![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Art:
http://www.lalibre.be/article.phtml?...&art_id=337180 Gehuwde homo's en lesbiennes doen daar toch andere mensen geen kwaad mee? Dat is toch hun eigen keuze? Homohuwelijk zou geen probleem mogen zijn. Maar ouderschap van een kind. Daar valt over te discussiëren. Het kunstmatig bevruchten van een lesbomoeder dat is al helemaal onbespreekbaar. Gezien de rechten van het kind geschonden worden. Een kind kan zich namelijk bij de geboorte niet uiten of het al dan niet akkoord gaat om op de wereld te komen als kind van een lesbo of homokoppel. Dat laatste zou opgenomen moeten worden in de strafwetgeving. Wie als lesbokoppel het toch weet voor mekaar te spelen om kinderen te krijgen, deze zouden een lange tijd in de cel moeten zitten. Kinderen krijgen als lesbokoppel is een misdaad. Het bekendste voorval dateert van afgelopen week toen het showbizzkoppel Marianne en tv- en radiofiguur Yasmine een kind verwachten. |
![]() |
#2 |
|
![]() Koen Godderis wrote:
> Art: > http://www.lalibre.be/article.phtml?...&art_id=337180 > Gehuwde homo's en lesbiennes doen daar toch andere mensen geen kwaad mee? > Dat is toch hun eigen keuze? Homohuwelijk zou geen probleem mogen zijn. > Maar ouderschap van een kind. Daar valt over te discussiëren. Het kunstmatig > bevruchten van een lesbomoeder dat is al helemaal onbespreekbaar. Gezien de > rechten van het kind geschonden worden. Een kind kan zich namelijk bij de > geboorte niet uiten of het al dan niet akkoord gaat om op de wereld te komen > als kind van een lesbo of homokoppel. > Dat laatste zou opgenomen moeten worden in de strafwetgeving. Wie als > lesbokoppel het toch weet voor mekaar te spelen om kinderen te krijgen, deze > zouden een lange tijd in de cel moeten zitten. Kinderen krijgen als > lesbokoppel is een misdaad. > Het bekendste voorval dateert van afgelopen week toen het showbizzkoppel > Marianne en tv- en radiofiguur Yasmine een kind verwachten. Jammer koen dat er geen homohuwelijken mogen in frankrijk. Weer een kans minder om van jou af te komen hier :-( -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Posted from http://www.iRadio.be -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- |
![]() |
#3 |
|
![]() "Koen Godderis" <koen@koen|verwijder|godderis.be> wrote in message
news:[email protected]. .. > > Maar ouderschap van een kind. Daar valt over te discussiëren. Het > kunstmatig bevruchten van een lesbomoeder dat is al helemaal > onbespreekbaar. Gezien de rechten van het kind geschonden worden. Een kind > kan zich namelijk bij de geboorte niet uiten of het al dan niet akkoord > gaat om op de wereld te komen als kind van een lesbo of homokoppel. > Ter wereld gebracht worden door een 'homokoppel' valt verre te prefereren boven de fertilisatie door ene volstrekt ongeletterde Kortemarkse i-di-oot,- wiens nageslacht gedoemd is tot hersenloze vegetatie. (Ondergetekende is allicht nog de enige bepolse erudiet die zich - met grote tegenzin - verwaardigt om op je ongelofelijk stupide posts te reageren.) u. |
![]() |
#4 |
|
![]() On Mar 14, 4:42 am, "Koen Godderis" <koen@koen|verwijder|godderis.be>
wrote: [knip rommel] Ik wist niet dat ik dit ooit tegen jou ging zeggen: i-d-i-o-o-t. Alleen jouw rommel hier is een voldoende reden op zich om nooit nog op het VB te stemmen. Proficiat! Over en out. H.M. |
![]() |
#5 |
|
![]() "Koen Godderis" <koen@koen|verwijder|godderis.be> schreef in bericht news:[email protected]. .. Hier hebben we zowaar de andere hersencel-helft van ene G.W.Bush gevonden.... Kalf!!! Ben jij nu echt niet beschaamd om zo door 't leven te gaan??? |
![]() |
#6 |
|
![]() [email protected] wrote:
> On Mar 14, 4:42 am, "Koen Godderis" <koen@koen|verwijder|godderis.be> > wrote: > [knip rommel] > Ik wist niet dat ik dit ooit tegen jou ging zeggen: > i-d-i-o-o-t. > Alleen jouw rommel hier is een voldoende reden op zich om nooit nog op > het VB te stemmen. Proficiat! > Over en out. > H.M. Een mening hebben over holebihuwelijk en adoptie wordt gecounterd met het gebruik van woorden als idioot. Je zou dan ook best niet op de CD&V stemmen, want die gaan nog een stukske verder dan de adoptie waar Koen het over heeft. Die hebben het niet zo voor het homohuwelijk. Blijft nog Open VLD over. De open partij voor mensen met een gesloten visie op het leven. Waar andere meningen niet thuishoren. Doen jongen, doen! Soort zoekt soort. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Posted from http://www.iRadio.be -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- |
![]() |
#7 |
|
![]() fic wrote:
> "Koen Godderis" <koen@koen|verwijder|godderis.be> schreef in bericht > news:[email protected]. .. > Hier hebben we zowaar de andere hersencel-helft van ene G.W.Bush > gevonden.... > Kalf!!! Ben jij nu echt niet beschaamd om zo door 't leven te gaan??? Die man is gewoon ziek in zijn hoofd. Een gevaar voor de mensheid. We zouden eigenlijk al zijn ziekelijk op-de-man-gespeel moeten afprinten en tegen het raam van zijn sportwinkel moeten ophangen zodat zijn "duizenden" klanten kunnen zien met wat voor rommel hij ons hier altijd lastig valt. Neen, meneerke speelt natuurlijk nooit op de man. Dat hebben we gezien met zijn uitspraken over Aimé van Hecke, Yasmine en Patrick Thijs. En als hij geen zinnige argumenten meer kan geven dan geeft hij een PLOINK. Niet normaal! -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Posted from http://www.iRadio.be -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- |
![]() |
#8 |
|
![]() "Pepsi " <[email protected]> wrote in message news:[email protected] ... > [email protected] wrote: > >> On Mar 14, 4:42 am, "Koen Godderis" <koen@koen|verwijder|godderis.be> >> wrote: > >> [knip rommel] > >> Ik wist niet dat ik dit ooit tegen jou ging zeggen: >> i-d-i-o-o-t. > >> Alleen jouw rommel hier is een voldoende reden op zich om nooit nog op >> het VB te stemmen. Proficiat! >> Over en out. > >> H.M. > > Een mening hebben over holebihuwelijk en adoptie wordt gecounterd met het > gebruik van woorden als idioot. Je zou dan ook best niet op de CD&V > stemmen, want die gaan nog een stukske verder dan de adoptie waar Koen het > over heeft. Ik ben geen CD&V'er maar ik denk niet dat die er voor pleiten om lesbomoeders in de cel te steken... en ouderschap als een misdaad bezien. > Die hebben het niet zo voor het homohuwelijk. Blijft nog Open > VLD over. De open partij voor mensen met een gesloten visie op het leven. > Waar andere meningen niet thuishoren. Doen jongen, doen! Soort zoekt > soort. Ik ben geen VLD'er maar het lijkt me nogal logisch dat een partij met één mening/visie wil spreken (dat elk partijlid het altijd met die mening eens is lijkt me ook idioot, soms win je, soms verlies je). Iemand die vaak groene standpunten gaat verkondigen zal het in het Vlaams Belang ook niet lang uithouden. Dat lijkt me logisch. |
![]() |
#9 |
|
![]() Vitae forma vocatur "uncle" <[email protected]>, die Wed, 14 Mar
2007 02:08:32 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >"Koen Godderis" <koen@koen|verwijder|godderis.be> wrote in message >news:[email protected] ... >> >> Maar ouderschap van een kind. Daar valt over te discussiëren. Het >> kunstmatig bevruchten van een lesbomoeder dat is al helemaal >> onbespreekbaar. Gezien de rechten van het kind geschonden worden. Een kind >> kan zich namelijk bij de geboorte niet uiten of het al dan niet akkoord >> gaat om op de wereld te komen als kind van een lesbo of homokoppel. >> > >Ter wereld gebracht worden door een 'homokoppel' valt verre te prefereren >boven de fertilisatie door ene volstrekt ongeletterde Kortemarkse i-di-oot,- >wiens nageslacht gedoemd is tot hersenloze vegetatie. Hoe men ter wereld kan worden gebracht door een koppel mannelijke homo's zal me een raadsel blijven. Geef me nog liever de magdelijke geboorte van Christus, zeg! >(Ondergetekende is allicht nog de enige bepolse erudiet die zich - met grote >tegenzin - verwaardigt om op je ongelofelijk stupide posts te reageren.) Je eruditie durf ik na het lezen van deze biologisch onzinnige post van jou wel echt in twijfel brengen. Of geloof je nog dat ooievaars babys (ook bij homoparen) kunnen brengen? Maar ja, in je warrige geest had je natuurlijk enkel Marianne en Yasmine voor ogen, plus de "H.Geest" onder vorm van ergens een proefbuis in een lab of een langspasserende man-in-nood. >u. > -- Fusti |
![]() |
#10 |
|
![]() In be.tv Fustigator <[email protected]> wrote:
> Maar ja, in je warrige geest had je natuurlijk enkel Marianne en > Yasmine voor ogen, plus de "H.Geest" onder vorm van ergens een > proefbuis in een lab of een langspasserende man-in-nood. Het leken me eerder de twee vrouwen die "in nood" waren. Eric (be.tv en be.radio nog maar eens geknipt) |
![]() |
#11 |
|
![]() doesn"t matter�* wrote:
> fic wrote: > > "Koen Godderis" <koen@koen|verwijder|godderis.be> schreef in bericht > > news:[email protected]. .. > > Hier hebben we zowaar de andere hersencel-helft van ene G.W.Bush > > gevonden.... > > Kalf!!! Ben jij nu echt niet beschaamd om zo door 't leven te gaan??? > Die man is gewoon ziek in zijn hoofd. Een gevaar voor de mensheid. We > zouden eigenlijk al zijn ziekelijk op-de-man-gespeel moeten afprinten en > tegen het raam van zijn sportwinkel moeten ophangen zodat zijn "duizenden" > klanten kunnen zien met wat voor rommel hij ons hier altijd lastig valt. > Neen, meneerke speelt natuurlijk nooit op de man. Dat hebben we gezien met > zijn uitspraken over Aimé van Hecke, Yasmine en Patrick Thijs. > En als hij geen zinnige argumenten meer kan geven dan geeft hij een > PLOINK. Niet normaal! Juist,en ik denk dat zijn kolenhok groter moet zijn dan zijn winkel. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Posted from http://www.iRadio.be -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- |
![]() |
#12 |
|
![]() "Fustigator" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Je eruditie durf ik na het lezen van deze biologisch onzinnige post > van jou wel echt in twijfel brengen. Of geloof je nog dat ooievaars > babys (ook bij homoparen) kunnen brengen? > > Ooit gehoord van een anonieme eicel en het sperma van één van beide vaders, fundakatholeuke.. (ach, laten we vandaag welvoeglijk blijven). En dit nog. "Dr. C. MacKellar is docent bio-ethica en biochemie aan de universiteit van Edinburgh in Schotland. Volgens hem zullen homokoppels in de nabije toekomst, gebruik makend van kloontechnieken, eigen kinderen kunnen krijgen. En dit zonder tussenkomst van genetisch materiaal van een draagmoeder. Bij het klonen worden genetisch identieke individuen gemaakt. Men zou, net zoals bij het (eerste gekloonde) schaap Dolly, een eicel nemen en daaruit de kern verwijderen. Deze kern wordt dan vervangen door de kern van een zaadcel van één van de homopartners. Zo bekomt men een "mannelijke" eicel. Deze wordt op haar beurt in-vitro (in een proefbuis) bevrucht door een zaadcel van de tweede partner. Het bevrucht mannelijk eitje moet dan alleen nog ingeplant worden in de baarmoeder van een draagmoeder." |
![]() |
#13 |
|
![]() "Pepsi " <[email protected]> wrote in message
news:[email protected] ... > > Je zou dan ook best niet op de CD&V > stemmen, want die gaan nog een > stukske verder dan de adoptie waar Koen het > over heeft. Die hebben het niet zo voor het homohuwelijk. > Schakel jij maar over op coca-cola: CD&V heeft al enige tijd geleden het homohuwelijk goedgekeurd. u. |
![]() |
#14 |
|
![]() Koen Godderis schreef nog maar eens onzin:
> Art: > http://www.lalibre.be/article.phtml?...&art_id=337180 > > Gehuwde homo's en lesbiennes doen daar toch andere mensen geen kwaad mee? > Dat is toch hun eigen keuze? Homohuwelijk zou geen probleem mogen zijn. > > Maar ouderschap van een kind. Daar valt over te discussiëren. Het kunstmatig > bevruchten van een lesbomoeder dat is al helemaal onbespreekbaar. Gezien de > rechten van het kind geschonden worden. leg uit! hoe worden de 'rechten van het kind' (http://www.kinderrechten.be/subsites...il&pagId=50081 - voor andere geïnteresseerde lezers: http://www.krc.tagora.com/subsites/d...ActMnuId=10118) geschonden? > Een kind kan zich namelijk bij de > geboorte niet uiten of het al dan niet akkoord gaat om op de wereld te komen > als kind van een lesbo of homokoppel. net zoals het niet kan kiezen om ter wereld te komen als kind van - god bespare het ons! - ko-engo-dderis, of dat het zich niet kan uiten over het feit dat het via keizersnede ter wereld werd gebracht of dat het niet door de ooievaar werd gebracht maar juist uit een bloemkool kwam? een kind kan zich niet uitspreken of het uit een kans-arm dan wel welgesteld gezin komt, hoewel het overgrote merendeel waarschijnlijk het laatste prefereert: ook schending? > Dat laatste zou opgenomen moeten worden in de strafwetgeving. Wie als > lesbokoppel het toch weet voor mekaar te spelen om kinderen te krijgen, deze > zouden een lange tijd in de cel moeten zitten. Kinderen krijgen als > lesbokoppel is een misdaad. de oneindige domheid die gij hier dagelijks tentoon stelt is nog veel en véél erger! -- Flor |
![]() |
#15 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Fustigator" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Je eruditie durf ik na het lezen van deze biologisch onzinnige post >> van jou wel echt in twijfel brengen. Of geloof je nog dat ooievaars >> babys (ook bij homoparen) kunnen brengen? >> >> > > Ooit gehoord van een anonieme eicel en het sperma van één van beide > vaders, fundakatholeuke.. (ach, laten we vandaag welvoeglijk blijven). > En dit nog. > "Dr. C. MacKellar is docent bio-ethica en biochemie aan de universiteit > van Edinburgh in Schotland. Volgens hem zullen homokoppels in de nabije > toekomst, gebruik makend van kloontechnieken, eigen kinderen kunnen > krijgen. En dit zonder tussenkomst van genetisch materiaal van een > draagmoeder. > Bij het klonen worden genetisch identieke individuen gemaakt. Men zou, net > zoals bij het (eerste gekloonde) schaap Dolly, een eicel nemen en daaruit > de kern verwijderen. Deze kern wordt dan vervangen door de kern van een > zaadcel van één van de homopartners. Zo bekomt men een "mannelijke" eicel. > Deze wordt op haar beurt in-vitro (in een proefbuis) bevrucht door een > zaadcel van de tweede partner. Het bevrucht mannelijk eitje moet dan > alleen nog ingeplant worden in de baarmoeder van een draagmoeder." > > Uncle Dolly, neem me niet kwalijk, maar ik verslik me in mijn 4uur boterhammeke bij het lezen van bovenstaande. Draagmoeders die ze alle 5 op een rij hebben, willen hun kind niet afstaan. Mvg, Koen |
![]() |
#16 |
|
![]() "flor" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Koen Godderis schreef nog maar eens onzin: >> Art: >> http://www.lalibre.be/article.phtml?...&art_id=337180 >> >> Gehuwde homo's en lesbiennes doen daar toch andere mensen geen kwaad mee? >> Dat is toch hun eigen keuze? Homohuwelijk zou geen probleem mogen zijn. >> >> Maar ouderschap van een kind. Daar valt over te discussiëren. Het >> kunstmatig bevruchten van een lesbomoeder dat is al helemaal >> onbespreekbaar. Gezien de rechten van het kind geschonden worden. > > leg uit! > hoe worden de 'rechten van het kind' > (http://www.kinderrechten.be/subsites...il&pagId=50081 > - voor andere geïnteresseerde lezers: > http://www.krc.tagora.com/subsites/d...ActMnuId=10118) > geschonden? > >> Een kind kan zich namelijk bij de geboorte niet uiten of het al dan niet >> akkoord gaat om op de wereld te komen als kind van een lesbo of >> homokoppel. > > net zoals het niet kan kiezen om ter wereld te komen als kind van - god > bespare het ons! - ko-engo-dderis, of dat het zich niet kan uiten over het > feit dat het via keizersnede ter wereld werd gebracht of dat het niet door > de ooievaar werd gebracht maar juist uit een bloemkool kwam? > > een kind kan zich niet uitspreken of het uit een kans-arm dan wel > welgesteld gezin komt, hoewel het overgrote merendeel waarschijnlijk het > laatste prefereert: ook schending? > >> Dat laatste zou opgenomen moeten worden in de strafwetgeving. Wie als >> lesbokoppel het toch weet voor mekaar te spelen om kinderen te krijgen, >> deze zouden een lange tijd in de cel moeten zitten. Kinderen krijgen als >> lesbokoppel is een misdaad. > > de oneindige domheid die gij hier dagelijks tentoon stelt is nog veel en > véél erger! > > -- > Flor Daar kunnen rechters over oordelen of een kind "geplaatst" wordt ter verbetering van zijn of haar levensstandaard en verdere ontwikkeling. In gevallen van kansarmoede, verwaarlozing, drugsverslaafde ouders, etc ... Jullie zien het steeds vanuit het standpunt van de ouders. Nee, de rechten liggen bij het kind. En als het kind niet wil dat het geboren wordt in een holebiomgeving dan hebben lesbokoppels niet het recht een kind te verwekken. Zou jij als kind het leuk vinden om belachelijk gemaakt te worden als kind van 2 ordinaire mediageile lesbopotten? Een kind dat geen vader heeft? Terwijl alle andere kindjes naar het feestje komen met hun papa en mama. Eventuuel wel adopteren, maar dat is voor enige discussie vatbaar. Het verwekken van een baby is niet voor discussie vatbaar, meer nog, zou moeten bestraft worden. Dat is pure misdaad! De bak in ermee. Wie de rechten van het kind met de voeten treedt moet er maar de gevolgen van dragen. Nee, ik doe niet mee met de hippe tijd van nu waar de linkse debiele maatschappij allerhande verwerpelijke praktijken ons probeert door de strot te duwen. Doe normaal zeg. Het is nu al erg genoeg dat die mediageile lesbotrienen en janetten anders moeten doen dan andere mensen. De gewone homo's en lesbiennes houden er ook niet van dat ze belachelijk gemaakt worden door lesbotrienen en janetten. Met hun gayprides, en kansloze geboortes. Koen |
![]() |
#17 |
|
news:[email protected]. .. > > Uncle Dolly, > neem me niet kwalijk, maar ik verslik me in mijn 4uur boterhammeke bij het > lezen van bovenstaande. > Draagmoeders die ze alle 5 op een rij hebben, willen hun kind niet > afstaan. > Nou, Koentje, aan 5 op een rij ben jij nooit toegekomen,- zelfs niet aan 4 op een rij. Ik meen zelfs dat jij je bij tijd en wijle van rij vergist ;)) u. |
![]() |
#18 |
|
![]() "flor" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Koen Godderis schreef nog maar eens onzin: >> Art: >> http://www.lalibre.be/article.phtml?...&art_id=337180 >> >> Gehuwde homo's en lesbiennes doen daar toch andere mensen geen kwaad mee? >> Dat is toch hun eigen keuze? Homohuwelijk zou geen probleem mogen zijn. >> >> Maar ouderschap van een kind. Daar valt over te discussiëren. Het >> kunstmatig bevruchten van een lesbomoeder dat is al helemaal >> onbespreekbaar. Gezien de rechten van het kind geschonden worden. > > leg uit! > hoe worden de 'rechten van het kind' > (http://www.kinderrechten.be/subsites...il&pagId=50081 > - voor andere geïnteresseerde lezers: > http://www.krc.tagora.com/subsites/d...ActMnuId=10118) > geschonden? > >> Een kind kan zich namelijk bij de geboorte niet uiten of het al dan niet >> akkoord gaat om op de wereld te komen als kind van een lesbo of >> homokoppel. > > net zoals het niet kan kiezen om ter wereld te komen als kind van - god > bespare het ons! - ko-engo-dderis, of dat het zich niet kan uiten over het > feit dat het via keizersnede ter wereld werd gebracht of dat het niet door > de ooievaar werd gebracht maar juist uit een bloemkool kwam? > > een kind kan zich niet uitspreken of het uit een kans-arm dan wel > welgesteld gezin komt, hoewel het overgrote merendeel waarschijnlijk het > laatste prefereert: ook schending? > >> Dat laatste zou opgenomen moeten worden in de strafwetgeving. Wie als >> lesbokoppel het toch weet voor mekaar te spelen om kinderen te krijgen, >> deze zouden een lange tijd in de cel moeten zitten. Kinderen krijgen als >> lesbokoppel is een misdaad. > > de oneindige domheid die gij hier dagelijks tentoon stelt is nog veel en > véél erger! > > -- > Flor Lesbotrienen als Yasmine en Marianne zijn ziek in hun hoofd, die denken dat een kind zoiets is als een huisdier. Voor de gezelligheid en om er mee in de boekskes te komen. Maar ze zouden wel eens verschrikkelijk ontgoocheld kunnen zijn als dat kind op een dag zegt tegen die Yasmine: ja maar, gij zijt mijn moeder niet, wie denk jij wel dat je bent lesbotrut! Erger nog, dat zo'n kind vroegtijdig het huis verlaat omdat dat kind totaal niets moet weten van al die holebitoestanden. Al eens kinderen gezien van gescheiden ouders? Hoeveel gebeurt het niet dat die zeggen: ja maar gij zijt mijn echte papa niet, gij moet uw mond houden ..... Ah, doe maar, maar 't zal met mij niet zijn. Koen |
![]() |
#19 |
|
news:[email protected]. .. > > Zou jij als kind het leuk vinden om belachelijk gemaakt te worden als kind > van 2 ordinaire mediageile lesbopotten? Een kind dat geen vader heeft? > Terwijl alle andere kindjes naar het feestje komen met hun papa en mama. > Eventuuel wel adopteren, maar dat is voor enige discussie vatbaar. Het > verwekken van een baby is niet voor discussie vatbaar, meer nog, zou > moeten bestraft worden. Dat is pure misdaad! De bak in ermee. Wie de > rechten van het kind met de voeten treedt moet er maar de gevolgen van > dragen. > Nee, ik doe niet mee met de hippe tijd van nu waar de linkse debiele > maatschappij allerhande verwerpelijke praktijken ons probeert door de > strot te duwen. > Doe normaal zeg. Het is nu al erg genoeg dat die mediageile lesbotrienen > en janetten anders moeten doen dan andere mensen. > De gewone homo's en lesbiennes houden er ook niet van dat ze belachelijk > gemaakt worden door lesbotrienen en janetten. Met hun gayprides, en > kansloze geboortes. > Nounou, dit welhaast Céliniaanse proza (hoewel ons Koentje van Vlaemsche schlagers méér weet dan van Franse literatuur) is goddomme helemaal niet mis: deze jongen is niet verstoken van enig talent, dat in ene verplichte zondagsschool - met ondergetekende als docent bellettrie - verder mot kunnen ontwikkeld worden. u. |
![]() |
#20 |
|
![]() > Art:
> http://www.lalibre.be/article.phtml?...&art_id=337180 > Art: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_405268.html Hier sè, de meest verdraagzame van de lage landen gaat ook weer eens wat zeggen. 't Zijn bijna verkiezingen hé, moet 'm nog wat in de kijker lopen met totaal onbelangrijke lulkoek. Mensen liggen eerder wakker van de zoveelste belastingsverhoging. Vergrijzing van de bevolking. Economische toestand. |