![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1221 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hilarisch! Idd, zwijgen is het beste. Jullie passen perfect tussen de Europese leiders.
|
|
|
|
|
#1222 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#1223 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
By the way, er zijn al meerdere foto's en opmerkingen gemaakt op dit forum over kinderen die sterven van de hinger hoor.
|
|
|
|
|
#1224 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Wat er interessant aan is, is niet zozeer de gruwel van de Taliban, maar wel de website waarop ze te vinden zijn. Het is de website van de Revolutionary Association of Women of Afghanistan. Eén van de meest aangrijpende websites over Afghanistan en het lot van de vrouwen daar onder de Taliban én onder de bezetting en oorlog. Hun teksten en analyses zijn straffer dan de filmkes, precies omdat ze zich zowel verzetten tegen de achterlijke religieuze zotten als tegen de nietsontziende imperialisten uit de VS en het Westen. Het toont aan dat wie zich verzet tegen de politiek van de VS niet automatisch en noodzakelijk aan de kant van de godsdienstwaanzinnigen hoeft te staan. Dat geldt voor Afghanistan maar dat geldt evengoed voor Irak. Niet elk verzet is religieus geïnspireerd of afkomstig van Al Ciada. Het is niet "you are with us, or you are with the terrorists" al probeert Bush de wereld zo voor te stellen.
|
|
|
|
|
#1225 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1226 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
En de terroristen hebben terug chloor uitgevonden. 300 gewonden en 8 doden. |
|
|
|
|
|
|
#1227 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#1228 |
|
Banneling
|
Toch kan men de toestand verbeteren als men maar bereid is met een volgehouden inspanning voldoende middelen in te zetten;daarna trekken de irakezen hun plan.
|
|
|
|
|
|
#1229 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals ik het al zei, je kan het gewoonweg niet over je lippen krijgen. Je bent precies gebrainwashed. Het gaat jou niet meer om de daden, enkel om wie het doet. Alles mag als het maar geen amerikanen zijn.
|
|
|
|
|
#1230 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En er is weer bijna een dag voorbij gegaan. Nog steeds geen antwoord gehad.
Hoe komt het dat niemand van jullie een foto plaatsen van saddams wreedheden? Leg me dat eens uit? Of van de Taliban? Of van de terroristen in irak die elke dag mensen vermoorden?
|
|
|
|
|
#1231 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1232 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Het is jammer genoeg niet de kern van de zaak. Dat is wel dat er een andere keuze mogelijk is dan degene die Bush ons oplegt. Het is niet "you are with us or you are with the terrorists" want dat is een tautologie. De andere optie is steun aan progressieve, seculiere organisaties in de opbouw naar een progressief en seculier regime dat de klemtoon legt op gelijke rechten voor man en vrouw, gratis en voor iedereen toegankelijk onderwijs, gratis en voor iedereen basisgezondheidszorg en een economische ontwikkeling gericht op de bevrediging van de basisbehoeften van de bevolking in harmonie met de natuur. Om al die redenen is de aanwezigheid van (meer) VS-troepen in Irak (of Westerse troepen in Afghanistan) een slechte zaak. Je hebt hopelijk via de media meegekregen dat de Irakezen vandaag bijzonder pessimistisch zijn over hun toestand en over de aanwezigheid van de bezettingstroepen? Die mensen zijn pessimistisch omdat ze de realiteit ervaren in plaats van de zege- en propagandabulletins van de bezetters als zoete koek te slikken. Misschien heb je eens gekeken naar de website die ik je gegeven heb, zodat je kan lezen wat Afghaanse vrouwen vinden van de bezetting van hun land? I doubt it, maar allez...
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 19 maart 2007 om 17:19. |
||
|
|
|
|
|
#1233 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik heb toch een paar links gegeven. Niet op geklikt? Niet gruwelijk genoeg? Naast de kwestie? Past het niet in je mantra?
|
|
|
|
#1234 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Wellicht is dit een eerlijk antwoord.
|
|
|
#1235 | |
|
|
Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 19 maart 2007 om 20:09. |
|
|
|
|
|
|
#1236 |
|
|
Had het niet beter kunnen uitdrukken
![]()
|
|
|
#1237 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit forum maakt dit heel goed duidelijk zelfs.
|
|
|
|
|
#1238 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik stelde trouwens een vraag, ik vroeg niet aan iedereen om foto's te plaatsen wat taliban en terroristen gedaan hebben, ik vroeg hoe het komt dat de mistoestanden van taliban en terroristen niet dagelijks aangehaald worden en blijkbaar de vergeet put in mogen? Hypocresie vloeit er vanaf. Stortvloed eigenlijk. Lezen is blijkbaar niet het sterkste punt van jullie anti-vs'ers. Ik vroeg WAAROM jullie dergelijke dingen niet posten. Nu snel enkele links posten omdat ik erover begin beantwoord mijn vraag niet. Jullie klagen constant alle mistoestanden aan van de VS, verzinnen er zelfs bij om maar te kunnen blaffen en vingers wijzen en de wantoestanden van de tegenstanders van de VS....die worden verzwegen en verdienen geen aandacht bij jullie. WAAROM?!!!!
|
|
|
|
|
#1239 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je kloot er enkel jezelf mee, het bewijst enkel dat alles wat jullie hier uitspugen niet jullie mening is en dat het maar wat gebash is om heel andere redenen dat de dingen waar jullie voor staan en in geloven.
Heel goed voor jullie geloofwaardigheid.
|
|
|
|
|
#1240 | |
|
|
Citaat:
Ik denk dat het lijden van millioenen onschuldige burgers op veel mensen de overheersende indruk maakt.
|
|