![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2341 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
WIJ = GEEN theorie JULLIE = OFFICIELE conspiracy
![]() |
![]() |
#2342 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sterke beweringen vragen immers sterke argumenten. Laatst gewijzigd door parcifal : 22 maart 2007 om 12:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2343 |
|
![]() Jullie geloven werkelijk naïef in de officiele bronnen. Het 9/11 commision report is een cover up. Het wordt bewezen in het boek van David Ray Griffin, en als je ziet welke belangen vertegenwoordigt worden in de commisie dan weet je het wel. Meer dan de helft van de leden zijn van de CFR, en Bush had zelfs eerst Henry Kissinger aangesteld als hoofd... dat kan wel tellen.
![]() |
![]() |
#2344 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() LOL, zijn we nog altijd aan 't schieten op vliegtuigen?
![]() |
![]() |
![]() |
#2345 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Of waren het zigzaggende raketten?
![]() |
![]() |
![]() |
#2346 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Leuk overigens dat "jullie" geregeld steigeren als ik "jullie" schrijf. Omgekeerd is kennelijk geen probleem voor de gebruikelijke zeveraars.)Dat is jouw bewering. Je hebt ze alsnog nog nooit kunnen staven met enig redelijk argument.David Ray Griffin bewijst helemaal niks, hij herhaalt gewoon de mantra's en nepvragen van de conspirationisten. DR Griffin houdt zelfs vast aan het onnozele verhaal der "levende kapers". Bovendien verwijzen "wij" naar de getuigenissen en documenten opgenomen in het 9/11 CR, niet naar één of andere hogere autoriteit waarin "wij" blindelings geloven. Citaat:
Het valt op dat ik tot nu toe geen inhoudelijke reactie heb mogen ontvangen op mijn recente bemerkingen en vragen. Idem voor parcifal. Het valt echt op, hoor.
![]() |
![]() |
#2347 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 22 maart 2007 om 14:35. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2348 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fijn maar te algemeen. Heb je geen concrete voorbeeld van een 'omission en distortion' die Je met je eigen woorden kan uitleggen en beargumenteren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2349 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom gaat Nist computermodellen creëren die een temp. van 1000° pretenderen, terwijl forensische resultaten al hadden aangetoond dat het staal nergens meer dan 300° had bereikt. Btw,WELKE vragen van Firestone en U bedoel je? Ik heb toch geantwoord op stone's vragen. Wanneer antwoord jij eens op mijn vragen? En nog iets, LEES het boek van Griffin eens of zoek op het net naar z'n bevindingen. Daar vind je TIENTALLEN voor beelden van de leugens en verdraaingen in de officiele rapporten. Wat mij ook volkomen onduidelijk is is het volgende; Jij en iedereen was het er eerst over eens dat het "incoming aircraft" vlucht 77 was. Firestone maakt daar plots van dat dit om vlucht 93 zou gaan. Graag duidelijk bewijs voor dit. En nog iets, ivm met uw post gisteren over het TIJDSTIP waarop Cheney volgens het CR in de WH bunker aankwam. Al eens gaan zoeken naar Cheneys eerdere verklaringen daaromtrent? Als eens gaan zoeken naar de alibi's van Rumsfeld, Meyers, Rice?? Allen zijn ze té belachelijk voor woorden, maar jullie slikken dit alles als kleine kinderen die naar een sprookje luisteren. Om 8.20h. is de eerste kaping bevestigd, en jullie geloven werkelijk dat NIEMAND van de top 5 in de chain of command op de hoogte werd gebracht. Jullie geloven zelfs dat na de eerste inslag NIEMAND van die top 5 dacht aan een aanslag, maar dat ze dachten dat het een pilot error was. ![]() En dat terwijl het WTC bekend stond als het number one terroristendoelwit. Kijk, wanneer het protocol is gevolgd zoals dat hoort, dan zou vanaf 8.20h iedereen die ook maar van verre iets te maken heeft met landsverdediging in hoogste staat van alarm zijn geweest. Maar jij verkiest dus te geloven dat pas anderhalf uur later de eerste staapen zijn ondernomen door Cheney en co. Tja. Net zoals u verkiest te geloven dat ze NIET vlucht 93 zelf aan het volgen waren op de radar, maar zich concentreerden op z'n voorziene vluchtroute. ![]() En dat ze zogezegd niet wisten dat vlucht 93 was gecrashed, enz... De excuses die worden gegeven zijn zò belachelijk en doorzichtig, maar ja, ze komen uit OFFICIELE bron, en dat is voor u genoeg om het te geloven.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 22 maart 2007 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ***zucht***
Argumenteren uit geloof en ongeloof ... ![]() "Ik geloof niet dat dit kan dus kan het niet ..." "Ik geloof dat dit gebeurd is dus wie het tegengestelde vertelt liegt ..." "Ik begrijp niets van de NIST-studie dus is ze vals ..." Het valt echter op dat ik tot nu toe geen inhoudelijke reactie heb mogen ontvangen op mijn recente bemerkingen en vragen. Idem voor parcifal. Het valt echt op, hoor.
![]() |
#2351 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt alléén met een doorzichtig foefje afstand genomen van je eigen vorige bewering dat Rumsfeld in juni 2001 de beslissing over elke scramble naar zich toe had getrokken. En dit gewoon omdat je nu ineens afkomt met de bewering dat er helemaal geen shootdown-order nodig was! Op mijn vragen ivm Mineta en de intercepties van vliegtuigen die het Pentagon naderen heb je niet gereageerd. Citaat:
Dat jij het niet wist is mijn schuld niet. Mineta dacht dat het over vlucht 77 ging, maar dat kan niet waar zijn, omdat hij pas na de inslag van vlucht 77 in de PEOC is aangekomen. Citaat:
Voor de rest staat er in de post van democratsteve alléén argumenten uit ongeloof. Waardeloos dus.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 22 maart 2007 om 16:42. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2352 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U vindt hier niets verdachts aan?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Silverstein heeft miljarden verloren aan de aanslagen. Deze discussie is al ettelijke keren gevoerd. Nooit heeft een believer een balans kunnen geven waaruit de "winsten" van Silverstein moeten blijken. Uiteraard bedoel ik een eerlijke balans, die met alle factoren rekening houdt. Als jij het wel kan, doe het maar, ik heb daar zelfs een aparte thread voor geopend. Believers vermelden alléén de baten (het geld van de verzekering) en "vergeten" de kosten (de heropbouwkosten). Silverstein is immers niet de eigenaar van WTC 1/2, alléén de leaser. Niet dat ik van believers verwacht dat ze deze leugen over Silverstein zullen opgeven. Mij niet gelaten.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 22 maart 2007 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2354 | |||||
Banneling
|
![]() *knip*, mijn beste...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door flyingrhyno : 22 maart 2007 om 18:09. Reden: op vraag van geviseerde. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2355 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Forensisch onderzoek werd uitgevoerd op een beperkt aantal staalsamples. Kan je daaruit algemene conclusies trekken? Nee, je kan enkel partiële conclusies trekken. Het NISt computermodel gaat ook uit van een aantal schattingen. (wat overigens normaal is) waardoor die absolute resultaten enigzins te relativeren zijn. (er is maw. een behoorlijke relatieve fout mogelijk). Wat echter belangrijker is, is dat het PRINCIPE van de instorting niet ter discussie staat en integendeel bevestigd wordt door meer dan 5 expert-teams uit binnen en buitenland. Citaat:
Citaat:
Ik ga het uiteraard niet kopen. ![]() Citaat:
(gebaseerd op het geloof in de correctheid van de getuigenis van Mineta nem ik aan). Ik heb dat gecorrigeerd door te verwijzen naar de passage in het 911CR waar er duidelijk staat dat het United 93 betreft. Staat allemaal duidelijk in vorige posts. Citaat:
De persoonlijke verklaring van Cheney voor de commission is echter niet openbaar. Moest je daar toch iets van vinden zou me dat verbazen maar je mag het uiteraard quoten. Citaat:
Jij (en andere CT-believers) maken hier een aantal bijzonder straffe beweringen (bvb ivm die standdown order van Cheney) maar als ik dan kijk naar het 'bewijsmateriaal' (bvb. die getuigenis van Norman Mineta) dan blijkt dat het officiële verhaal toch grosso modo lijkt te kloppen. Met het officiële verhaal bedoel ik uiteraard : zoals beschreven in het 911-commission report en zoals ondersteund door de aangebrachte referenies. (getuigenissen, logs etc.) Het enige verweer blijkt dan te zijn : jamaar dát rapport staat vol leugens, dat weet toch iedereen (is dat zo?) en David Ray Griffin heeft daar zelfs een boek over geschreven. Fijn, maar ik discussieer hier niet met David Ray Griffin maar met jou Steve, en ik zou graag weten waarom JIJ denkt dat dat 911rapport niet klopt. Laatst gewijzigd door parcifal : 22 maart 2007 om 18:33. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2356 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Over welk vliegtuig ging dit dan???? Vlucht 93 volgens u dus. ![]() "The plane is 10 miles out." Sure. Hoever ligt Pensylvania van Washiongton????? U bent, net als de samenstelers van de officiele rapporten, natuurlijk een krak in het doorheenhaspelen van allerlei feiten zodat uiteindelijk de casual lezer nog kop of staart kan krijgen aan de zaken. Wat natuurlijk hun betrachting is. Maar MIJ paai je niet met uw komedie hoor. Trouwens, over wanneer Minetta (en Cheney) nu juist in de bunker zijn aangekomen betstaan 3 versies. Maar laat me raden; jij weet natuurlijk weer welke de juiste is zeker? ![]() Net zoals er nu al 4!! versies zijn over de respondtimes van Norad. Waarom denken jullie dat zoiets gedaan wordt? juist, om ervoor te zorgen dat na een tijd NIEMAND meer weet wat nu juist wanneer is gebeurd. Standaardprocedures bij false flag ops.
![]() |
![]() |
#2357 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
WAAROM (met uw eigen woorden aub) gaat Nist nog computermodellen maken als er al forensische resultaten zijn????
![]() |
![]() |
#2358 | |
|
![]() Citaat:
Als je geen moeite wil doen dan blijf je hangen.
![]() |
![]() |
![]() |
#2359 |
|
![]() Trouwens, met mensen die het officiele verhaaltje als zoete koek slikken zoals het 9/11 commision report valt er weinig land mee te bezeilen, vooral als ze dan nog eens niet oprecht geinteresseerd zijn in een ernstige discussie zoals Parcifal.
Ik vraag me soms echt af hoe het mogelijk is dat men zo naief kan zijn.
![]() |
![]() |
#2360 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hij heeft al meermaals te kennen gegeven dat hij de meerderheid volgt.
![]() |