![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik geloof geen bal van die peiling hoor.
![]() |
#62 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij tsjeefs kartel kan je gerust het omgekeerde zeggen. En VLD haalt nog veel te veel. Laatst gewijzigd door ilfalco : 17 maart 2007 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En LDD, is zwaar onderschat. JMD, haalt op zen eentje al 3.2%. Zonder dat de andere kandidaten op de lijst nog niet eens gekend zijn ![]() Laatst gewijzigd door De Prof : 17 maart 2007 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ik niet. Meer zelfs, ik ben ervan overtuigd dat als hij ergens boven de kiesdrempel gaat geraken, dat het in West-Vlaanderen zal zijn. Maar eigenlijk interesseert mij dat geen fluit. Het enigste dat mij interesseert is dat de VLD een pak slaag krijgt. Onder de 15% en ik ben vrij tevreden. Maar ik hoop op nog een zwaarder pak slaag. Ze verdienen het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als de CDenV/NVA samen met het VB in de boot stapt, en bewijzen dat het VB niet bestaat uit de "racisten" waarvoor men ze verwijt, en bewijzen dat ze niet meer over de vloer moeten kruipen voor de PS, en bewijzen dat ze aldus Vlaanderen zelf en alleen in handen hebben ipv onder de voogdij van de PS enz enz... dan zou het wel eens serieus stil kunnen worden aan de andere kant...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 17 maart 2007 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar een kartel met een partij die dat in tehorie ook wil kan wel... onbegrijpelijk. het is het acw dat beschikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Hij heeft zich al zo dikwijls tegen seperatisme uitgesproken terwijl hij samenwerkt met één van de meest seperatistische bewegingen van heel het land ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Waarbij we de vraag mogen stellen hoe naief de Nva is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Paars III heeft ondertussen wel al de geplande persconferentie naa aanleiding van hun superministerraad afgelast...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Burgemeester
|
![]() Het bewijs dat hij NVA VOLLEDIG in zijn zak heeft gestoken.
“België heeft geen nationaliteit en, gezien het karakter van zijn inwoners, kan het er ook nooit een hebben. In feite heeft België geen politieke reden van bestaan.” Leopold I van Saksen-Coburg, Koning der Belgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Dat kan toch niet, dat de vld nog zoveel stemmen haalt? Hoe flikken die mannen dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
dat is helemaal niet de verkeerde instelling. De CVP-kiezer, of althans de kritische massa, is in 1999 massaal overgestapt naar de VLD. Na 4 jaar kon men alles nog op Agalev steken. Na 8 jaar is er van de beloftes van 1999 niets in huis gekomen. Nu gaat die VLD-kiezer, of de kritische massa van dat electoraat, massaal richting CD&V-NVA terugstappen. En wat zullen we zien? Ofwel constante crises als men niet toegeeft aan de Walen, ofwel gaan ze hun beloftes waar maken. Ik heb zo'n vermoeden. En wat zal die kiezer dan doen in 2009? Juist. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Snappie?
![]() |