond liggen en vernedert worden of koppie eraf met mesje?
|
|
|
|
|
#1164 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1165 |
|
Banneling
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=DxfPpi7IUaU Wat gingen de US daar nu ook weer brengen, Beschaving, en democratie? Laatst gewijzigd door filosoof : 14 maart 2007 om 10:03. |
|
|
|
|
|
#1166 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 14 maart 2007 om 10:12. |
|
|
|
|
|
|
#1167 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Abu Graib... ![]() ![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=DxfPpi7IUaU Citaat:
ik dus niet... Laatst gewijzigd door filosoof : 14 maart 2007 om 10:10. |
|
|
|
|
|
|
#1168 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1169 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Of alles wat Saddam gedaan heeft?
|
|
|
|
|
#1170 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zijn wij allemaal mensen die kinderen opsluiten in kelders misschien? jij bent degene die hier moord en brand roept bij elke vorm van veralgemening, blijkbaar bij jij de enkeling die het wel mag, ego filo. Als je hier denkt te verkondigen alsof ik dergelijke dingen goedkeur...stop er maar mee want dat doet niemand.
Laatst gewijzigd door illwill : 14 maart 2007 om 12:25. |
||
|
|
|
|
|
#1171 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#1172 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ben jij nu bezig de VS in het lijstje te plaatsen van landen die martelen?
|
|
|
|
|
#1173 |
|
Parlementslid
|
MVA heeft een goed punt.
Dit begint hier op een ranglijst van wreedheden te lijken. |
|
|
|
|
|
#1174 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1175 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1176 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Jij slaagt er zelfs niet in dat soort van gruwelijke misdaden te veroordelen. Het enige wat je doet is iemand die jouw propagandafotootjes nevenschikt aan andere foto's, van extreme anti-amerikaanse haat te beschuldigen, terwijl het gedrag dat je op de foto's kan zien elke vorm van haat rechtvaardigt ten opzichte van mensen die dat soort zaken doen en het beleid dat dat soort gedrag mogelijk maakt.
|
|
|
|
|
#1177 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zeg enkel dat dat niet "de VS" is, ok. Leg dus geen woorden in mijn mond, ik zal de laatste zijn die hier een misdaad goedpraat. Hoe komt het dat niemand van jullie een foto plaatsen van saddams wreedheden? Leg me dat eens uit? Of van de Taliban? Of van de terroristen in irak die elke dag mensen vermoorden?
Laatst gewijzigd door illwill : 14 maart 2007 om 17:10. |
||
|
|
|
|
|
#1178 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Wel er is wel een positieve evolutie in Irak.
1."The US military commander in Iraq is looking for further reinforcements while admittingthat the war cannot be won without reconciliation with militants."
|
|
|
|
#1179 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
De inval van de VS in irak is in strijd met het geldend internationaal recht en dus een illegale daad of misdaad. En die praat je WEL goed. Citaat:
Er zijn voldoende aanwijzingen dat die soldaten in Abu Ghraib BEVEL kregen van CIA-leden en van hun oversten om die gevangenen te mishandelen. Donald Rumsfeld zelf moet hiervan geweten hebben en (al dan niet stilzwijgend) dergelijke behandelingen goedgekeurd hebben. En Donald Rumsfeld was Secretary of Defense en dus 'de VS' Jij, illwill, keurt aan de lopende band misdaden goed. Zolang ze maar begaan zijn door de partij van je keuze. Hypocriet. |
||
|
|
|
|
|
#1180 |
|
Parlementslid
|
Het kan me eerlijk gezegd geen fuck schelen wie misdaden begaat, het is allemaal even afkeurenswaardig. Wel moeten we er in het geval van de VS een verzwarende omstandigheid bij rekenen: zij pretenderen de grootste democratie op aarde te zijn, Saddam heeft zich nooit democratisch genoemd. Van een democratische wereldmacht mogen we toch een grotere terughoudendheid verwachten dan van een dictatorieel regime?
|