Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 maart 2007, 15:04   #121
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
In deze draad gaat het niet over rijke Saoedis. Die dumpen hun oudjes niet aan de ocmw's na de broodnodige familiehereniging.
Die komen shoppen op de avenue Louise, de kassen van fundamentalistische organisaties vullen, en vertrekken daarna (gelukkig).
Je bent investeren in westerse bedrijven vergeten ... En waarom doen ze dat niet, hun oudjes dumpen hier? Omdat ze rijk zijn, in tegenstelling tot de lagere klasse of het nu over allochtonen of over autochtonen gaat. Daar gaat het over. Over het klasseverschil.
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2007, 15:05   #122
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Dus de winkeliers van de Avenue Louise storten hun winsten door aan fundamentalistische organisaties? Tiens, een mens leert toch elke dag iets bij.
Nee, dat heb ik niet geschreven. De Saoedis storten geld in de kassen van fundamentalistische organisaties en moskees.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2007, 15:08   #123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
Je bent investeren in westerse bedrijven vergeten ... En waarom doen ze dat niet, hun oudjes dumpen hier? Omdat ze rijk zijn, in tegenstelling tot de lagere klasse of het nu over allochtonen of over autochtonen gaat. Daar gaat het over. Over het klasseverschil.
Nee, daar ging deze draad niet over. Deze draad gaat over de problematiek van gedumpte allochtone bejaarden (na de broodnodige familihereniging) en de kost die dat voor de belastingbetaler zal meebrengen als op de koop toe aan de culturele en religieuse eisen van die bejaarden moet voldaan worden.
Oud 18 maart 2007, 15:08   #124
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Nee, dat heb ik niet geschreven. De Saoedis storten geld in de kassen van fundamentalistische organisaties en moskees.
Het geld dat ze storten in de kassen van deze verenigingen is een verwaarloze peulschil in vergelijking met het geld dat ze investeren in Westerse bedrijven ...
Oud 18 maart 2007, 15:10   #125
Banneling

Standaard

Citaat:
Het geld dat ze storten in de kassen van deze verenigingen is een verwaarloze peulschil in vergelijking met het geld dat ze investeren in Westerse bedrijven ...
Om je lidkaart van Al Qaeda aan te vragen, moet je hier niet zijn Aynerand. Vraag het eens aan die steenrijke Saoedi die als een clochard in een Afghaanse grot woont.
Oud 18 maart 2007, 15:15   #126
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Om je lidkaart van Al Qaeda aan te vragen, moet je hier niet zijn Aynerand. Vraag het eens aan die steenrijke Saoedi die als een clochard in een Afghaanse grot woont.
De meeste Saoudies die ik ken verachten hem, ik zit dan ook niet op een lidkaart te azen. Heb je trouwens een levensverzekering gekoppeld aan een fonds? Heel wat van die fondsen worden gespekt door arabisch geld!
Oud 18 maart 2007, 15:16   #127
Banneling

Standaard

Citaat:
Tja, als ze niet gefoeterd zijn om in eigen regio een bedrijfswereld op poten te zetten omdat de islam hun ontwikkeling in de weg staat, dan moet ze wel naar elders afzakken hé om hun oliedollars te investeren. Nog een geluk dat allah olieputten onder hun voeten voorzag anders liepen ze nog met hun kamelen als bedoeinen rond.
Oud 18 maart 2007, 15:17   #128
Banneling

Standaard

Citaat:
De meeste Saoudies die ik ken verachten hem, ik zit dan ook niet op een lidkaart te azen. Heb je trouwens een levensverzekering gekoppeld aan een fonds? Heel wat van die fondsen worden gespekt door arabisch geld!
Nee, ik doe aan ethisch beleggen.
Oud 18 maart 2007, 15:19   #129
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Nee, ik doe aan ethisch beleggen.
Je doet maar, de fondsen die echt zuiver ethisch beleggen brengen maar weinig op.
Oud 18 maart 2007, 15:20   #130
Banneling

Standaard

Citaat:
Je doet maar, de fondsen die echt zuiver ethisch beleggen brengen maar weinig op.
Mijn definitie van ethisch beleggen verschilt van de jouwe. Ik had gedacht dat je hem onmiddellijk door zou hebben. Je stelt me teleur.
Oud 18 maart 2007, 15:23   #131
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Mijn definitie van ethisch beleggen verschilt van de jouwe. Ik had gedacht dat je hem onmiddellijk door zou hebben. Je stelt me teleur.
Jij bedoelt met ethisch beleggen, ethnisch beleggen, je bent een "n" vergeten ...
Oud 18 maart 2007, 15:27   #132
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij bedoelt met ethisch beleggen, ethnisch beleggen, je bent een "n" vergeten ...
Nee hoor, verkeerde term. Ik zoek de juiste term maar kan er niet onmiddellijk op komen.
Oud 18 maart 2007, 15:34   #133
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Nee hoor, verkeerde term. Ik zoek de juiste term maar kan er niet onmiddellijk op komen.
Dat verwondert mij niet ...
Oud 18 maart 2007, 15:50   #134
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat verwondert mij niet ...
Wat mij wel verwondert is dat jij zo emotioneel doet over het feit dat ik niet beleg in toestanden die gecontroleerd worden door religieuse fundi's. Gaat de liefde voor de aanbidders van allah zover?
Oud 18 maart 2007, 15:52   #135
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wat mij wel verwondert is dat jij zo emotioneel doet over het feit dat ik niet beleg in toestanden die gecontroleerd worden door religieuse fundi's. Gaat de liefde voor de aanbidders van allah zover?
Alleen het geld telt, alleen het geld.
Oud 18 maart 2007, 19:03   #136
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel typisch voor iemand die zijn mond vol heeft van de "allochtonen die hier komen profiteren" om zelf de staat zoveel mogelijk te bedriegen door geen belastingen te betalen.
wie zegt dat ik de staat bedrieg?Ik ben insolvent, dat is alles.Ik zet mijn bezittingen op naam van iemand anders, zodat men mij niks kan afpakken.Daar is geen bedrog mee gemoeid
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2007, 19:06   #137
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Kul in pakskes circe,er zullen geen allochtonen in rusthuizen zitten,dat is nu één van de weinige voordelen van het Moslimgeloof
duvelke, zover zijn ze al wel geïntegreerd dat ook zij nu hun oudjes dumpen, maar dan wel in de bejaardentehuizen in andere landen dan het hunne...Een beetje als een koekoek die zijn eieren legt in een andere vogel zijn nest, maar omgedraait dan
Oud 18 maart 2007, 19:12   #138
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus de winkeliers van de Avenue Louise storten hun winsten door aan fundamentalistische organisaties? Tiens, een mens leert toch elke dag iets bij.
niet onnozel doen Doki...de Saoudis komen shopping doen in de sjieke winkels, EN ze komen de kassen spekken van de fundi's die hier moskeeën en meer van zulke onnodige iniatieven financiëren.Wat de oudjes van de lagere allochtonen-klasse betreft, dat interesseert hen geen profeteballen.
Oud 18 maart 2007, 19:14   #139
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
duvelke, zover zijn ze al wel geïntegreerd dat ook zij nu hun oudjes dumpen, maar dan wel in de bejaardentehuizen in andere landen dan het hunne...Een beetje als een koekoek die zijn eieren legt in een andere vogel zijn nest, maar omgedraait dan
Tja,ik werk dus in een RVT waar 420 bejaarden in leven,en geen enkele allochtoon bij te bespeuren,dus ik blijf het onzin vinden om zoiets te beweren(wat het ook is)......
Oud 18 maart 2007, 19:15   #140
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
klasseverschil ...klasseverschil...gij had het verdiend om in India geboren te worden, bij een familie Paria's
Mischien in uw volgend leven, wie weet?
Ondertussen schepen die "lagere klassen" ons op met hun grijsaards.We hebben wel genoeg werk met onze eigen oude mensen zeker?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be