Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 maart 2007, 23:51   #261
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
inderdaad.Dit is net hetzelfde.Oogjes toedoen, uit belang, schrik of gemakzucht, en maar zeggen dat het allemaal zo een vaart niet loopt...De illusie zou wel eens op een héél nare manier een einde kunnen nemen....
Verdekke, ik kan het me niet herinneren hoe de stad weer juist heet, maar in ex yougoeslavie is daar toch een enclave van moslims he? Wel, mijn yougoeslavische vriend vertelde me dat dat is begonnen zoals Borgerokko... en dat we maar best oppassen en twee keer nadenken voor we hen beschuldigen van volkerenmoord...

Is het al niet te laat om daar nog wat aan te doen? Ik denk dat enkel een onafhankelijk Vlaanderen de juiste wetten kan stellen om weer baas in eigen huis te worden. Denk maar aan dat incident overlaatst aan de oude Roma... Moslims die hun eigen volk tegenhielden om naar een multicul avond te gaan...

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2007, 23:51   #262
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Villa Comedia Bekijk bericht
De Vikings zijn ook niet meer wat ze geweest zijn om dit over hun kant te laten gaan. Hoewel, zij trokken de boot op en gingen op een ander verkrachten. Verschil: daarna gingen ze terug naar huis.
alle (of toch heel veel) soldaten ter wereld verkrachten als ze op oorlogspad zijn denk ik, en dit ten allen tijde en in alle werelddelen.Daar staat dan wel tegenover dat men zulke agressors genadeloos mag kapotmaken als men daar de kans voor heeft...
Hier zijn de daders burgers, maar die zich, in naam van een godsdienst, veroorloven zich te gedragen als soldaten in een vijandig land.Deze logika volgend zouden we die nu mogen afschieten, nee?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2007, 00:14   #263
jleech
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Havana Bekijk bericht
Uit welke motivatie zouden deze posts komen?
Als je dag in dag uit gewezen wordt op het feit dat je als onnozele Vlaming verdraagzaam moet zijn en je openstellen voor andere culturen en de Islam verwelkomen als verrijking van onze samenleving terwijl die ons terugbrengt naar de Middeleeuwen waar onze katholieke broeders iedereen die een andere mening had dan het hunne effe op de brandstapel plaatsten... wel, dan kan je niet anders dan je daar tegen verzetten. Maar jammer genoeg heerst er een klimaat dat iedereen die daar tegen is in het hokje van de onvervalste racist wordt geplaatst en er verder geen aandacht zal worden aan besteed.

Ik weet één ding, als er iemand aan mijn dochter komt van welke etnische oorsprong dan ook dan maak ik die af. En ik weet alvast dat er voor mij wél plaats zal zijn in het gevang.
jleech is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2007, 00:23   #264
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wat een idiote discussie.
Iedere verkrachting is even erg!
Maar er is wel een verschil, indien daders zich beroepen op religieuze argumenten, om dat als toegelaten te zien.
De meeste moslim jongeren hebben voor het huwelijk Vlaamse vriendinnetjes hoor.
Die zijn ''makkelijk'', krijgen zakgeld en zo kom je een dancing in.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2007, 00:23   #265
sodoirt
Banneling

Standaard

lees deze tekst van Fjordman maar eens
1. Eurabia.

The EU continues its transformation into a continent-wide organization with clear totalitarian leanings, and a very pro-Islamic stance. Europe's fate is sealed when Turkey is allowed into the Union, and becomes its largest member. Freedom of speech will be shut down, and any criticism of Islam banned. Eurabia will become a global center for Jihad activities, as the dhimmi taxpayers and infidel Western technology give a boost to the Ummah. For this reason, the Americans, the Israelis, the Indians, the Russians and maybe even the Chinese will have to crush Eurabia by brute force, as it will represent a grave security threat for them.

Muslims will be heavily concentrated in the major cities, and the dhimmi native population will retreat into the countryside. I believe something similar took place in the Balkans during Ottoman Turkish rule.

....
enz...
op
http://fjordman.blogspot.com/2005/11...n-eurabia.html
sodoirt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2007, 00:46   #266
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wat een idiote discussie.
Iedere verkrachting is even erg!
Maar er is wel een verschil, indien daders zich beroepen op religieuze argumenten, om dat als toegelaten te zien.
De meeste moslim jongeren hebben voor het huwelijk Vlaamse vriendinnetjes hoor.
Die zijn ''makkelijk'', krijgen zakgeld en zo kom je een dancing in.
en na daarmee wat rondgeneukt te hebben, laten ze een nederlands-onkundig wicht overkomen uit Ver-Weg-Land voor een volgende generatie "onaangepasten" bij te kweken...Na de meisjes hier als oefenmatras gebruikt te hebben...En als ze niet willen, dan verkrachten ze ze maar, t'zijn toch maar hoeren.Zoiets?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2007, 14:25   #267
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
en na daarmee wat rondgeneukt te hebben, laten ze een nederlands-onkundig wicht overkomen uit Ver-Weg-Land voor een volgende generatie "onaangepasten" bij te kweken...Na de meisjes hier als oefenmatras gebruikt te hebben...En als ze niet willen, dan verkrachten ze ze maar, t'zijn toch maar hoeren.Zoiets?
Waarom pleit ik tegen meisjes die zich met een moslim inlaten, voor ze getrouwd zijn? Als een Vlaams meisje graag een hoofddoek draag en gediscrimineerd wordt, is dat haar volste recht, maar dan is ze in mijn ogen niet meer Vlaams.
Als ze zich als oefenmatras laat gebruiken, door gebrek aan opvoeding door haar linkse ouders, dan is ze ook een hoer en moet ze maar oefenmatras blijven.
Oud 26 maart 2007, 00:11   #268
Zonlicht
Lokaal Raadslid

Zonlicht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Einzelkämpfer Bekijk bericht
Seg mannen, sommige van die mokkels met hun kopdoekskes zijn ook best leuk. Mogen wij daar ook eens aan prutsen? Nee, want wij zijn geen moslims.

Unfair, want zij doen dat wel met onze maskes. Ik vraag me af wa ze met mij zoade aanvangen, moest ik eens op zo een moslimake springen. Kom kom, ik ben toch gene racist hé? Ik wil dat mokske enkel wa multiculverrijking bijbrengen.
Gij komt ni veel buiten precies...
Ik ken persoonlijk al 2 'belgen' die met een marokkaanse verkeren. Maar da zijn dan waarschijnlijk ineens 'afvallige' moslimas zeker?
Zonlicht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2007, 00:22   #269
Zonlicht
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Nee, gewoon walgelijk om te zien hoe de zogenaamde anti-racisten muisstil blijven als blijkt dat allahtonen religieus-racistische wandaden plegen. Om van te kotsen. Anderzijds, door hun stilzwijgen hebben ze hun ware aard nu zelf eens bloot gelegd.

Wat moet het voor de knuffelkolonne frustrerend zijn dat één dag na de grote politieke mediashow van Willockx drie van hun verrijkers opgepakt werden voor religio-racistiche gruweldaden.

Wat moet het frustrerend zijn voor jou Doki dat je hiervan geen VB-bashingparty kan maken. Wat moet het frustrerend zijn voor Edina en de progressieve verzuurden dat ze geen enkel redelijk argument kan bijeen fantaseren om die racistiche gruweldaden te vergoeilijken, nu blijkt dat de daders hun motivering toegelicht hebben.
Gefrustreerd zitten ze nu aan de kant toe te kijken (2.135 clicks) en verder te verzuren. En jij bevestigt die frustratie en ergernis door - hoe idioot kan men niet zijn - te gaan ontkennen wat de daders bekend hebben.

Onzin? Het religio-racistisch motief van de daders ontkennen terwijl ze het zelf toegaven ... Hoeveel lager kan je nog vallen Doki?
Hoeveel lager wil je nog vallen Doki in naam van je progressieve hielenlikkersgeloof?
De inhoud van de rechtse berichtjes die worden gepost is niet echt van een bijster niveau.

Het voorvalletje met drie jongetjes die hun buurmeisje bepotelen en neuken is gewoonweg te banaal om er zo gigantisch veel moeite in te steken als jullie doen.
De doodstraf voor een idiote verkrachting? Belachelijk. Castratie? Primitief.

Ik moet wel zeggen dat het grote effect van al die hatelijke en agressieve berichtjes t.o.v. de moslimgemeenschap mijn achting zwaar heeft doen dalen t.o.v. jullie.
In het begin dacht ik nog 'dit zijn nog waardige gesprekspartners die af en toe wel eens een punt hebben'. Maar nu is het zo dat van dit respect weinig tot niets over is gebleven. Mijn minachting voor het Vlaams Belang en alles wat er mee te maken heeft; van vlaams-nationalisme tot 'waarden en normen' en anti-vreemdelingen, is op zijn toppunt.
Oud 26 maart 2007, 00:31   #270
Zonlicht
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Villa Comedia Bekijk bericht
De Vikings zijn ook niet meer wat ze geweest zijn om dit over hun kant te laten gaan. Hoewel, zij trokken de boot op en gingen op een ander verkrachten. Verschil: daarna gingen ze terug naar huis.
Nooit gehoord van Normandië? Of de 'Danelaw' in Engeland? Of Dublin (Viking-vesting)?
Oud 26 maart 2007, 02:25   #271
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zonlicht Bekijk bericht
De inhoud van de rechtse berichtjes die worden gepost is niet echt van een bijster niveau.

Het voorvalletje met drie jongetjes die hun buurmeisje bepotelen en neuken is gewoonweg te banaal om er zo gigantisch veel moeite in te steken als jullie doen.

Ik moet wel zeggen dat het grote effect van al die hatelijke en agressieve berichtjes t.o.v. de moslimgemeenschap mijn achting zwaar heeft doen dalen t.o.v. jullie.
In het begin dacht ik nog 'dit zijn nog waardige gesprekspartners die af en toe wel eens een punt hebben'. Maar nu is het zo dat van dit respect weinig tot niets over is gebleven. Mijn minachting voor het Vlaams Belang en alles wat er mee te maken heeft; van vlaams-nationalisme tot 'waarden en normen' en anti-vreemdelingen, is op zijn toppunt.
Niet teveel belang hechten aan Online.
De vraag die hoe dan ook blijft staan als een paal boven water:
Waar halen die drie broers die racistische motivatie voor hun daad vandaan?
Van hun vader? Zoja, waar haalt deze zijn inspiratie vandaan?
Van de imam?
En hoe wijdverspreid is dit primitieve denken?
Misschien moeten verkrachtingen van niet-moslims door moslims allemaal eens van die kant bekeken worden?

Ik herinner me een proces enkele jaren geleden (stond in alle kranten hoor, ik sla het hier niet uit mijn botten, er zullen er zich dit dus nog wel herinneren) van een moslim die hier werd veroordeeld wegens diefstal, terwijl hij luid zijn onschuld staande hield. In de Koran, zo beweerde hij, stond immers geschreven dat een moslim mag stelen van de ongelovigen. Helaas volgen de rechtbanken in België deze redenering (nog) niet.

Je kunt weer eens de andere kant opkijken, ofwel je toch eens de niet politiek correcte vraag stellen of misdaden gepleegd door moslims niet vaker kaderen in zo'n racistisch denken.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2007, 02:26   #272
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nooit gehoord van Normandië? Of de 'Danelaw' in Engeland? Of Dublin (Viking-vesting)?
En Moskou!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2007, 07:27   #273
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Ik ken persoonlijk al 2 'belgen' die met een marokkaanse verkeren. Maar da zijn dan waarschijnlijk ineens 'afvallige' moslimas zeker?
Zonlicht, ik denk dat je wel weet dat wat je zegt echt 'not done' is. Het zou mij sterk verwonderen indien die gasten niet bekeerd zouden zijn, zoniet zou het mij nog sterker verwonderen mocht de moslima's hun familie hiervan op de hoogte zijn.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2007, 07:28   #274
Laya
Minister

Standaard

Citaat:

Het gaat erom dat ze de pretentie hadden om te zeggen dat ze het niet hadden gedaan indien de jongedame in kwestie een moslima was.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2007, 08:05   #275
Anna List
Banneling

Standaard

k heb hier nog niks gezegd ...

dien 13 jarige en die 15 jarige ... dat zijn wel kinders hé ... en zelfs die 17 jarige, die is nog niet meerderjarig en volledig bekwaam hé

houdt iemand daar rekening mee ?!

dus ...

ligt de schuld in de eerste plaats idd bij de ouders, familie, vertrouwenspersonen, imam, etc ...

tenzij jullie nogmaals het jeugdsanctierecht willen defederaliseren natuurlijk.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2007, 08:28   #276
luc broes

Standaard

Citaat:

Geacht Zonnelicht,
Enkele bruidsparen die een blanke schepen verkiezen werd voorgesteld als toppunt van racisme en werd wereldnieuws.
Herhaalde groepsverkrachting van een 13-jarig meisje dat toch geen moslima is noem jij een voorvalletje. Ook de media vinden het niet de moeite waard.
Toont dat niet aan hoe dolgedraaid onze ontwrichte samenleving (en jij blijkbaar ook) wel is.

Laatst gewijzigd door luc broes : 26 maart 2007 om 08:30.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2007, 08:53   #277
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Het gaat erom dat ze de pretentie hadden om te zeggen dat ze het niet hadden gedaan indien de jongedame in kwestie een moslima was.
Het ergste is, dat dit zelfs geen losstaand feit is.
Volgens sommige bronnen gebeuren er regelmatig verkrachtingen door moslims, die zij verklaren als zijnde toegelaten omdat de vrouw(het meisje) geen moslima is.

Maar het is tevens ook een bewijs dat vrouwen in bepaalde milieus enkel worden beschouwd als een gebruiksvoorwerp en niet als persoon(mens).

Het is dus ergelijk dat het Belgische gerecht( het hele Europese trouwens) niet harder optreed tegen de geloofsvoorgangers die zulke zaken prediken.

Voor dezelfde uitspraken word een ander opgesloten.

Maar ja, hier in Belgie( Europa) hebben de ciminelen meer rechten dan hun slachtoffers.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2007, 08:54   #278
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Volgens sommige bronnen gebeuren er regelmatig verkrachtingen door moslims, die zij verklaren als zijnde toegelaten omdat de vrouw(het meisje) geen moslima is.

Maar het is tevens ook een bewijs dat vrouwen in bepaalde milieus enkel worden beschouwd als een gebruiksvoorwerp en niet als persoon(mens).

Het is dus ergelijk dat het Belgische gerecht( het hele Europese trouwens) niet harder optreed tegen de geloofsvoorgangers die zulke zaken prediken.

Maar ja, hier in Belgie( Europa) hebben de ciminelen meer rechten dan hun slachtoffers.
Oud 26 maart 2007, 08:55   #279
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Oud 26 maart 2007, 11:23   #280
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens de normen van de islam wel, ja.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be