![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2301 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2302 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De ene keer is het Nist, de ander keer het CR. Kan je voor één keer (en jij ook Stone) eens ANTWOORDEN op de vraag die ik jullie stel. Indien jullie aanemen dat de order van Cheney een shoot down order was: 1.WAAROM is het vliegtuig dan niet neergehaald?????????? 2. WIE was die man die dat order genegeerd heeft, en wat is zijn straf daarvoor geweest?
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 21 maart 2007 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2303 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vertel dat maar eens aan je vriend parcifal. Vertel er ook maar bij WAAROM z'n getuigenis inconsistent is, want zelf zal hij dat weer niet uitgevist krijgen. ![]() (btw, niet alleen z'n tijden kloppen niet)
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 21 maart 2007 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2304 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik wil het gerust overdoen. Kern van de zaak is dat jij uit Mineta's intern tegenstrijdige getuigenis haalt wat je wil, en er, totaal in tegenstelling tot wat Mineta vertelt, er een standdown-order bij verzint. ![]() Antwoorden op jouw "vragen": 1. Voor vlucht 77 is er nooit een shootdown order gegeven. Voor vlucht 93 wel, alléén was dat ongeveer op het ogenblik dat het vliegtuig is neergestort. 2. Irrelevant, zie 1. Niemand heeft een order genegeerd. Citaat:
Zijn getuigenis is zodanig vaag en wat de tijden betreft fout dat het onbruikbaar is. Ik gebruik het dan ook niet. Jij gebruikt het op selectieve wijze, zoals reeds opgemerkt. Terwijl "wij" wel degelijk de vragen beantwoorden, doe jij het naar goede gewoonte niet. Hier wees ik op twee totaal tegenstrijdige beweringen die je gepost hebt. Wel, voor de tweede keer, hoe zit dat nu: moest er volgens jou een scramble en/of shootdown-order gegeven worden of niet? En zo ja, door wie? Met degelijke bronnen uiteraard.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 21 maart 2007 om 14:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2305 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2306 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ALS je al leest wat ik schrijf, waarom begrijp jij daar dan zo weinig van? Tsss. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2307 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had net hetzelfde willen schrijven. Misschien gaat Steve het nu tenminste eens lezen... ![]() (@steve, nog eens voor de duidelijkheid : deze quote van FS hierboven is ook mijn standpunt. ok? ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2308 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In het 911-comission rapport staat duidelijk de feitelijke toedracht beschreven. Mineta zit er een paar keer naast in zijn getuigenis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2309 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mineta verwijst 3 keer in z'n getuigenis naar het vliegtuig dat afstevende op het Pentagon!!! Was dit vlucht 93?? Neen, dit was vlucht 77!
![]() |
![]() |
#2310 |
Minister-President
|
![]() Firestone en parci doe hier allebei of ze onnozel zijn en geloven dus dat na de calamiteiten in New York, ze gewoon vlucht 77 heben laten doen, of dat er "te laat" is gereageerd door Norad.
TE LAAT????? Nadat één uur van tevoren HEEL DE WERELD al wist dat America "under Attack" was, heeft Norad alsog verzuimd het vliegtuig dat onderweg was naar het Pentagon te onderscheppen. En zoiets geloven de parci's en firestones van deze wereld. Tja.
![]() |
#2311 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
GEEN ENKELE keer ben jij ingegaan op deze punten, steeds ben je gaan lopen. En toch kom je om de paar weken opnieuw met hetzelfde antwoord: "In de rapporten staat alles uitgelegd." Triest hoor.
![]() |
![]() |
#2312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mineta's getuigenis klopt niet wat de tijden betreft. Cheney was niet in de PEOC toen vlucht 77 in het Pentagon is ingeslaan. Hij is er volgens de logboeken en de andere getuigenissen pas later naar toe gegaan. De gesprekken die Mineta zich herinnert kunnen dus niet over vlucht 77 gaan. Overigens zegt Mineta ook dat de president op dat ogenblik op weg naar Louisiana was. Wel, Bush was tot pakweg 9.35u in de school, en is pas rond 9.50u opgestegen naar Louisiana. 15 minuten n�* de inslag in het Pentagon dus. Jij gelooft Mineta op die punten die flagrant fout zijn (zijn timing), maar gelooft hem niet wanneer hij het heeft over een shootdown-order. ![]() Voor de laatste keer: de getuigenis van Mineta is in tegenstrijd met vaststaande feiten, zijn tijden kloppen niet (bijvoorbeeld, hij kon onmogelijk al om 9.20u in het Witte Huis zijn geraakt). De getuigenis is dus helaas onbruikbaar voor rationele mensen. Deze discussie is inmiddels drie jaar oud, maar de afgezaagde verzinsels over de standdown-order laat je niet los! ![]() Je bent overigens, en zoals gebruikelijk, op geen enkel inhoudelijk punt ingegaan. Terwijl "wij" wel degelijk de vragen beantwoorden, doe jij het naar goede gewoonte niet. Hier wees ik op twee totaal tegenstrijdige beweringen die je gepost hebt. Wel, voor de derde keer, hoe zit dat nu: moest er volgens jou een scramble en/of shootdown-order gegeven worden of niet? En zo ja, door wie? Met degelijke bronnen uiteraard.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 21 maart 2007 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2313 |
Minister-President
|
![]() Parcifal gisteren:
Wel, dat je mij eens mag uitleggen hoe je van die getuigenis van Norman Mineta, waaruit dus blijkt dat (ergens tussen 9u03 en 9u37) het bevel moet gegeven zijn om commerciële vliegtuigen die een bedreiging vormen neer te schieten, jij concludeert dat Cheney juist het tegenovergestelde zou bevolen hebben? Parcifal vandaag: Mineta zit er een paar keer naast in zijn getuigenis Wanneer dus blijkt dat de getuigenis van Mineta NIET in z’n theorie past zoals hij eerst dacht, zit Mineta er nu dus naast. Sterk parci.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 21 maart 2007 om 16:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2314 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Lees Cheney's EIGEN verklaringen er maar eens op na juffrouw. Wanneer ze hem "hebben bij z'n kraag gepakt en naar de bunker in het White House hebben gebracht" en vergelijk maar eens met het tijdstip waarop vlucht 77 in het Pentagon is gecrashed.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 21 maart 2007 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2315 |
Minister-President
|
![]() Btw stone, ik hoop dat je beseft dat er een verschil is tussen een "scramble order" en een "shoot down order".
En ja, zoals JIJ steeds zelf zegt, een onderzoek evolueert. Conclusies die je eerder hebt getrokkken aan de hand van getuigenissen, dienen soms nadien aangepast te worden. Het feit dat er om een vliegtuig neer te halen, eerst presidentiele toestemming moet zijn heb ik afgeleid uit de getuigenis van een Norad piloot. Ik had toen uiteraard beter moeten weten, want.... IEDEREEN binnen de FAA, de ATC's en Norad had spreekverbod met de pers. Als dan even later toch een Noradpiloot een interview mag geven, dan kan je natuurlijk zeker zijn dat op voorhand is beslist wat die man gaat vertellen. Deze getuigenis dateert van meer dan 3 jaar geleden, en ik heb ondertussen uitgevist dat er wel degelijk NIET op de president moet gewacht worden om een "hostile aircraft" neer te halen. Dus ja, ik heb me eerder vergist. Tevreden? Hou in gedachen dat de reden dat ik me vergist heb, was omdat ik een OFFICIELE verklaring heb geloofd. De vraag, WAAROM vlucht 77 NIET is neergehaald blijft evenwel pertinent. Of geloven jullie werkelijk dat een vol uur na de feiten in NY, er nog steeds geen voorzorgen waren genomen om de luchtruimte in Washington te verdedigen??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 21 maart 2007 om 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2316 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het bevel om commerciële vliegtuigen neer te schieten, is waarschijnlijk pas rond 10u gegeven. Als ik zeg dat Mineta er een paar keer naast zit in zijn getuigenis, bedoel ik dat hij ernaast zit qua timing (ik had dat in den beginne niet door, geef ik ruiterlijk toe) . Wat ik van jou verwacht, Steve, is om niet langer rond de pot te draaien en uitvluchten te zoeken maar eindelijk, eindelijk eens duidelijk te maken welk argumenten jij hebt om een paar van jouw absurde claims waar te maken. 1. Hoe blijkt uit de getuigenis van Mineta dat Cheney een standdown-order zou gegeven hebben? Je beweert dat met name hier. 2. Hier schrijf je o.a. : Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 21 maart 2007 om 17:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2317 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 21 maart 2007 om 17:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2318 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat hij zich vergist in tijden is irelevant in deze. De vraag is, WAT was de order van Cheney????? Er zijn maar twee mogelijkheden, he? Ofwel was de order inkomende gekaapte vliegtuigen neer te halen, ofwel was de order een stand down order, dus NIET ingrijpen. Wanneer je van punt 1 uitgaat, zoals u, komen onverbiddelijk de vragen, WAAROM is dit order NIET uitgevoerd? WIE was verantwoordelijk voor het NIET uitvoeren? WAAROM is die persoon nooit gestraft daarvoor? Vragen waarop jij blijkbaar niet eens een antwoord hoeft hebben. ![]() Jij gelooft dus iets in de trant van: Cheney heeft een order gegeven dat NIET is opgevolgd en waardoor een 200 tal doden zijn gevallen, maar noch Cheney, noch de Commisssie vind het de moeite na te gaan WIE en WAAROM deze order is genegeerd. ![]() Let me guess, Cheney zal zoiets gehad hebben van, hey er zijn toch al 3000 doden gevallen in NY, op die 200 meer zal het ook wel niet aankomen zekers. Maw, er zit geen gremel logica in dee redenatie. Alles wordt plots wel logisch wanneer je ervan uitgaat dat de order was om het vliegtuig NIET neer te halen. Waarom? Wel, is het vliegtuig neergehaald?? Neen. Maw, de order van Cheney is uitgevoerd, en daarom ook dat er nadien niemand is vervolgd of zoiets...
![]() |
![]() |
#2319 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Op jouw vragen IS al een antwoord gegeven : Door mij door te verwijzen naar de specifieke passage in het 911-commission report. Door firestone hier : Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2320 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Alsof ze meteen al duidelijkheid hadden. Tuurlijk heeft het een uur geduurd.
![]() |
![]() |