![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://video.google.com/videoplay?do...19999876&hl=nl
5 "end of days" scenarios. Vrij ehm.. 'leuke' BBC documentaire. Beetje jammer dat 4 ervan eigenlijk erg lokale 'end of day' momenten zijn of dat er althans weinig wordt ingegaan op de gevolgen van de ramp op de rest van de aarde. Enkel de laatste is een totale vernietiging van de aarde. Het is fictie met wat drama er rond en zo. Maar best het bekijken waard. Dialup gebruikers (als die nog bestaan) en mensen met lage bandbreedte zijn bij deze gewaarschuwd. Het is een docu van 55 minuten video. Dus best aan beginnen met een standaard breedband abo. Enjoy.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 16 maart 2007 om 23:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() morgen is bezien op de psp !
danke voor de link btw |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een tijdje terug was dat op Canvas denk ik.
Ik heb de google-link nog niet bekeken, maar aan de hand van Jazeker zijnen uitleg denk ik dat het hetzelfde is.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ooit op teevee geweest.
Er was ooit ergens een site met alle mogelijke doomsday scenario's op, gaande van nucleaire holocaust tot het clashen van verschillende universa... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond het best entertainment. En ik vind het vooral grappig hoe de natuur 4 keer toeslaat in een logische manier.
En dat lokale is best tussen haakjes te zetten. 2 van die 4 zijn zeer zeker niet lokaal. En nummer 3 kan "VEEL" groter zijn. Maar hoe de publieke opinie bespeeld word, da's rampscenario nummer 6.
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() boeiend
![]()
![]() |