![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Indien je de geschiedenis wil vergeten wanneer ze je hindert, haar omhelzen als ze vanpas komt is het nuttig om er op te wijzen dat dit onwetenschappelijk, oneerlijk en zeer hypocriet is. Je persoonlijke frustraties luchten door ook over mijn persoontje bullshit te debiteren bewijst dat bij jou enige waarheidstrouw afwezig is cum laude. Mag ik er op wijzen dat ik op een krankzinnigen club antwoord, die volhoudt dat de geschiedenis niet bestaat? Zelf niet deze van een halve generatie geleden (de betrokkenen leven nog en mekkeren nog?). Op dit forum zal je mij nog lang mogen ondergaan, schat. Precies mensen zoals jij, die zenuwachtig worden wanneer ze geconfronteerd worden met de eigen dwaasheid en dan maar beginnen wild rond zich heen trappen, zonder argumenten maar met scheldpartijen naast de kwestie moet ik hebben: die gaan later ooit eens nadenken. Maar dan niet rond leugens, maar rond feiten. Indien je de geschiedenis afschaft, heb je meteen geen toekomst. Indien je geen lessen trekt uit het verleden kan je zelf geen toekomst onderscheiden van het heden. Laatst gewijzigd door ericferemans : 14 maart 2007 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Eerst liggen roepen dat je hier nooit meer zou komen en nog altijd liggen posten...je bent echt een man van je woord. Daarom dat spirit niks van je moest hebben? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zou beter eens 2 keer leren nadenken en dan zou je weten dat je nooit hetzelfde kan tegen komen als vroeger.Er is zodanig veel veranderd dat dit zo goed als onmogelijk is.Laat staan dat vlaanderen zoiets zou kunnen hetgeen den dolf heeft gedaan,lol.Met wat zouden wij dat doen?We hebben geen leger,geen geld genoeg voor wapens en noem maar op. In 2 dagen bombarderen ze vlaanderen al volledig plat. Hitler was tegen gehandicapte mensen terwijl het vb juist meer middelen wil geven voor die mensen omdat ze in zo'n moeilijke situatie zitten waarbij er heel wat bij zijn die het nauwelijks nog kunnen betalen. Hitler was tegen homo's;het vb is niet tegen homo's zoals jij en uw vriendjes hier beweren.Hitler vermoorde homo's,het vb zal zoiets uiteraard nooit doen. Dolfke vermoorde mensen(vooral joden),weer iets wat het vb nooit zal doen.Hetgeen wij willen is op een normale manier mensen die hier niet thuishoren terug sturen naar land van herkomst. Ik kan gerust nog een ruime tijd verder gaan maar ik denk dat mijn punt wel duidelijk is,alhoewel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
|
![]() [quote]En we gaan nog niet naar huis, belange, niet belange nit (bis)
Citaat:
Citaat:
Je vergeet dat ik steeds ook een Sp.a lid ben geweest en gebleven? Dat Spirit mij heeft uitgenodigd? Dat is heel wat anders dan wat jij beweert.... Er zijn nog andere partijen, democratische partijen, waar men niet allemaal met de neuzen in dezelfde richting moet staan. Waar tendenzen zijn, backbenchers en afwijkende meningen. In een democratische partij is ook een intern debat, dat zelf in de openbaarheid kan gevoerd worden. Voor de liefhebbers van VB-democratie mag dat verbijsteren, voor alle andere democraten is dit evident. Lees eens een boekje over democratie hé ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 14 maart 2007 om 12:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Ik heb compassie mee die mensen.Iemand in je partij zitten hebben die zelf niet eens kan nadenken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Als dit van jou komt moet ik dit als een compliment opnemen. Het nadenken dat jij aan de dag legt is wel erg interessant. Het is immer om iets te kunnen meten interessant om over een absoluut nulpunt te beschikken als referentie. In die zin zijn je bijdragen steeds nuttig geweest: het kon niet dommer! dank u! Laatst gewijzigd door ericferemans : 14 maart 2007 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||||||
|
![]() Citaat:
Van jou betwijfel ik dat. Maar ik hoop op beterschap. Misschien lees je ook nog Storry of Youpie? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij die hier een aantal posts geleden zegde dat je niet scheld,das echt de lol datte.Strontpartij?Om er slechts eentje op te noemen? Ik geef dat tenminste toe dat ik scheldwoorden gebruik,ik heb daar geen probleem mee maarja,linksen die iets moeten toegeven,oei oei. En wat is youpi?lol.Doe gerust zo verder. Ik neem niet zoals u klakkeloos over wat het vb zegt en in uw geval wel mee blokwatch. Nogmaals;het vb mag zelfs aan de macht zijn,wij zouden nooit en willen ook helemaal niet met een oorlog of wat dan ook beginnen en dat gaat ook niet en heb net een aantal puntjes opgenoemd waarom niet. Ik weet perfect wat het standpunt is van het vb omtrent homo's en dan?Er is een verschil tussen tegen een aantal zaken zijn en tegen homo's zijn. Als je tegen homo's bent dan laat je geen homo's bij je werken. En ik ken trouwens een paar homo's die lid zijn van het vb en meegaan naar debatten en betogingen enz...En jaja,die weten maar al te goed ook wat de standpunten zijn. Er is niets dicriminerends aan om mensen die hier niet thuis horen terug te sturen naar land van herkomst. Dat de joden dat dachten daar ben ik zo zeker nog niet van. En wij waren er (gelukkig) ook niet bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het vb is tegen euthanasie,FDW is er voor en ik sta tussen de 2 in.Daarmee bedoel ik dat euthanasie alleen mag toegpast worden in extreme gevallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]() NIET DOEN! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() Natuurlijk. Anders past het niet in je kraam.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een beetje introspectie zou u ten goede komen. Zou het niet kunnen dat forumleden u beschimpen omdat uzelf eigenlijk in al uw posts NIETS anders voortbrengt? Om het wat volkser te stellen : Uw plaat blijft hangen gefrustreerd ventje. Als de ganse wereld "tegen" u is zou het wel eens kunnen zijn dat je zelf aan de basis ligt van het gebrek aan respect dat u klaarblijkelijk te beurt valt. Niet verwonderlijk dat uw partij niets te betekenen heeft, met mensen als u kan de score er enkel op achteruit gaan. Maar verder, laat u hier maar goed gaan, iedereen kent u....
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Neen natuurlijk niet. Daarom dat de USSR al voor 1940 Finland hadden aangevallen en bezet hielden, he Pietje.
neen natuurlijk niet daarom at de USSR Polen netjes verdeeld had met die Arische Lebensraumzoekers he Pietje... Geloof jij maar verder in sinterklaas en zwarte piet...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben dit nog niet tegengekomen. Dit gepaard gaande aan helderziendheid (je kent de mening van alle forumbezoekers! niet min of niet meer!) is natuurlijk geestig. Daarenboven is nu al "gans de wereld tegen mij". Ik zou toch eens een pilleke pakken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Ik lees nochtans niets anders in al je berichten....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() En heb jij dan een dubbelnick?
|
![]() |
![]() |