![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee hoor, niet levensgevaarlijk. ![]() Na de allochtonen is de pedofielenwereld blijkbaar de nieuwe niche voor linkse stemmenronselaars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Genuanceerd denken, dat moet een doorsnee burger zich niet me bezighouden. Stel u voor dat iedereen genuanceerd denkt en dingen interpreteerd. Wat moet dat niet worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Levensgevaarlijk=je kan eraan doodgaan. Dat is het dus niet. Ze verknoeien het leven, ja. Daarom dat ik zeg dat het ook niet mag, hè. Citaat:
En wat heb je nu nog inhoudelijk te zeggen ? Want op de argumenten heb je nog niet gereageerd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ze wurgen dat kind omdat het niet gaat verder vertellen wat er gebeurt is=wel levensgevaarlijk. Wat gaat ge nu voorstellen? Dat het niet langer verboden word om kinderen te verkrachten? Voor mij is de enigste bevredigende oplossing de DOOD van de verkrachter. Dit voor meerder redenen: 1.Hij kan niet meer herbeginnen.Héél belangrijk. 2.een duidelijk signaal naar de andere potentiële verkrachters.Dit kan niet.Doe dit en ge zijt ter dood opgeschreven.Ik zou trouwens een nieuwe wet invoeren dat indien de familie de dader te pakken krijgt voor de politie, en ze hem doodslagen , dat er dan geen juridische vervolging is. 3.het slachtoffer,het kind, kan door de dood van zijn verkrachter het gebeurde beter "verteren": die man heeft iets zeer slechts gedaan, en men heeft hem daarvoor gedood.We zetten er een kruis over, en het leven gaat verder. Stel je voor, je bent een jaar of 8, of 10, en zo een vetzak verkracht je.En een week, of een jaar, 2 jaar daarna kom je die terug tegen op straat! Je bent met je vader, en die doet niks. Want dat is verboden.Welk idee krijg je dan? Dat het gebeurde mischien helemaal niet zo erg was...Ga zo een kind dan maar eens wijsmaken dat stelen, mensen aframmelen of vermoorden wél erg is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je bent dus nog steeds bezig met een verkeerde term. Pedofiel is niet pedoseksueel of kinderverkrachter. Zonder daarbij enig oordeel te vellen over de feiten, ja ? Citaat:
Citaat:
En nog belangrijker: Een inbreker die iemand heeft afgerammeld, als die vrijkomt, dan kan hij toch ook nog herbeginnen ? Ga je iedereen de doodstraf geven ? Een foutje en dood ? Citaat:
En als de ouders de verkachter nog dood mogen slaan, heb je veel extra problemen, waar ik later op terug zal komen, in het volgende puntje. Citaat:
Met jouw maatregel van het doden van de verkrachter, gaat die schuld bij het kind niet afnemen. In tegendeel. Dat schuldgevoel zal nog groeien. Het kind heeft niet alleen schuld in een verkrachting (volgens het kind), maar ook nog eens in de dood van iemand (vaak een familielid) en het heeft een moordenaar gemaakt van zijn ouders. Is dat niet erg ? Zo'n kind heeft dan geen behoefte aan wraak, maar aan geborgenheid en aan inzichten van de ouders. Zulke barbaarse rituelen van het Oude Testament zijn dan echt niet aan de orde. Citaat:
Want draai het eens om. Hoe ga je zo'n kind dan nog wijsmaken dat mensen doodkloppen fout is, als papa het ook al gedaan heeft met zijn oudere neef ? Omdat die hem verkracht heeft ? Wel, iemand heeft zijn fiets gepikt. Doodkloppen hoeft dan niet, maar gewoon kreupel maken, dat mag toch ? Hoe leg je zo'n kind uit dat dat niet kan ? |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
He Ozzie, ik heb meer dan inhoudelijk gereageerd op jouw progressieve "argumenten" (ahum). Blijkbaar was mijn reactie zo raak dat je onmiddellijk aan het steigeren ging. Sommige pedo's zijn levensgevaarlijk Ozzie. Denken we maar aan de slachtoffertjes van Dutroux en die verrijker Ait Oud. Indien het gerecht haar werk had gedaan en niet een knuffelbeleid had gevoerd naar die pedo's toe, zouden hun slachtoffers nog leven. Maar ja, in de mind van de progressieven zijn de pedo's slachtoffers en de kindjes, die moeten maar begrip opbrengen ook als hun hele leven verkloot werd door zo'n nieuwe linkse knuffelpop. Dat het niet mag Ozzie, weten we allemaal, de pedo's inclusief, maar dat zal hen natuurlijk niet tegenhouden, of ben je zo goedgelovig te denken dat een vermanend vingertje en enkele knuffelsessies hen gaat tegenhouden? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Ik heb niet direct de juiste link, maar ik dacht dat er vorig jaar nog zelfs 2 jongeren waren vrijgesproken die (terecht) wraak hadden genomen op hun misbruiker(s) die geen berouw toonden.
Laatst gewijzigd door Diego Raga : 17 maart 2007 om 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Ozymandias onze linkse rakker is nu ook al pro pedo's,allee,het houd niet op.
Pedo's niet gevaarlijk?lol. In andere landen worden die ook gebrainwashed en misbruikt door zo'n mensen. En tuurlijk,je hebt liever dat zo'n mensen hier in onze luxegevangenissen verblijven en wij er heel ons leven voor mogen blijven betalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() ga dat aan zo een kind vertellen, wiens aars zonet wat uitgespannen werd: "denk genuanceerd, mannekke, OK?"Of aan dat kind zijn familie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Ofwel is de toezicht niet streng genoeg, ofwel is de behandeling inadequaat, maar er faalt ergens iets. Kijk, Kay-gell, toen er een aantal jaren geleden in Congo een ebola-epidemie was, plaatste men de patienten ook in quanarentaine. NIET om de patienten te straffen, WEL omdat ze een objectieve bron van gevaar waren. NIEMAND zal beweren dat de ebola-patienten ind e gevangenis hoorden, maar tegelijkertijd kon men ze niet naar huis laten gaan. Volgens mij is het geval met die jonge gast gelijkaardig: in quarentaine plaatsen en behandelen.
![]() |
![]() |
#52 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar een kinderverkrachter(pedo) kan je wel gerust vergelijken met een virus hoor kay-gell ,dus quarentaine is hier noodzaak hé ....
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nee, het een vereist medische hulp en het andere psychiatrische.
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je wil dus siroop smeren aan gansters eerste klas,castratie en voor eeuwig in een vergeetput dumpen ja .....
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom 1 oplossing: dodelijk spuitje.Pijnloos, proper, en definitief uit de weg geruimd.Ik denk hierbij zelfs aan de dader ook.Inderdaad, een zeker aantal van die mensen zijn bewust dat ze monsters zijn, en dat moet moeilijk zijn om daarmee te leven.ik stel voor om ze uit hun lijden te verlossen.Een werk van barmhartigheid dus eigenlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() de medische hulp die aan deze gedrochten verstrekt word kan een heleboel brave, zieke mensen ten goede komen.In deze verkrachtende monsters tijd en geld steken is een ware verspilling.Een spuit in hun kont en afgelopen.Afvoeren naar het kerkhof.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben blij dat de meerderheid niet te vinden is voor zulk een simplistische oplossingen.
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Toch al ver gekomen dat linksen zelfs stemmen willen halen van pedo's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() zijt gij daar zeker van dat een meerderheid mensen kinderverkrachtende gedegenereerden wil laten verderleven, al dan niet opgesloten in psychiatrische instellingen, of vrij rondlopend op de straten, zogezegd genezen?
|
![]() |
![]() |