![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn zoveel aandachtshoeren dat mijn tijd op dit forum beperkt is Laatst gewijzigd door born2bewild : 19 maart 2007 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() hij had er een probleem mee dat ik hem schat noemde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Europees Commissaris
|
![]() Als jij dat vindt is dat je goed recht om het te zeggen.Dat geeft mensen nog niet het recht mij te beledigen, naamsverdraaiingen te gebruiken of andere zaken die in het forumreglement staan.Het feit dat jij hier staat te vloeken is voor mij bijvoorbeeld al een teken van het feit dat je geen normale discussie kan voeren.Ik kan gerust discussies voeren met rechtsen en de meerderheid reageert gelukkig niet zoals jij nu doet.Dan vraag ik mijzelf toch af waar het probleem echt ligt...
![]() |
#145 |
Europees Commissaris
|
![]() Kijk, daar ligt het verschil tussen jou en mij.Ik verlaag mij niet tot zulke uitspraken.
Leuk om te weten waar een VB-lid als jij zich zoal mee bezig houdt, het aanpakken van echte problemen door kinderlijke taal te gebruiken als de mensen niet met je akkoord gaan.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 19 maart 2007 om 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Europees Commissaris
|
![]() Terwijl ik herhaaldelijk keren heb gevraag dat niet te doen,waarna je naamsverdraaiingen begon te gebruiken tot in je onderschrift toe. Toen heb ik je gemeld ja.Als je je niet aan de regels kan houden moet je de gevolgen maar dragen.
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
doei, ***** ! Laatst gewijzigd door born2bewild : 19 maart 2007 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Europees Commissaris
|
![]() Kijk, het is met zulke uitspraken dat je aantoont nog niet eens ersntig een discussie te kunnen voeren. En onmiddellijk de schuld bij iedereen anders begint te leggen, interne attributie is je volledig vreemd.
![]() |
#150 |
Europees Commissaris
|
![]() Dag!( gezien hoe ik dat wel kan zonder kinderlijke taal of beledigingen?)
![]() |
#151 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Europees Commissaris
|
![]() De moderatie heeft er thans anders over beslist en als je de moeite zou doen om eens wat rond te lezen zal je zien dat ik goed met het gros van uw collega's kan opschieten.
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Massaal carpoolen zou onvermijdelijk felle reakties,zowel vanuit de belastingsdiensten,als vanuit de andere vervoers"diensten" veroorzaken! Verder hebben de lijn,en de NMBS het monopolie op openbaar vervoer ,en zijn er taxibedrijven voor privé-vervoer.... Ik bedoel maar,er zal VEEL moeten veranderen.... ![]() Het blijft me verbazen dat er op de industriezones geen taxi/busjesdiensten georganiseerd worden (desnoods gesubsidieerd als de Lijn,maar alstublieft NIET vallend onder de Lijn)..gezien de Lijn,of bedrijfsbusdiensten met hun grote logge dozen,dit niet KUNNEN..... Laatst gewijzigd door kelt : 19 maart 2007 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je zult maar eens moeten werken in ploegen in de Gentse haven en op het openbaar vervoer aangewezen zijn. Onbegrijpelijk dat daar geen 24/24u opebenare pendeldienst bestaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik koester geen haat noch tegen het VB noch tegen zijn kiezers. Beetje makkelijk, alle kritiek op de eigen partij afdoen als haat. Maar veralgemenen is uw vak hé.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 19 maart 2007 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Europees Commissaris
|
![]() Dank u, ik zal mij alvast een blauw pak met een S op kopen.
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |