![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() In Antwerpen vraagt Groen! om het
verbod op het dragen van een hoofddoek in te trekken. Stadsmedewerkers die aan een loket zitten, mogen geen religieuze symbolen dragen. Maar volgens Groen! geeft Antwerpen op die manier het signaal dat moslimvrouwen niet welkom zijn. Eerder had ook de christelijke vakbond ACV al protest aangetekend. Het ACV wijst erop dat het verbod ook wordt opgelegd aan moslimvrouwen die niet met het publiek in aanraking komen. Ik ben content dat ik niet meer bij de acv ben en dat groenen daarvoor pleiten is oud nieuws. Antwerpen zou een verkeerd signaal geven dat moslimvrouwen niet welkom zijn?Wat voor bullshit is me dat nu weeral? Ze zitten hier niet in hun land,ze zitten hier in een westers land en ze moeten maar eens beseffen dat het hier niet is zoals in hun land,punt. Laatst gewijzigd door Marlboro : 24 maart 2007 om 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ... dubbel
Laatst gewijzigd door Bhairav : 24 maart 2007 om 18:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Het is MAAR een hoofddoek.
Wat stoort dat nu? Andere mensen kleden zich slecht... moet dat ook verboden worden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus volgens u mogen ze er wel met een hoofddoek zitten maar niet met een kruiske ofzo? Als men zegt;geen enkel religieus symbool dan hoort daar ook een hoofddoek bij en moet je niet komen memmen. En ik zou niet willen bediend worden met iemand die zich hier toch niet willen aanpassen.Ik zou nooit bij een loket bediende gaan die een hoofddoek draagt. Laatst gewijzigd door Marlboro : 24 maart 2007 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Ja ik vin dat kruisjes ook mogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() ![]() Laat wel duidleijk zijn;ik ben al helemaal niet voor de islam en christelijk gedoe en ik vind dat ze meteen dan alles maar verbieden. Ik zeg nogmaals dat iemand die aan een loket zit deze geen hoofddoek of zoals joden mutske mogen ophebben. Stel je voor dat je in een hotel daar mee een hoofddoek werken? ![]() Dat zou al helemaal het einde zijn dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Een hoofddoek is sowieso al een teken van zich niet te willen aanpassen en vooral een teken van politiek verzet.
En op de koop toe ook nog eens om hun willeke hier op te dringen. Zij mogen wel met een hoofddoek op de pasfoto maar toen dat meiske die een enorm litteken heeft aan haar hoofd deze wat wilde verbergen dan mocht dat zelfs niet eens,ach juist,het was geen moslima dus dan mag het niet.lol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot zover onze 'progressieve' groenen, vanaf nu dus officieel voorvechters van het discrimineren en achterstellen van moslimvrouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Inderdaad, waarom moet dat vebod dan ingetrokken worden? Het is maar een hoofddoek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |