![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor jou ineens weer wèl? hoe zit het nu?
of wacht even: als er DODEN gevallen zijn (Mombaerts, Demoor, etc...)- DAN moet Edina wachten op de uitkomst van het proces. Als er mensen zijn die ZEGGEN dat ze geslagen werden, dan weet Edina al wat er gebeurd is! Dat ik daar niet sneller aan dacht.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 maart 2007 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoewel ze er natuurlijk weer van kunnen maken dat het een hetze is tegen het VB en dat alle rechters tegen hen zijn. Citaat:
![]() |
![]() |
#383 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is je fantasie nu weeral op hol geslagen? Ik heb Debie hier nog nergens schuldig verklaard en al een keer of tien herhaald dat de rechtbank zich daarover moet uitspreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voil�*, de excuses zijn er al, nog voor het proces begonnen is. Is het wel mogelijk voor jou dat een VB-er misdrijven begaat ??
Laatst gewijzigd door Pietje : 16 maart 2007 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
|
![]() Je snapt onze rechtspraak niet erg goed, vrees ik. Als je vervolgd wordt voor slagen en verwondingen met de dood tot gevolg, dan spreekt men zich daar over uit. Niet over eventuele andere zaken die je hebt mispeuterd. Overigens is het niet zo omdat je verdacht wordt van iets (vandalisme in dit geval) dat je ook schuldig bent. Maar misschien is dat te moeilijk voor jou om te begrijpen.
Laatst gewijzigd door Edina : 16 maart 2007 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vergoeilijk zijn daden niet Pietje...ik zeg dat ik geen vertrouwen heb ik het rechtsysteem van belgique. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
|
![]() Waar haal je vandaan dat niemand hem zou mogen aanwerven en dat hij dan maar moest doppen? Het gaat over de specifieke functie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
|
![]() Citaat:
Maar daarmee moet ik die gang van zaken nog niet goedkeuren. Laatst gewijzigd door Edina : 16 maart 2007 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus, als hij veroordeeld word, zal hij voor jou sowieso onschuldig zijn ?
![]() |
#392 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
|
![]() Onzin, er is geen enkele reden om aan te nemen dat hij geen eerlijk proces krijgt. Hij misbruikt dat alleen om zijn eventuele schuld te kunnen verdoezelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Banneling
|
![]() Edina;het probleem is dat ik evenzeer vertrouwen heb in het gerecht.
En er zijn al genoeg bewijzen van.Telkens opnieuw moet je ieder week lezen en zien hoe daders niets of nauwelijks een straf krijgen en weer op vrije voeten zijn. Iets anders maar minstens even erg voor mij;die dierenmishandelaars die vrij gesproken zijn terwijl de bewijzen nochthans overduidelijk zijn? Zoals van den bossche had gezegd;die rechter heeft stront in zijn ogen en ik ben al helemaal geen gaia fan maar bij deze hebben ze wel groot gelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb u dat al uitgelegd. Debie heeft daar het meeste aantal voorkeurstemmen behaalt en dat zegt altijd wel wat. De enige reden waarom het vb in zijn gehaal is achteruit gegaan daar is door de zeer hoge concentratie van allochtonen/vreemdelingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
|
![]() Is dat verboden dan?
Laatst gewijzigd door Edina : 16 maart 2007 om 19:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
|
![]() Aangezien er met de aanklacht op zijn minst twijfel bestaat over zijn ideeën rond wat er leeft in de maatschappij en hoe dat moet worden aangepakt, is het nogal eigenaardig om het proces niet af te wachten.
|
![]() |
![]() |