![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#441 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#442 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Heftruck : 19 maart 2007 om 10:40. |
|
|
|
|
|
|
#443 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Mocht er ooit iets met mij gebeuren dan zou ik veel liever mijn kinderen zien opgroeien in een liefdevol holebigezin dan in een homofoob heterogezin waarin mijn kinderen van jongs af aan geleerd zou worden hoe ze anderen moeten haten en bekijken als minderwaardig. Dat zou pas een slechte opvoeding zijn. Ouders van homofoben hebben gefaald in hun opvoeding, zo simpel is het. |
|
|
|
|
|
|
#444 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#445 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#446 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#447 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Op z'n best is dat argument tegen homo-adoptie een nul-argument. Dát zei ik. |
|
|
|
|
|
|
#448 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=438 Voor de rest heb je gelijk. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 maart 2007 om 13:36. |
|
|
|
|
|
|
#449 |
|
Europees Commissaris
|
Je bent dus niet akkoord dat het een cirkelredenering is maar wel akkoord dat het een nul-argument is?
|
|
|
#450 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En men zou nooit mogen beslissingen nemen over het lot van kinderen zo lang er twijfel bestaat over de kwaliteit van hun opvoeding. Weet je dat de adoptiewet voor homoseksuelen, met de kleinst mogelijke meerderheid is goedgekeurd? Dat is democratisch verantwoord weet ik wel, maar ik veroordeel het moreel. Er had consensus moeten zijn. Het gaat hier om het lot van onweerbare kinderen. DE meest kwetsbaren van onze maatschappij. Veel meer dan over het recht van homoseksuelen zoals het veelal benaderd wordt. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 maart 2007 om 13:48. |
|
|
|
|
|
|
#451 |
|
Europees Commissaris
|
Dat kan zijn,maar de vraag blijft.
|
|
|
#452 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een vermelding dat iets niet te bewijzen valt is inderdaad geen argument. Maar dat werd ook niet als argument gebruikt, dan wel om argumenten te weerleggen.
Sommigen doen net alsof het bewezen zou zijn dat het voor het kind net hetzelfde is, waar het opgevoed wordt en ook d�*t valt hoegenaamd niet te bewijzen. Paulus. |
|
|
|
|
|
#453 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#454 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Neen. Er is wel zekerheid dat als kinderen een vader en een moeder hebben, dit geen nadelige gevolgen heeft, precies omdat ze een vader of moeder zouden hebben. De twijfel rijst, wanneer er sprake is van twee papa's of twee mama's. D�*�*r is er twijfel over, d�*�*r zijn wetenschappers het oneens met elkaar. Niet over een papa én een mama. Dat wordt als normaal beschouwd. Bij u niet? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#455 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De kinderen van Dutroux zullen het graag horen... Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#456 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Van non-argumenten gesproken, kan dit wel tellen vind ik. Bovendien nog een niveau lager dat wat men doorgaans al 'laag' noemt. En aan uw smileys te zien, vindt u het nog lachwekkend ook...
Tjah?! Paulus. |
|
|
|
|
|
#457 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tjah?! Raf.
|
|
|
|
|
|
#458 | |
|
Banneling
|
Citaat:
voor sommige mensen is het (homo)huwelijk een ethische kwestie een schepen die zou stellen, ik trouw u (homokoppel) niet, want dat is tegen mijn principes, maar bel eens naar die schepen, die doet dat wel, zou dat voor u kunnen ? ik vergelijk even met de huisarts van een terminale vriend van mij, die zei, ik geef u alles wat ge wilt, maar euthanasie, daar doe ik niet aan mee, dan moet ik u doorverwijzen ... die vriend van mij kan daar (nog efkens Laatst gewijzigd door Anna List : 19 maart 2007 om 15:36. |
|
|
|
|
|
|
#459 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er staat in mijn argumentatie wel bij: precies omdat ze een vader en moeder hebben... Ik meen te weten dat de slachtoffers van Dutroux (ik wist niet dat hij kinderen had?) niet slachtoffer waren precies omdat ze een vader én een moeder hebben ipv twee papa's of twee mama's. Maar wel omdat er iets serieus mis is met Dutroux zelf. Zo moeilijk is dat nu toch niet? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#460 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, dat kan absoluut niet. Ofwel neemt die schepen zijn mandaat op en oefent hij zijn bevoegdheden uit zonder aanziens des persoons, ofwel volgt hij zijn principes en legt hij zijn ambt neer.
|
|
|