![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat eigenlijk over de post. Die vind ik zodanig slecht dat er maar een conclusie mogelijk is: peter johan is wat geretardeerd. |
|
![]() |
![]() |
#43 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen spoor van enige moderator? Ze waren in kudde naarstig op zoek wanneer ik nog eens over de schreef ging (voor zover je iemand voor debiel uitmaken over de schreef gaan kunt noemen). Alleszins, 2 maand geleden had ik dus eens gezondigd... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij snapt u niet dat als ik zeg dat uw mening het toppunt van debiliteit is, dat dat impliceert dat u zelf ook niet wreed snugger bent. |
|
![]() |
![]() |
#48 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(Een mening is nog iets anders dan de persoon in zijn geheel, lijkt mij)
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En waarom kan ik da laatste nie in klein letters zetten. Godver
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Om de onnozelheid van Peetr Juhens redenering te illustreren:
Citaat:
Wat denkt u nu zelf? Allez... |
|
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementslid
|
![]() Beste MAximus,
Ik zie niet in wat er zo moeilijk is om te begrijpen. Iemands tekst afkraken is niet hetzelfde als zijn persoon aanvallen. Een zwakke tekst kan evengoed door een verstandig persoon geschreven zijn. We hebben allemaal onze mindere dagen. U verwijt me hierboven enige malen voor debiel. Moet ik daaruit de conclusie trekken dat u een gefrustreerd scheldorgel bent? Geenszins. Voor hetzelfde geld bent u een geniaal provocateur, of een misbegrepen komiek wiens sublieme humor pas binnen 500 jaar zal geapprecieerd worden. Dat neemt echter niet weg dat ik het niveau van uw scheldtirades als bedenkelijk mag omschrijven. Dat doet aan uw persoon geen enkele afbreuk. In de hoop dat u het nu begrijpt en andere forumdeelnemers in hun waarde laat, wens ik u nog veel forumpret. Peter Johan Laatst gewijzigd door Peter Johan : 15 maart 2007 om 22:58. |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is WEL hetzelfde. Als ik zeg dat uw "posting" debiel is, dan impliceert dit (wegens de agressieve woordkeuze) dat ik geen hoge dunk van u heb. Dat is duidelijk. Welnu, als ik het ipv impliciet te zeggen expliciet zeg, omdat ik nu eenmaal van duidelijkheid hou en uiteindelijk geen andere boodschap geef dan in het eerste geval, welnu: dan kunt u mij bezwaarlijk iets verwijten. Als u het ene toestaat mag het andere ook. En ik eis mijn rechten terug. |
|
![]() |
![]() |
#53 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U gaat er voetstoots van uit dat een debiele post ook nooodzakelijk door een debiel geschreven wordt. Dat is helemaal niet zo. Neem b.v. uw postings van deze avond. U blijft volharden in een denkfout. Ik toonde ze reeds meermalen aan. Stel dat ik daaruit conclusies over u trek, dan nog post ik die niet. Citaat:
Als anderen daar impliciete boodschappen in vinden: so be it. De expliciete conclusies over posters houdt u voor uzelf. Citaat:
Citaat:
Peter Johan |
||||
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar heeft u aangetoond dat 'iemand die steeds debiliteiten schrijft' niet noodzakelijk 'achterlijk' is. Ik beweer niks meer of minder dan dat wanneer u zegt dat iemand steeds debiliteiten schrijft, dit een waardeoordeel over die persoon inhoudt: namelijk dat u hem een debiel vindt. Of zegt u tegen personen die u keiverstandig vindt dat ze u met hun debiele gezeik niet steeds moeten lastigvallen? Rare manier van redeneren heeft u. Maar het zal wel aan mij liggen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() MaXiMuS. Bakkes. NU!
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Moet ik daaruit conclusies trekken? Helemaal niet. En mocht ik dat toch doen, dan schreef ik ze zeker niet neer mochten ze negatief of beledigend uitvallen. Citaat:
Citaat:
U mag een manier van redeneren raar vinden, het zeggen, het illustreren. De conclusie dat ik daarom een rare ben mag u voor uzelf trekken, maar in principe niet posten. Peter Johan |
|||
![]() |
![]() |
#58 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
You must be fucking kidding... noem je bovenstaande nonsens werkelijk een antwoord? Komaan, mijn neefje van drie slaat interessantere praat uit. U weerlegt niks, u zevert erop los als ware u een geretardeerde. |
||
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() Als ik uw bijdragen aan dit forum bekijk dan begin ik mij sterk die vraag te stellen.
![]()