![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Ik heb gisteren een aangrijpende reportage over het concentratiekamp
Mauthausen gezien. Ik zag ook hoe de kampbeulen woonden en feestvierden terwijl ze in het kamp mensen afslachten. Het leed wat hier aan onschuldige mensen is gedaan is onbeschrijfelijk. Dan moet u weten dat Idi Amin, Mobutu, Bokassa en Pik Botha dit soort praktijken in Afrika ook heeft gedaan. In Zuid Afrika laat politie agenten gevangenen rennen waarna ze door honden gebeten worden. Zo blijf je het probleem in stand houden. |
![]() |
#2 |
|
![]() "Albert" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ik heb gisteren een aangrijpende reportage over het concentratiekamp > Mauthausen gezien. Ik zag ook hoe de kampbeulen woonden en feestvierden > terwijl ze in het kamp mensen afslachten. > > Het leed wat hier aan onschuldige mensen is gedaan is onbeschrijfelijk. > > Dan moet u weten dat Idi Amin, Mobutu, Bokassa en Pik Botha dit soort > praktijken in Afrika ook heeft gedaan. In Zuid Afrika laat politie > agenten gevangenen rennen waarna ze door honden gebeten worden. > Zo blijf je het probleem in stand houden. Niets bijzonders. Genocide is inherent aan het verschijnsel "overheid" . |
![]() |
#3 |
|
![]() Albert <[email protected]> schreef in bericht
<[email protected]>: >Ik heb gisteren een aangrijpende reportage over het concentratiekamp >Mauthausen gezien. Ik zag ook hoe de kampbeulen woonden en feestvierden >terwijl ze in het kamp mensen afslachten. > >Het leed wat hier aan onschuldige mensen is gedaan is onbeschrijfelijk. > >Dan moet u weten dat Idi Amin, Mobutu, Bokassa en Pik Botha dit soort >praktijken in Afrika ook heeft gedaan. In Zuid Afrika laat politie >agenten gevangenen rennen waarna ze door honden gebeten worden. >Zo blijf je het probleem in stand houden. Zo hield ik eens een waakhond mijn veiligheidsschoen voor zijn agressief vertrokken bek. Toen hij in het staal van de schoen had gebeten was ie zo mak als een lammetje en zeer onderdanig. --�* PietHein Er was wel degelijk een kristallen bol die de nadelen van moslims voorzag: de onderbuik. |
![]() |
#4 |
|
![]() "CaseOfEmergency" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. nl... "Albert" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ik heb gisteren een aangrijpende reportage over het concentratiekamp > Mauthausen gezien. Ik zag ook hoe de kampbeulen woonden en feestvierden > terwijl ze in het kamp mensen afslachten. > > Het leed wat hier aan onschuldige mensen is gedaan is onbeschrijfelijk. > > Dan moet u weten dat Idi Amin, Mobutu, Bokassa en Pik Botha dit soort > praktijken in Afrika ook heeft gedaan. In Zuid Afrika laat politie > agenten gevangenen rennen waarna ze door honden gebeten worden. > Zo blijf je het probleem in stand houden. >Niets bijzonders. >Genocide is inherent aan het verschijnsel "overheid" . Het verschijnsel 'mens' bedoel je. |
![]() |
#5 |
|
![]() "Orac" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "CaseOfEmergency" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. nl... > > "Albert" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Ik heb gisteren een aangrijpende reportage over het concentratiekamp >> Mauthausen gezien. Ik zag ook hoe de kampbeulen woonden en feestvierden >> terwijl ze in het kamp mensen afslachten. >> >> Het leed wat hier aan onschuldige mensen is gedaan is onbeschrijfelijk. >> >> Dan moet u weten dat Idi Amin, Mobutu, Bokassa en Pik Botha dit soort >> praktijken in Afrika ook heeft gedaan. In Zuid Afrika laat politie >> agenten gevangenen rennen waarna ze door honden gebeten worden. >> Zo blijf je het probleem in stand houden. > >>Niets bijzonders. >>Genocide is inherent aan het verschijnsel "overheid" . > > Het verschijnsel 'mens' bedoel je. > > Sommige mensen, niet "mens" in het algemeen. Dat type domineert in elk staatsbestel, waar ik van weet. Svp projecteer niet je zelfinschatting op anderen. |
![]() |
#6 |
|
![]() "CaseOfEmergency" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. nl... "Orac" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "CaseOfEmergency" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. nl... > > "Albert" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Ik heb gisteren een aangrijpende reportage over het concentratiekamp >> Mauthausen gezien. Ik zag ook hoe de kampbeulen woonden en feestvierden >> terwijl ze in het kamp mensen afslachten. >> >> Het leed wat hier aan onschuldige mensen is gedaan is onbeschrijfelijk. >> >> Dan moet u weten dat Idi Amin, Mobutu, Bokassa en Pik Botha dit soort >> praktijken in Afrika ook heeft gedaan. In Zuid Afrika laat politie >> agenten gevangenen rennen waarna ze door honden gebeten worden. >> Zo blijf je het probleem in stand houden. > >>Niets bijzonders. >>Genocide is inherent aan het verschijnsel "overheid" . > > Het verschijnsel 'mens' bedoel je. > > Sommige mensen, niet "mens" in het algemeen. Dat type domineert in elk staatsbestel, waar ik van weet. Svp projecteer niet je zelfinschatting op anderen. --- Je bedoelt 'slechte' mensen? Dat zijn ook mensen. |
![]() |
#7 |
|
![]() Albert <[email protected]> wrote in news:[email protected]:
> Ik heb gisteren een aangrijpende reportage over het concentratiekamp > Mauthausen gezien. Ik zag ook hoe de kampbeulen woonden en feestvierden > terwijl ze in het kamp mensen afslachten. > > Het leed wat hier aan onschuldige mensen is gedaan is onbeschrijfelijk. > > Dan moet u weten dat Idi Amin, Mobutu, Bokassa en Pik Botha dit soort > praktijken in Afrika ook heeft gedaan. In Zuid Afrika laat politie > agenten gevangenen rennen waarna ze door honden gebeten worden. > Zo blijf je het probleem in stand houden. > Datzelfde Zuid-Afrika laat heden ten dage zeer bewust racistische slachters als Mugabe in het zadel zitten. Brothers in arms, brothers in misery. -- Bye, Willem-Jan Markerink The desire to understand is sometimes far less intelligent than the inability to understand <[email protected]> [note: 'a-one' & 'en-el'!] |
![]() |
#8 |
|
![]() Albert wrote:
> Ik heb gisteren een aangrijpende reportage over het concentratiekamp > Mauthausen gezien. Ik zag ook hoe de kampbeulen woonden en feestvierden > terwijl ze in het kamp mensen afslachten. > > Het leed wat hier aan onschuldige mensen is gedaan is onbeschrijfelijk. > <Dit > Dan moet u weten dat Idi Amin, Mobutu, Bokassa en Pik Botha dit soort > praktijken in Afrika ook heeft gedaan. In Zuid Afrika laat politie > agenten gevangenen rennen waarna ze door honden gebeten worden. > Zo blijf je het probleem in stand houden. /Dit> Waar is dit nou voor nodig? Ik heb die docu niet gezien, maar het zal met 'dit' niet veel te maken hebben gehad. Kun je dan echt niet eens proberen over 'hun' bizarre geschiedenis spreken zonder de zowiezo dubieuze 'Afrikaanse toestanden' te moeten noemen? Tegen hun schenen schoppen doe je al met je bestaan, Antilliaan. JayJBee "zuch... nog een ietsje beter je best doen." |
![]() |
#9 |
|
![]() Willem-Jan Markerink wrote:
> Albert <[email protected]> wrote in news:[email protected]: > >> Ik heb gisteren een aangrijpende reportage over het concentratiekamp >> Mauthausen gezien. Ik zag ook hoe de kampbeulen woonden en feestvierden >> terwijl ze in het kamp mensen afslachten. >> >> Het leed wat hier aan onschuldige mensen is gedaan is onbeschrijfelijk. >> >> Dan moet u weten dat Idi Amin, Mobutu, Bokassa en Pik Botha dit soort >> praktijken in Afrika ook heeft gedaan. In Zuid Afrika laat politie >> agenten gevangenen rennen waarna ze door honden gebeten worden. >> Zo blijf je het probleem in stand houden. >> > > Datzelfde Zuid-Afrika laat heden ten dage zeer bewust racistische slachters > als Mugabe in het zadel zitten. > > Brothers in arms, brothers in misery. > Zoveel 'misery' heeft Mark Thacher niet echt geleden, nadat hij met wat blanke boeren kornuiten een coup wilde plegen vanuit Zimbabwe. Ik las vandaag in het AD dat Mugabe harder op ging treden tegen 'hen die de staat ondermijnen'......... Mijn stem 'uit te woestijn'/'geroep' van de afgelopen jaren begint grond onder de voeten te krijgen, niet dan? Ha! BTW Heb onlangs een docu van de BBC daarover gezien, die coup 'van' Mark Thatcher (hij was niet alleen). Zij hadden een aanmerkelijk verhaal. ZuidAfrika zou de arrestatie van Mr. Thatcher en het geheimedienst-werk dat er aan vooraf ging, volledig hebben verzorgd. Mugabe's eigen politie- en legermacht mochten op komen daveren voor de voornamelijk niet-westerse aanwezige pers. Lachueh toch?! JayJBee "3 maanden huisarrest, 300.000 dollar 'boete' en 3 jaar voorwaardelijk (ik dacht 1, maar ik plak er 2 jaar bovenop, aardig toch?!...dat ik je schenen ontzie?!)." |
![]() |
#10 |
|
![]() JayJBee <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > Willem-Jan Markerink wrote: >> Albert <[email protected]> wrote in >> news:[email protected]: >> >>> Ik heb gisteren een aangrijpende reportage over het concentratiekamp >>> Mauthausen gezien. Ik zag ook hoe de kampbeulen woonden en >>> feestvierden terwijl ze in het kamp mensen afslachten. >>> >>> Het leed wat hier aan onschuldige mensen is gedaan is >>> onbeschrijfelijk. >>> >>> Dan moet u weten dat Idi Amin, Mobutu, Bokassa en Pik Botha dit soort >>> praktijken in Afrika ook heeft gedaan. In Zuid Afrika laat politie >>> agenten gevangenen rennen waarna ze door honden gebeten worden. >>> Zo blijf je het probleem in stand houden. >>> >> >> Datzelfde Zuid-Afrika laat heden ten dage zeer bewust racistische >> slachters als Mugabe in het zadel zitten. >> >> Brothers in arms, brothers in misery. >> > > Zoveel 'misery' heeft Mark Thacher niet echt geleden, nadat hij met wat > blanke boeren kornuiten een coup wilde plegen vanuit Zimbabwe. Om welke Afrikaanse model-democratie handelde het zich daarbij trouwens, weet je dat? Doet altijd zeer als kwade elementen een van de vele regenboognaties op het Afrikaanse continent proberen te ontwrichten. > Ik las vandaag in het AD dat Mugabe harder op ging treden tegen 'hen die > de staat ondermijnen'......... > Mijn stem 'uit te woestijn'/'geroep' van de afgelopen jaren begint grond > onder de voeten te krijgen, niet dan? Ha! Dat jij dergelijke megalomane despotische syphilis-lijders toejuicht behoeft geen betoog. > BTW > Heb onlangs een docu van de BBC daarover gezien, die coup 'van' Mark > Thatcher (hij was niet alleen). Zij hadden een aanmerkelijk verhaal. > ZuidAfrika zou de arrestatie van Mr. Thatcher en het geheimedienst-werk > dat er aan vooraf ging, volledig hebben verzorgd. Mugabe's eigen > politie- en legermacht mochten op komen daveren voor de voornamelijk > niet-westerse aanwezige pers. Lachueh toch?! > > > JayJBee > "3 maanden huisarrest, 300.000 dollar 'boete' en 3 jaar voorwaardelijk > (ik dacht 1, maar ik plak er 2 jaar bovenop, aardig toch?!...dat ik je > schenen ontzie?!)." > -- Bye, Willem-Jan Markerink The desire to understand is sometimes far less intelligent than the inability to understand <[email protected]> [note: 'a-one' & 'en-el'!] |
![]() |
#11 |
|
news:[email protected]: > Willem-Jan Markerink wrote: >> Albert <[email protected]> wrote in >> news:[email protected]: >> >>> Ik heb gisteren een aangrijpende reportage over het concentratiekamp >>> Mauthausen gezien. Ik zag ook hoe de kampbeulen woonden en >>> feestvierden terwijl ze in het kamp mensen afslachten. >>> >>> Het leed wat hier aan onschuldige mensen is gedaan is >>> onbeschrijfelijk. >>> >>> Dan moet u weten dat Idi Amin, Mobutu, Bokassa en Pik Botha dit soort >>> praktijken in Afrika ook heeft gedaan. In Zuid Afrika laat politie >>> agenten gevangenen rennen waarna ze door honden gebeten worden. >>> Zo blijf je het probleem in stand houden. >>> >> >> Datzelfde Zuid-Afrika laat heden ten dage zeer bewust racistische >> slachters als Mugabe in het zadel zitten. >> >> Brothers in arms, brothers in misery. >> > > Zoveel 'misery' heeft Mark Thacher niet echt geleden, nadat hij met wat > blanke boeren kornuiten een coup wilde plegen vanuit Zimbabwe. Om welke Afrikaanse model-democratie handelde het zich daarbij trouwens, weet je dat? Doet altijd zeer als kwade elementen een van de vele regenboognaties op het Afrikaanse continent proberen te ontwrichten. > Ik las vandaag in het AD dat Mugabe harder op ging treden tegen 'hen die > de staat ondermijnen'......... > Mijn stem 'uit te woestijn'/'geroep' van de afgelopen jaren begint grond > onder de voeten te krijgen, niet dan? Ha! Dat jij dergelijke megalomane despotische syphilis-lijders toejuicht behoeft geen betoog. > BTW > Heb onlangs een docu van de BBC daarover gezien, die coup 'van' Mark > Thatcher (hij was niet alleen). Zij hadden een aanmerkelijk verhaal. > ZuidAfrika zou de arrestatie van Mr. Thatcher en het geheimedienst-werk > dat er aan vooraf ging, volledig hebben verzorgd. Mugabe's eigen > politie- en legermacht mochten op komen daveren voor de voornamelijk > niet-westerse aanwezige pers. Lachueh toch?! > > > JayJBee > "3 maanden huisarrest, 300.000 dollar 'boete' en 3 jaar voorwaardelijk > (ik dacht 1, maar ik plak er 2 jaar bovenop, aardig toch?!...dat ik je > schenen ontzie?!)." > -- Bye, Willem-Jan Markerink The desire to understand is sometimes far less intelligent than the inability to understand <[email protected]> [note: 'a-one' & 'en-el'!] |
![]() |
#12 |
|
![]() |
#13 |
|
![]() Albert wrote:
> Ik heb gisteren een aangrijpende reportage over het concentratiekamp > Mauthausen gezien. Ik zag ook hoe de kampbeulen woonden en feestvierden > terwijl ze in het kamp mensen afslachten. > > Het leed wat hier aan onschuldige mensen is gedaan is onbeschrijfelijk. > > Dan moet u weten dat Idi Amin, Mobutu, Bokassa en Pik Botha dit soort > praktijken in Afrika ook heeft gedaan. In Zuid Afrika laat politie > agenten gevangenen rennen waarna ze door honden gebeten worden. > Zo blijf je het probleem in stand houden. ik mis Wim Kok in je rijtje. Iedere keer als ik ga tanken doet hij mij pijn alsof ik afgeslacht word. |
![]() |
#14 |
|
![]() "Orac" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "CaseOfEmergency" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. nl... > > "Orac" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "CaseOfEmergency" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]. nl... >> >> "Albert" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Ik heb gisteren een aangrijpende reportage over het concentratiekamp >>> Mauthausen gezien. Ik zag ook hoe de kampbeulen woonden en feestvierden >>> terwijl ze in het kamp mensen afslachten. >>> >>> Het leed wat hier aan onschuldige mensen is gedaan is onbeschrijfelijk. >>> >>> Dan moet u weten dat Idi Amin, Mobutu, Bokassa en Pik Botha dit soort >>> praktijken in Afrika ook heeft gedaan. In Zuid Afrika laat politie >>> agenten gevangenen rennen waarna ze door honden gebeten worden. >>> Zo blijf je het probleem in stand houden. >> >>>Niets bijzonders. >>>Genocide is inherent aan het verschijnsel "overheid" . >> >> Het verschijnsel 'mens' bedoel je. >> >> > > Sommige mensen, niet "mens" in het algemeen. > Dat type domineert in elk staatsbestel, waar ik van weet. > Svp projecteer niet je zelfinschatting op anderen. > > --- > > Je bedoelt 'slechte' mensen? Dat zijn ook mensen. > Hij bedoelt ook de vele brave mensen die steeds kritiekloos achter die overheden aanlopen. |
![]() |
#15 |
|
> JayJBee <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > >> Willem-Jan Markerink wrote: >>> Albert <[email protected]> wrote in >>> news:[email protected]: >>> >>>> Ik heb gisteren een aangrijpende reportage over het concentratiekamp >>>> Mauthausen gezien. Ik zag ook hoe de kampbeulen woonden en >>>> feestvierden terwijl ze in het kamp mensen afslachten. >>>> >>>> Het leed wat hier aan onschuldige mensen is gedaan is >>>> onbeschrijfelijk. >>>> >>>> Dan moet u weten dat Idi Amin, Mobutu, Bokassa en Pik Botha dit soort >>>> praktijken in Afrika ook heeft gedaan. In Zuid Afrika laat politie >>>> agenten gevangenen rennen waarna ze door honden gebeten worden. >>>> Zo blijf je het probleem in stand houden. >>>> >>> Datzelfde Zuid-Afrika laat heden ten dage zeer bewust racistische >>> slachters als Mugabe in het zadel zitten. >>> >>> Brothers in arms, brothers in misery. >>> >> Zoveel 'misery' heeft Mark Thacher niet echt geleden, nadat hij met wat >> blanke boeren kornuiten een coup wilde plegen vanuit Zimbabwe. > > Om welke Afrikaanse model-democratie handelde het zich daarbij trouwens, > weet je dat? > Doet altijd zeer als kwade elementen een van de vele regenboognaties op het > Afrikaanse continent proberen te ontwrichten. > >> Ik las vandaag in het AD dat Mugabe harder op ging treden tegen 'hen die >> de staat ondermijnen'......... >> Mijn stem 'uit te woestijn'/'geroep' van de afgelopen jaren begint grond >> onder de voeten te krijgen, niet dan? Ha! > > Dat jij dergelijke megalomane despotische syphilis-lijders toejuicht > behoeft geen betoog. Dat jij die arme sukkel groter en gevaarlijker maakt dan hij is zegt iets over jou en de media waar je het vandaan hebt. JayJBee "Mugabe heeft eerst 20 jaar trouw de wereldbank en IMF gedient in het verkopen van 'zijn' land aan 'buitenlandse investeerders'... voor een prikkie natuurlijk." > >> BTW >> Heb onlangs een docu van de BBC daarover gezien, die coup 'van' Mark >> Thatcher (hij was niet alleen). Zij hadden een aanmerkelijk verhaal. >> ZuidAfrika zou de arrestatie van Mr. Thatcher en het geheimedienst-werk >> dat er aan vooraf ging, volledig hebben verzorgd. Mugabe's eigen >> politie- en legermacht mochten op komen daveren voor de voornamelijk >> niet-westerse aanwezige pers. Lachueh toch?! >> >> >> JayJBee >> "3 maanden huisarrest, 300.000 dollar 'boete' en 3 jaar voorwaardelijk >> (ik dacht 1, maar ik plak er 2 jaar bovenop, aardig toch?!...dat ik je >> schenen ontzie?!)." >> > > > > |
![]() |
#16 |
|
news:[email protected]: > Willem-Jan Markerink wrote: >> JayJBee <[email protected]> wrote in >> news:[email protected]: >> >>> Willem-Jan Markerink wrote: >>>> Albert <[email protected]> wrote in >>>> news:[email protected]: >>>> >>>>> Ik heb gisteren een aangrijpende reportage over het concentratiekamp >>>>> Mauthausen gezien. Ik zag ook hoe de kampbeulen woonden en >>>>> feestvierden terwijl ze in het kamp mensen afslachten. >>>>> >>>>> Het leed wat hier aan onschuldige mensen is gedaan is >>>>> onbeschrijfelijk. >>>>> >>>>> Dan moet u weten dat Idi Amin, Mobutu, Bokassa en Pik Botha dit >>>>> soort praktijken in Afrika ook heeft gedaan. In Zuid Afrika laat >>>>> politie agenten gevangenen rennen waarna ze door honden gebeten >>>>> worden. Zo blijf je het probleem in stand houden. >>>>> >>>> Datzelfde Zuid-Afrika laat heden ten dage zeer bewust racistische >>>> slachters als Mugabe in het zadel zitten. >>>> >>>> Brothers in arms, brothers in misery. >>>> >>> Zoveel 'misery' heeft Mark Thacher niet echt geleden, nadat hij met >>> wat blanke boeren kornuiten een coup wilde plegen vanuit Zimbabwe. >> >> Om welke Afrikaanse model-democratie handelde het zich daarbij >> trouwens, weet je dat? >> Doet altijd zeer als kwade elementen een van de vele regenboognaties op >> het Afrikaanse continent proberen te ontwrichten. >> >>> Ik las vandaag in het AD dat Mugabe harder op ging treden tegen 'hen >>> die de staat ondermijnen'......... >>> Mijn stem 'uit te woestijn'/'geroep' van de afgelopen jaren begint >>> grond onder de voeten te krijgen, niet dan? Ha! >> >> Dat jij dergelijke megalomane despotische syphilis-lijders toejuicht >> behoeft geen betoog. > > Dat jij die arme sukkel groter en gevaarlijker maakt dan hij is zegt > iets over jou en de media waar je het vandaan hebt. > > > JayJBee > "Mugabe heeft eerst 20 jaar trouw de wereldbank en IMF gedient in het > verkopen van 'zijn' land aan 'buitenlandse investeerders'... voor een > prikkie natuurlijk." En de huidige Chinese investoren zijn/doen dat niet? Mooie deals hoor, ivoor tegen machinegeweren. Maar u geeft wel aardig aan wat uw democratische opvattingen zijn, typisch slinx. >> >>> BTW >>> Heb onlangs een docu van de BBC daarover gezien, die coup 'van' Mark >>> Thatcher (hij was niet alleen). Zij hadden een aanmerkelijk verhaal. >>> ZuidAfrika zou de arrestatie van Mr. Thatcher en het >>> geheimedienst-werk dat er aan vooraf ging, volledig hebben verzorgd. >>> Mugabe's eigen politie- en legermacht mochten op komen daveren voor de >>> voornamelijk niet-westerse aanwezige pers. Lachueh toch?! >>> >>> >>> JayJBee >>> "3 maanden huisarrest, 300.000 dollar 'boete' en 3 jaar voorwaardelijk >>> (ik dacht 1, maar ik plak er 2 jaar bovenop, aardig toch?!...dat ik je >>> schenen ontzie?!)." >>> >> >> >> >> > -- Bye, Willem-Jan Markerink The desire to understand is sometimes far less intelligent than the inability to understand <[email protected]> [note: 'a-one' & 'en-el'!] |
![]() |
#17 |
|
> JayJBee <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > >> Willem-Jan Markerink wrote: >>> JayJBee <[email protected]> wrote in >>> news:[email protected]: >>> >>>> Willem-Jan Markerink wrote: >>>>> Albert <[email protected]> wrote in >>>>> news:[email protected]: >>>>> >>>>>> Ik heb gisteren een aangrijpende reportage over het concentratiekamp >>>>>> Mauthausen gezien. Ik zag ook hoe de kampbeulen woonden en >>>>>> feestvierden terwijl ze in het kamp mensen afslachten. >>>>>> >>>>>> Het leed wat hier aan onschuldige mensen is gedaan is >>>>>> onbeschrijfelijk. >>>>>> >>>>>> Dan moet u weten dat Idi Amin, Mobutu, Bokassa en Pik Botha dit >>>>>> soort praktijken in Afrika ook heeft gedaan. In Zuid Afrika laat >>>>>> politie agenten gevangenen rennen waarna ze door honden gebeten >>>>>> worden. Zo blijf je het probleem in stand houden. >>>>>> >>>>> Datzelfde Zuid-Afrika laat heden ten dage zeer bewust racistische >>>>> slachters als Mugabe in het zadel zitten. >>>>> >>>>> Brothers in arms, brothers in misery. >>>>> >>>> Zoveel 'misery' heeft Mark Thacher niet echt geleden, nadat hij met >>>> wat blanke boeren kornuiten een coup wilde plegen vanuit Zimbabwe. >>> Om welke Afrikaanse model-democratie handelde het zich daarbij >>> trouwens, weet je dat? >>> Doet altijd zeer als kwade elementen een van de vele regenboognaties op >>> het Afrikaanse continent proberen te ontwrichten. >>> >>>> Ik las vandaag in het AD dat Mugabe harder op ging treden tegen 'hen >>>> die de staat ondermijnen'......... >>>> Mijn stem 'uit te woestijn'/'geroep' van de afgelopen jaren begint >>>> grond onder de voeten te krijgen, niet dan? Ha! >>> Dat jij dergelijke megalomane despotische syphilis-lijders toejuicht >>> behoeft geen betoog. >> Dat jij die arme sukkel groter en gevaarlijker maakt dan hij is zegt >> iets over jou en de media waar je het vandaan hebt. >> >> >> JayJBee >> "Mugabe heeft eerst 20 jaar trouw de wereldbank en IMF gedient in het >> verkopen van 'zijn' land aan 'buitenlandse investeerders'... voor een >> prikkie natuurlijk." > > En de huidige Chinese investoren zijn/doen dat niet? > Mooie deals hoor, ivoor tegen machinegeweren. Wat een boeven, he?! Die apen en die spleet ogen... nou, nou. Mugabe heeft op hooguit 1/3 van Zimbabwe iets te zeggen. Het zuiden/zuid-oosten is een uitheems roversnest dat niet helemaal toevallig grenst aan HET foute deelstaatje van Zaire/Kongo, en aan het foute noord-oosten van Zuid-Afrika. Je hebt vast ook wel een 'verklaring' voor de olifanten die in westers satelietje Kenia verdwijnen, of niet? Voorlopig zijn westerse antieke meubels, -musea, -sport en spel en muziek instrumenten nog steeds de grootste (Indisch- EN Afrikaans) Ivoor stapels. JayJBee "Mocht je je afvragen waar die enorme kuddes olifanten uit antieke natuur- en Hollywood films zijn gebleven..." > > Maar u geeft wel aardig aan wat uw democratische opvattingen zijn, typisch > slinx. > >>> >>>> BTW >>>> Heb onlangs een docu van de BBC daarover gezien, die coup 'van' Mark >>>> Thatcher (hij was niet alleen). Zij hadden een aanmerkelijk verhaal. >>>> ZuidAfrika zou de arrestatie van Mr. Thatcher en het >>>> geheimedienst-werk dat er aan vooraf ging, volledig hebben verzorgd. >>>> Mugabe's eigen politie- en legermacht mochten op komen daveren voor de >>>> voornamelijk niet-westerse aanwezige pers. Lachueh toch?! >>>> >>>> >>>> JayJBee >>>> "3 maanden huisarrest, 300.000 dollar 'boete' en 3 jaar voorwaardelijk >>>> (ik dacht 1, maar ik plak er 2 jaar bovenop, aardig toch?!...dat ik je >>>> schenen ontzie?!)." >>>> >>> >>> >>> > > > |
![]() |
#18 |
|
news:[email protected]: > Willem-Jan Markerink wrote: >> JayJBee <[email protected]> wrote in >> news:[email protected]: >> >>> Willem-Jan Markerink wrote: >>>> JayJBee <[email protected]> wrote in >>>> news:[email protected]: >>>> >>>>> Willem-Jan Markerink wrote: >>>>>> Albert <[email protected]> wrote in >>>>>> news:[email protected]: >>>>>> >>>>>>> Ik heb gisteren een aangrijpende reportage over het >>>>>>> concentratiekamp Mauthausen gezien. Ik zag ook hoe de kampbeulen >>>>>>> woonden en feestvierden terwijl ze in het kamp mensen afslachten. >>>>>>> >>>>>>> Het leed wat hier aan onschuldige mensen is gedaan is >>>>>>> onbeschrijfelijk. >>>>>>> >>>>>>> Dan moet u weten dat Idi Amin, Mobutu, Bokassa en Pik Botha dit >>>>>>> soort praktijken in Afrika ook heeft gedaan. In Zuid Afrika laat >>>>>>> politie agenten gevangenen rennen waarna ze door honden gebeten >>>>>>> worden. Zo blijf je het probleem in stand houden. >>>>>>> >>>>>> Datzelfde Zuid-Afrika laat heden ten dage zeer bewust racistische >>>>>> slachters als Mugabe in het zadel zitten. >>>>>> >>>>>> Brothers in arms, brothers in misery. >>>>>> >>>>> Zoveel 'misery' heeft Mark Thacher niet echt geleden, nadat hij met >>>>> wat blanke boeren kornuiten een coup wilde plegen vanuit Zimbabwe. >>>> Om welke Afrikaanse model-democratie handelde het zich daarbij >>>> trouwens, weet je dat? >>>> Doet altijd zeer als kwade elementen een van de vele regenboognaties >>>> op het Afrikaanse continent proberen te ontwrichten. >>>> >>>>> Ik las vandaag in het AD dat Mugabe harder op ging treden tegen 'hen >>>>> die de staat ondermijnen'......... >>>>> Mijn stem 'uit te woestijn'/'geroep' van de afgelopen jaren begint >>>>> grond onder de voeten te krijgen, niet dan? Ha! >>>> Dat jij dergelijke megalomane despotische syphilis-lijders toejuicht >>>> behoeft geen betoog. >>> Dat jij die arme sukkel groter en gevaarlijker maakt dan hij is zegt >>> iets over jou en de media waar je het vandaan hebt. >>> >>> >>> JayJBee >>> "Mugabe heeft eerst 20 jaar trouw de wereldbank en IMF gedient in het >>> verkopen van 'zijn' land aan 'buitenlandse investeerders'... voor een >>> prikkie natuurlijk." >> >> En de huidige Chinese investoren zijn/doen dat niet? >> Mooie deals hoor, ivoor tegen machinegeweren. > > Wat een boeven, he?! Die apen en die spleet ogen... nou, nou. > > Mugabe heeft op hooguit 1/3 van Zimbabwe iets te zeggen. Het > zuiden/zuid-oosten is een uitheems roversnest dat niet helemaal > toevallig grenst aan HET foute deelstaatje van Zaire/Kongo, en aan het > foute noord-oosten van Zuid-Afrika. Is dat eerste niet ook het gebied waar'ie een paar decennia geleden 40k van een net iets ander ras over de kling heeft gejaagd? > Je hebt vast ook wel een 'verklaring' voor de olifanten die in westers > satelietje Kenia verdwijnen, of niet? Ook verhandeld tegen Chinese machinegeweren? > Voorlopig zijn westerse antieke meubels, -musea, -sport en spel en > muziek instrumenten nog steeds de grootste (Indisch- EN Afrikaans) Ivoor > stapels. Lijdt daar de huidige olifantenpopulatie onder? > JayJBee > "Mocht je je afvragen waar die enorme kuddes olifanten uit antieke > natuur- en Hollywood films zijn gebleven..." > >> >> Maar u geeft wel aardig aan wat uw democratische opvattingen zijn, >> typisch slinx. >> >>>> >>>>> BTW >>>>> Heb onlangs een docu van de BBC daarover gezien, die coup 'van' Mark >>>>> Thatcher (hij was niet alleen). Zij hadden een aanmerkelijk verhaal. >>>>> ZuidAfrika zou de arrestatie van Mr. Thatcher en het >>>>> geheimedienst-werk dat er aan vooraf ging, volledig hebben verzorgd. >>>>> Mugabe's eigen politie- en legermacht mochten op komen daveren voor >>>>> de voornamelijk niet-westerse aanwezige pers. Lachueh toch?! >>>>> >>>>> >>>>> JayJBee >>>>> "3 maanden huisarrest, 300.000 dollar 'boete' en 3 jaar >>>>> voorwaardelijk (ik dacht 1, maar ik plak er 2 jaar bovenop, aardig >>>>> toch?!...dat ik je schenen ontzie?!)." >>>>> >>>> >>>> >>>> >> >> >> > -- Bye, Willem-Jan Markerink The desire to understand is sometimes far less intelligent than the inability to understand <[email protected]> [note: 'a-one' & 'en-el'!] |
![]() |
#19 |
|
> JayJBee <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > >> Willem-Jan Markerink wrote: >>> JayJBee <[email protected]> wrote in >>> news:[email protected]: >>> >>>> Willem-Jan Markerink wrote: >>>>> JayJBee <[email protected]> wrote in >>>>> news:[email protected]: >>>>> >>>>>> Willem-Jan Markerink wrote: >>>>>>> Albert <[email protected]> wrote in >>>>>>> news:[email protected]: >>>>>>> >>>>>>>> Ik heb gisteren een aangrijpende reportage over het >>>>>>>> concentratiekamp Mauthausen gezien. Ik zag ook hoe de kampbeulen >>>>>>>> woonden en feestvierden terwijl ze in het kamp mensen afslachten. >>>>>>>> >>>>>>>> Het leed wat hier aan onschuldige mensen is gedaan is >>>>>>>> onbeschrijfelijk. >>>>>>>> >>>>>>>> Dan moet u weten dat Idi Amin, Mobutu, Bokassa en Pik Botha dit >>>>>>>> soort praktijken in Afrika ook heeft gedaan. In Zuid Afrika laat >>>>>>>> politie agenten gevangenen rennen waarna ze door honden gebeten >>>>>>>> worden. Zo blijf je het probleem in stand houden. >>>>>>>> >>>>>>> Datzelfde Zuid-Afrika laat heden ten dage zeer bewust racistische >>>>>>> slachters als Mugabe in het zadel zitten. >>>>>>> >>>>>>> Brothers in arms, brothers in misery. >>>>>>> >>>>>> Zoveel 'misery' heeft Mark Thacher niet echt geleden, nadat hij met >>>>>> wat blanke boeren kornuiten een coup wilde plegen vanuit Zimbabwe. >>>>> Om welke Afrikaanse model-democratie handelde het zich daarbij >>>>> trouwens, weet je dat? >>>>> Doet altijd zeer als kwade elementen een van de vele regenboognaties >>>>> op het Afrikaanse continent proberen te ontwrichten. >>>>> >>>>>> Ik las vandaag in het AD dat Mugabe harder op ging treden tegen 'hen >>>>>> die de staat ondermijnen'......... >>>>>> Mijn stem 'uit te woestijn'/'geroep' van de afgelopen jaren begint >>>>>> grond onder de voeten te krijgen, niet dan? Ha! >>>>> Dat jij dergelijke megalomane despotische syphilis-lijders toejuicht >>>>> behoeft geen betoog. >>>> Dat jij die arme sukkel groter en gevaarlijker maakt dan hij is zegt >>>> iets over jou en de media waar je het vandaan hebt. >>>> >>>> >>>> JayJBee >>>> "Mugabe heeft eerst 20 jaar trouw de wereldbank en IMF gedient in het >>>> verkopen van 'zijn' land aan 'buitenlandse investeerders'... voor een >>>> prikkie natuurlijk." >>> En de huidige Chinese investoren zijn/doen dat niet? >>> Mooie deals hoor, ivoor tegen machinegeweren. >> Wat een boeven, he?! Die apen en die spleet ogen... nou, nou. >> >> Mugabe heeft op hooguit 1/3 van Zimbabwe iets te zeggen. Het >> zuiden/zuid-oosten is een uitheems roversnest dat niet helemaal >> toevallig grenst aan HET foute deelstaatje van Zaire/Kongo, en aan het >> foute noord-oosten van Zuid-Afrika. > > Is dat eerste niet ook het gebied waar'ie een paar decennia geleden 40k van > een net iets ander ras over de kling heeft gejaagd? heb ik iets gemist? Ik ben 'hier' sinds mijn 2e jaar, dus ik ben opgegroeit in westerse geschiedenis. Maak je niet druk... UNITA staat op mijn verlanglijstje mbt 'food for thought'. Ik heb de buik (bol) nog even vol van de ReichTag brand op 11 september 2001. > >> Je hebt vast ook wel een 'verklaring' voor de olifanten die in westers >> satelietje Kenia verdwijnen, of niet? > > Ook verhandeld tegen Chinese machinegeweren? Terwijl je Israelisch en Amerikaans tuig, gehanteerd door het zwaarste tuig dat pre-Mandela's Zuid Afrika, Australie en de Britse eilanden ooit baarden in je eigen zwembad (of ijshal) hebt liggen? Waarom? Kenia... dat is toch dat land waar laatst een ijshal is gebouwd... Naast/bij een *****hotel?!? > >> Voorlopig zijn westerse antieke meubels, -musea, -sport en spel en >> muziek instrumenten nog steeds de grootste (Indisch- EN Afrikaans) Ivoor >> stapels. > > Lijdt daar de huidige olifantenpopulatie onder? Ja. Die paar stropers die nu actief zijn zijn een bedreigning voor het herstel van de olifanten populatie. BTW... ff die sarcasme van eerder in de post recht zetten: In Kenia is volgens 'onze' media de populatie zo sterk aan het groeien dat 'de boeren' (Mugabe allarm!!!), met goedkeuren van/in overleg met de regering (poppetjes) genoodzaakt waren enkelen 'door professionele jagers' (ahum... schietgrage vorsten/-olie cowboys?). JayJBee "De rode of de blauwe pil, Willem-Jan?" > > >> JayJBee >> "Mocht je je afvragen waar die enorme kuddes olifanten uit antieke >> natuur- en Hollywood films zijn gebleven..." >> >>> Maar u geeft wel aardig aan wat uw democratische opvattingen zijn, >>> typisch slinx. >>> >>>>> >>>>>> BTW >>>>>> Heb onlangs een docu van de BBC daarover gezien, die coup 'van' Mark >>>>>> Thatcher (hij was niet alleen). Zij hadden een aanmerkelijk verhaal. >>>>>> ZuidAfrika zou de arrestatie van Mr. Thatcher en het >>>>>> geheimedienst-werk dat er aan vooraf ging, volledig hebben verzorgd. >>>>>> Mugabe's eigen politie- en legermacht mochten op komen daveren voor >>>>>> de voornamelijk niet-westerse aanwezige pers. Lachueh toch?! >>>>>> >>>>>> >>>>>> JayJBee >>>>>> "3 maanden huisarrest, 300.000 dollar 'boete' en 3 jaar >>>>>> voorwaardelijk (ik dacht 1, maar ik plak er 2 jaar bovenop, aardig >>>>>> toch?!...dat ik je schenen ontzie?!)." >>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> > > > |