![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#302 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#303 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Minister-President
|
![]() Die link is dood hier ...
Mss heb je je er al zolang op doodgestaart dat het in je cache blijft zitten ![]()
... het enige zachte is dons ... “You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand Laatst gewijzigd door Bierke : 21 maart 2007 om 17:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Jullie houden dan ook nog eens graag heel de handel zwart (want illegaal), tel uit je winst. En Belgen zouden dat dan ook niet doen, ze zouden zot zijn. Dat is wat ik bedoel, wat VTM btrengt als schokkend nieuws voor mensen die er niets van afkennen zijn zaken die iedereen eigenlijk al lang weet.
![]() |
![]() |
#306 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
The cultivation and possession of cannabis is currently illegal in Canada, with exceptions only for medical usage. Zo stom zijn ze in canada dus ook weer niet. U bent ofwel religieus fanaticus ofwel vb aanhanger gezien u pertinent weigert de realiteit onder ogen te zien en in een eigen wereld leeft die u ongelooflijk angstig maakt waardoor u eigenlijk u eigen leugens (zo stompzinnig als alcohol is geen drug vind u ze enkel in religieuze en/of vb kringen) zodanig veel moet herhalen om een idee van geloof recht te houden. U mag gerust trots zijn op uw domheid maar sleur een goeie band als Savatage niet met u mee aub.
![]() |
![]() |
#307 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Burger
|
![]() ALCOHOL IS GEEN DRUGS? manneke. Zit jij nu nog altijd achter de PC? Mag jij dat wel van papa en mama. Vraag morgen aan de lerares wat drugs zijn hè. Ik vermoed dat je 10 bent, indien je ouder bent en zoiets nog altijd beweert: probeert u soms kennis op te doen over de wereld, of plaatst u alles maar in dat heel simpel wereldbeeldje dat je gecreëerd hebt, uw eigenwaan in stand houdend, maar weinig met de realiteit van doen hebbend.
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En mijn wereldbeeld is allesbehalve simpel, maar ik loop niet zo hoog op met drugsgebruikers ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Burger
|
![]() Dat is niet waar hoor. Soms wordt gezegd dat oogsten mislukt zijn (zoals in De Morgen en zo), andere zeggen weer iets anders. Wat er volgens mij gebeurd moet zijn is gewoon dat voor de allereerste keer in de wietwereld een indexering werd doorgevoerd. Die was er nog nooit geweest, terwijl apparatuur en zo wel aan indexering onderhevig was. Maar ja, gedrag van politie heeft er ook wel wat mee te maken.
![]() |
#313 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() En u hebt me niet op stang gejaagd met uw 'mening' hoor. Alleen kan ik niet zo goed tegen mensen die absoluut niets weten over bepaalde zaken en daar dan toch hun mening (alla, wat je mening noemt) kwijtwillen. Ga u mengen op een forum onder professoren aangaande quantummechanica, uw inbreng zal daar van evenwaardige kwaliteit zijn als hier.
Most human beings have an almost infinite capacity for taking things for granted (A. Huxley) Laatst gewijzigd door Dynamics : 21 maart 2007 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar ja, wat reageer ik hier eigenlijk op. Met alcohol is geen drug hebt u uw kennis terzake al voldoende laten weten. En daarvoor dient een publiek forum: u opent met al dat gezeik over cannabis, waarom moeit u u dan met de discussie. Ik ben er zeker van dat ik na het smoren van 20 joints nog altijd meer zou weten dan u, hoe nuchter u ook mag zijn. De ene kan wat meer hebben dan de andere. Moeder natuur is niet fair hè. Bent u soms wat bang dat als er te weinig gedronken zou worden de vrouwen niet meer zo easy zouden zijn.
Most human beings have an almost infinite capacity for taking things for granted (A. Huxley) Laatst gewijzigd door Dynamics : 21 maart 2007 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
|
![]() Citaat:
Eerst zeg je dat is niet waar en vervolgens sluit je af met: Maar ja, gedrag van politie heeft er ook wel wat mee te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar het zou natuurlijk ook aan politie kunnen liggen. Het was gewoon een bedenking die ik mij maakte, omdat het eerst aan een mislukte oogst (door temperaturen vorig jaar) gelegen zou hebben, maar het blijft wel duren.
Most human beings have an almost infinite capacity for taking things for granted (A. Huxley) Laatst gewijzigd door Dynamics : 21 maart 2007 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
|
![]() |
![]() |
![]() |