![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#461 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zo moeilijk is het inderdaad niet: er bestaat geen enkele garantie op een goede opvoeding. Niet met een papa en een mama; niet met twee papa's of met twee mama's en niet met om het even welke andere mogelijke combinatie. Zie je Paulus, opvoeding heeft NIETS, ik herhaal: NIETS met de samenstelling van het gezin te maken.
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#462 |
|
Banneling
|
maar uwen diergeliefde Boudewijn mocht dat wel ? tijdelijk in de ethische onmogelijkheid verkeren te regeren dacht ik dat het toen was ... de man in mijn voorbeeld verwees toch netjes door naar een andere schepen ?! ...
|
|
|
|
|
|
#463 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, die mocht dat ook niet. Heb ik dat misschien ooit beweerd?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#464 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Degoutante veronderstelling!
|
|
|
|
|
|
#465 | |
|
Banneling
|
Citaat:
wel verstikkend he zo'n politiek mandaat onder jouw voorwaarden ... ik vind dat doorverwijzen moet kunnen ... Laatst gewijzigd door Anna List : 19 maart 2007 om 16:04. |
|
|
|
|
|
|
#466 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Ik niet. Je bent schepen of je bent het niet. Je bent geen schepen alleen voor die mensen die jouw voorkeur kunnen wegdragen.
||
|
|
|
|
|
#467 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#468 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 maart 2007 om 16:57. |
|
|
|
|
|
|
#469 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Raf.
|
|
|
|
|
|
#470 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Welcome back, Paulus!
We begonnen je te missen. |
|
|
|
|
|
#471 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is nu juist waar er twijfel over bestaat bij prominente wetenschappers.
Ik begrijp dat jij vanuit jouw strijd naar gelijke rechten deze wetenschappers niet au serieux kan of wil nemen, maar dat neemt niet weg dat ze er weldegelijk zijn. Paulus. |
|
|
|
|
|
#472 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#473 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Kick je er soms op als mannen aan jou laten zien dat ze man zijn? |
|
|
|
|
|
|
#474 | |
|
|
Citaat:
Natuurvolkeren die verder van de 'natuurlijke gegeven' dan de 21ste eeuwse Westerling. give me a break!
|
|
|
|
#475 |
|
|
Mag de waarheid al niet meer gezegd worden?
|
|
|
#476 |
|
|
en die van Fourniret, en van Andras Pandi, en van de britse familie West.
Allemaal nette hetero-koppels.
|
|
|
#477 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Het homoadoptierecht is met meerderheid van stemmen aangenomen, en er is absoluut geen bewijs of zelfs maar een sterke aanwijzing dat homo-ouders minder goede ouders zouden zijn. De twijfel waar jij naar verwijst komt voornamelijk uit religieuze hoek, of van gelegenheidspsychologen als Gerard Bodifée, die zich door hun expertise op een totaal ander gebied met hun standpunten een zekere geloofwaardigheid aanmeten. Geef toch maar eens je bronnen. Als er eentje tussenzit van een onafhankelijk en geloofwaardig wetenschapper die duidelijke feiten ten laste van homoadoptie bevat, zal ik ze met veel interesse lezen. Je gaat er nog altijd ten onrechte van uit dat homo's adoptie als een soort gimmick zien, een koketterietje dat ze zichzelf graag willen gunnen. Weet je wel hoeveel mensen je met zo'n koe van een vooroordeel onrecht aandoet? |
|
|
|
|
|
|
#478 |
|
Partijlid
|
Niet zolang geleden waagde Charel van Berlare het om te stellen dat het beschavingsniveau van een volk wordt gemeten aan de aanvaardbaarheid van het homohuwelijk, met dien verstande dat alleen de landen die dat soort huwelijk aanvaarden en invoeren beschaafd zijn. Met die stelling hield wat mij betreft de beschaving van de heer De Gucht op.
|
|
|
|
|
|
#479 |
|
Partijlid
|
Wat mij ook steevast opvalt over homohuwelijk en homoadoptie, is steeds het accent op wat het volwassen homokoppel daarvan vindt.
Overigens tegen homoadoptie heb ik niets. Wie per se een homo wil adopteren, doet maar... |
|
|
|
|
|
#480 |
|
Partijlid
|
Ik vind de natuur discriminatoir. Waarom kan een homokoppel geen kinderen generen. Waarom leent de anus zich nu niet tot procreatie? Waarom hebben mannen geen uterus? Schande gewoon. There ought to be a law against that!
Laatst gewijzigd door "Rechtse zak" : 19 maart 2007 om 19:12. |
|
|
|