![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iemand een persoon per ongeluk omrijd is het walgelijk? Als iemand een persoon met opzet omrijd is het walgelijk! Ik hoop dat we per ongeluk nog steeds niet hetzelfde gaan noemen dan met opzet. Waar gaan we anders naartoe...
Laatst gewijzigd door illwill : 21 maart 2007 om 17:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zegt genoeg é.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dit is gewoon waanzin natuurlijk. Ik vraag mij echter wel af wie hier iets mee wint. Zelfs voor de meest hardcore terrorist valt dit niet te verantwoorden. Niet ideologisch, niet sociaal, niet politiek,... . Dus waarom hebben ze dit gedaan?
Ik krijg toch steeds weer een vermoeden dat veel bestuurders van dergelijke bomauto's zelf niet bewust zijn van het feit dat ze met een bomauto op de baan zijn. Over deze zaak is op dit moment echter nog te weinig geweten om al definitief te oordelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als je ergens een paar honderden kilo's bommen op een woonwijk gooit en je weet dat er nog burgers zijn, gebruikt als levend schild of wonend in die wijk, dan weet je dat er onschuldige slachtoffers vallen. Dat weet ik achter mijn pceetje, op de plee en waar ik ook ben. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ja, in dat weet ik wel. Ik vroeg mij enkel af wat het hogere doel was van de aanslag. Was het tegen de bezetting gericht? Tegen een specifieke groep op de markt? Ik denk dat geen enkele groepering dergelijke methodes als legitiem zal beschouwen. En ze zullen er zeker geen aanhang of invloed mee winnen.
Laatst gewijzigd door MURRAY : 21 maart 2007 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementslid
|
![]() ![]()
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() kindermisbruik van de hoogste graad
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die kinderen zijn gestorven als martelaars. Inshalla.
Westerlingen zullen dat nooit begrijpen, voor hun telt alleen maar het aardse, het corrupte.
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 21 maart 2007 om 19:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Ziekelijke Waanzin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
We leven echt wel in een onsmakelijke wereld !!! ![]()
"Watch out! Pink deathclaw, three o'clock!" A junkie in New Reno. http://nukedfuture.ytmnd.com/ ![]() Laatst gewijzigd door pinbag : 21 maart 2007 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ja want gelijk alle rechtsen hebt gij helemaal door wa al die linksen denken en niet willen/ kunnen denken en doen en laten, aja.
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Raven slaat helaas de nagel op de kop, deze islam-geestelijke geborneerdheid kan door ons nooit begrepen worden, cause they love death more than life...
Wij hebben dan ook geen paradijs met 72 maagden in het vooruitzicht. ![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 21 maart 2007 om 22:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() heeft iemand hier al Edina gezien, of heb ik iets gemist?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() ALS dit al waar is, (wat twijfelachtig is gezien de amerikanen omtrent Irak nu niet bepaald een verleden van "waarheid" hebben) is het uiterst afkeurenswaardig.
Dit beschouw ik niet meer als verzetsdaad. De bezetter en collaborende opportunisten doden, kidnappen etc is geenzins "terrorisme". aanslagen plegen op je eigen burgerbevolking wordt dat wel. Alhoewel, zullen zij dat verrechtvaardigen met : interne destabilisatie van het land zodat de bezetter geen moment van rust of vooruitgang gegund wordt. en dat lijkt zeer goed te werken. toch blijf ik het moeilijk hebben met dergelijke tactiek. Anderzijds denk ik hierbij terug aan een scene uit apocalyps now , waar Marlon brando als kolonel kurtz aan martin sheen uitlegt hoe hij op een bepaald moment begreep dat de vietcong veel sterker waren dan zijn troepen en de US in het algemeen en ze nooit verslagen zouden worden : de Us soldaten hadden in een Vietnamees dorp de kinderen ingeënt tegen polio en waren zeer blij daarmee, een oudere vietnamees was echetr aan het wenen.... een week later kwamen de Us soldaten terug in het dorp en de VC had elke ingespoten kinderarm AFGEHAKT en op een stapel gegooid. kolonel Kurtz : I cried, i went mad i couldn't begin to get this out of my head....and then i sudde,ly realised : the GENIUS of this, the sheer genius ! the WILL do this, the pure WILL POWERof these men to do this...THAT IS WHY WE ARE DESTINED TO LOSE... een film weliswaar, maar zal wel op ware feiten gebaseerd zijn. Hoe versla je een volk dat bereid is om zijn eigen kinderen op te offeren voor het land ? Wel : NIET btw : de poster met Us vlag heeft wel erg degoutante hypocriete compassie met deze twee moslimkinderen, als dezelfde palestijnse of libanese Moslim/christen kinderen afgemaakt worden door de zionisten, is hij de eerste om dat goed te praten ![]() |
![]() |
![]() |