![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wait and see. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat laatste raad ik vooral jou aan. Sommige ezels blijven zich echter aan dezelfde stenen stoten. Ondanks dat ze pendelen tussen de ene en de andere partij die in de middeleeuwen is blijven stille staan.
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop op de laatste optie... En dan geen regering meer op poten krijgen. ![]() Baarle voor altijd in het klooster dus. ![]()
![]() |
![]() |
#105 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dat is oneerlijk. Ge weet nu al dat het minder dan 10 percent wordt. En als ge dan als novice-trappist binnen zijt kunnen wij u natuurlijk niet meer in handen krijgen! Vals spel dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Joepie ! Ik mag er eentje van Baarle drinken !!! En jij drinkt van mij een Chimay'ke (van 't vat, hier te tap in de plaatselijke bruine kroeg...) ! ![]()
![]() |
![]() |
#107 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De laatste ook niet...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister
|
![]() Als groen in het parlement komt dan krijgen we volgens mij paars-groen II
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Minister-President
|
![]() @ baarle= denk je echt dat rooms-rood het beter doet?
Ik begrijp dat men de VDL het meeste op de korrel neemt omdat zij het meeste beloofden. Maar neem nu antwerpen. het tsjeefs kartel slikte daar AL haar beloftes in om aan de macht deel te nemen..; en zelfs geen kleine defusie terwijl van peel net voor de verkiezingen een quasi voleldige defusie beloofde. Kortom het probleem is niet de VLD. het probleem zijn de belgische systeempartijen. De vlaamse regering is uiteindelijk niet meer dan een paars plus. En de tsjeven die hakken op paars sturen zelf leterme op pad om overal tripartites te vormen met.... PAARS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#115 |
Minister-President
|
![]() opvallend ook in west-vlaanderen haalt dedecker zelfs zijn slechtse resultaat .. 2%
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#117 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen.
Citaat:
De VLD usurpeert de liberale meerderheid in Vlaanderen. Daarom moet de VLD verdwijnen en plaats ruimen voor een liberale partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo werkt dat niet in den belziek, De koning stelt de formateur aan, hij gaat nooit iemand aanstellen die te flamingant is, dus dit scenario werkt niet. Daarom ook dat er een cordon is, dat cordon heeft niks te maken met "anti vreemdelingen politiek" maar wel alles met separatisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat van belang is, is de oppositie die er straks komt, niet zozeer paars,paars groen of paars plus, of rooms rood.
Als het Belang het straks wat minder goed doet, zullen we het allemaal geweten hebben, en met 'we' bedoel ik mainstream Vlaams rechts. Vlaanderen is door acht jaar Verhofstadt zo plat geslagen dat het geen belang heeft of er een of andere liberale meerderheid niet meer aan zijn trekken komt. Het gaat over de polarisatie tussen Belang en de cordonpartijen.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 19 maart 2007 om 08:38. |
![]() |
![]() |