![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De grote angst voor het "zionisme". Astamblief. Het blijft maar doorgaan. Hoe is het toch mogelijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#563 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Parlementslid
|
![]() Daar ben ik het niet mee eens. Ten eerste vind ik racisme niet dom maar erg en afschuwelijk onrechtvaardig, vernederend... en anti-racisme is nodig. Stel je eens voor in deze tijden hoe het racisme er staat als het anti-racisme, niemand zou protest voeren.
![]() |
#565 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De anti-racisme-beweging maakt het probleem alleen maar erger omdat het zich richt op de symptomen en de artsen, maar nooit op de ziektekiem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Wat is het resultaat van jaren "anti-racistische en anti-fascistische" actie? Racisme en fascisme zijn lege termen geworden die niemand nog gebruikt in de correcte betekenis. Het woord "fascist" wordt vrijlijk gebruikt, amper iemand weet dat hét fascisme zelf niet bestaat.
![]() |
![]() |
#567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
|
![]() Je gaat mij toch niet zeggen dat de NAVO en andere atlantistische organisaties niet pro-zionistisch zijn?
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 16 maart 2007 om 18:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Minister-President
|
![]() Omdat ik in héél mijn betoog één keer dat woordje heb laten vallen?
![]() Komaan zeg, de "linkse" anti-globalisten doen constant aan systeemanalyse en als ene "rechtse" hetzelfde doet, is hij een pathologische conspirationist of weet ik nog wat... Ik geef grif toe dat we op dat vlak nog iets kunnen leren van links (al zijn vele van hun inzichten té structuralistisch). Het is onder andere door hun gebrekkige systeemanalyse dat vele rechts-nationale partijen systeempartijen zijn geworden (vgl. MSI-AN, FPÖ...). Ik praat hier over een oligarchisch systeem dat planetaire proporties heeft aangenomen, vooral sinds de Val van de Muur (trouwens mede voorbereid door instanties - zoals de Trilaterale Commissie - die zich met het globale overleven van het kapitalisme bezighouden). De opgelegde ideologie van het systeem komt grotendeels overeen met het Amerikaanse maatschappijmodel van een multiraciale, hyperliberale consumptiemaatschappij, waarin het "vrije individu" niet meer is dan een soort manipuleerbare zombie. Alsof de American Way of Life het product is van dé Jood, dé WASP, dé Vrijmetselaar enz. Het is veeleer een "gedeeld erfgoed" met inderdaad een stevige cultuurhistorische, sociologische en geopolitieke achtergrond (zie: o.a. Max Weber, Werner Sombart, Halford Mackinder, Rudolf Kjellén). Een Europeaan heeft bij wijze van spreken méér aan een Afrikaan, Arabier of Aziaat die vecht tegen de Melting-Pot- en One-World-ideeën dan aan "rechts-nationale" of "rechts-liberale" flutpartijen die hier miljoenen niet-Europese vreemdelingen willen "assimileren" en hun eigen volk verder vergiftigen met de waarden van het tot planetaire proporties opgeblazen "Westerse" maatschappijmodel. Aan u het woord nu...
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 16 maart 2007 om 22:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() http://www.vjwestland.be/mohamed-cartoons.htm ![]()
![]() |
![]() |
#571 |
Banneling
|
![]() <volksstormer vergeet liever dat hij een misdadiger ophemelt in zijn onderschrift?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Minister-President
|
![]() Nationalisme van een volk is altijd een "misdaad" als dat volk door een vreemde minderheid wordt geleid/misleid...
![]() |
#573 |
Minister-President
|
![]() jaja ... het Vb is juist realistsich. De joden zijn zowat het kleinste volk en meest op zichzelf gekeerde volk dat er betsaat. Om daar een bedreiging of wat dan ook in te zien moet men toch serieus een slag vand e molen gehad hebben of lijden aan het anti-semitisme dat onstaat uit afgunst en de historische vervolging van de joden eerder dan de realiteit.
De realiteit is dat we overspoeld worden door aanhangers van een achterlijke woestijnsgodsdienst die bovendien nog eens de djihad verklaard heeft aan onze manier van leven. Sommigen zijn echter zo extreem dat ze teveel van zichzelf in de moslims herkennen om er echt tegen te zijn. En net als de moslims tegen de joodse zondebok zijn is het zoveel amkkelijker omd e joden met alle zonden te overladen ipv te strijden tegen de nieuwe vorm van het nazisme en de islamoscoialistsiche coalitie. Wat ik wel deel is het verzet tegen ultra-liberalisme. Ik zou dan ook eerder het ultra-liberalisme( dat uiteindelijk leidt tot islamisering en een multicriminele samenleving) als mikpunt verkiezen ipv de joden. ultra-liberalisme= open grenzen = multicul= verlies identiteit. Wat uiteraard niet wil zeggen dat ik tegen vrijemarkteconomie ben. maar zij die zoals Verhofstadt, Dedecker etc onze identiteit graag te grabbel gooien aan arbeidsmigratie en toetreding turkije en andere ultra-liberale fantasme moeten we bestrijden. We zouden juist israel moeten steunen aangezien zij de strijd voeren die het westen niet durft en wil voeren. Wat denk je dat er gebeuert als israel verdwijnt. Dan richten ze hun peilen voleldig op europa en vooral de balkan . De navo-bombardementen op servie is overigens een van de grootste misdaden tegen het europese volk. Maar net zoals kosovo de bakermat vand e serviers is en brussel onze hoofdstad is hebbend e joden recht op jeruzalem. Er is daar plaats zat. maar juist dat stukje grond waar de joden welvaart gecreerd hebben moet ook in de barbaarse handen vallen. In Jemen zijn er nu nog slechts een paar 100 joden over... en zelfs zij krijgen van de moslism nog de schuld van het onderlinge sktarische geweld tussen moslims. Al wat niet moslims is moet verdwijnen. En dan? Wel dan kan men verder blijven doen tussen sjiiten en soenieten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Zie: http://www.***************/culture-o...odse-eeuw.html. Citaat:
De Europese toekomst staat op het spel door het feit dat de Europese jeugd veramerikaniseerd, gedrogeerd, gemanipuleerd wordt. Ziet de doorsnee jonge "makak" op straat er trouwens uit als een islamist-met-lange-baard of eerder als een soort Amerikaanse import-subcultuur? Dat de islamieten zich in hun eigen landen verzetten tegen de veramerikanisering is niet meer dan normaal, dat wij het niét doen is een teken aan de wand... Citaat:
De Joden hebben in Oost-Europa al lang de weg van het communisme verlaten sinds het opkomende antisemitisme na WOII bij de "autochtone communisten". Nu zitten ze bijna openlijk in het (liberale) kamp van de "gekleurde revoluties" tegen de grootste Europese staatsman, Vladimir Poetin. Haat tegen een als antisemitisch opgevat (tsaristisch) Rusland was de oorzaak van de revoluties in 1905 en 1917 en is de oorzaak van de "democratische" (i.e. anti-nationalistische, anti-Russische) revoluties nu. Citaat:
Citaat:
(Ook vanuit pragmatisch oogpunt is dat nodig voor wie Arabische immigranten en hun nazaten wil remigreren. Het "Westen" drijft alleen maar een wig tussen Europa en de remigratielanden, waardoor de multiraciale maatschappij zich hier steeds steviger kan verankeren.) De pro-Israëlische, zionistische lobby's in de wereld willen nationalisme - talmoedistisch racisme - exclusief voor de Joodse Staat. Nationalisme bij andere volkeren is een "gevaar" voor de Joodse diaspora. Daar draait heel de machinerie om. Zonder nationalistische steun uit Europa aan de nationalisten uit Palestina, laat men het terrein open voor islamisme en terrorisme �* la Al Quaeda, de islamitische pendant van het neoconservatisme en zionisme. Citaat:
Ik ben blij dat u enigszins tot inkeer bent gekomen, maar er zitten nog heel wat inconsequenties en ongetwijfeld ook goede bedoelingen in uw denken. U bent dan toch geen geboren atlantist. ![]() Citaat:
Meer dan 50% van de Israëlische Joden is seculier, wat onvermijdelijk is gezien hun monsterverbond met het materialistische Westen.
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 17 maart 2007 om 12:11. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
|
![]() ik kan uw link niet openen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 17 maart 2007 om 12:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Minister-President
|
![]() Ik zal het anders in pm doorsturen, want anders riskeer ik een "ban". Nochtans is de auteur van de tekst Joods.
![]()
![]() |
#578 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#579 | |
Vreemdeling
|