![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat zal het wezen? ![]()
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 23 maart 2007 om 07:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() ik kom nog eens terug op de initiele vraag: uit welke feiten blijkt dat n-va het koningsschap niet meer in vraag stelt.
qua feitenmateriaal wordt in de openingspost enkel verwezen naar de federale regeringspartijen (waar n-va) geen deel van uitmaakt en naar de CD&V (waarvan N-VA zich - vooralsnog - onderscheidt) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, het is de hoogste tijd dat er nog eens iemand van de N-VA in de forumsessies aan het woord komt, lijkt me. Kwestie van eindelijk eens een duidelijk standpunt van de partij te krijgen inzake alle geruchten en onheilstijdingen die de laatste tijd de ronde doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() tja.. dat is een typisch risico van kartelvorming.. anderzijds is het wel vooral het VB dat erop hamert... blijkbaar is de 'kleine vijver' van n-va-kiezers zeer belangrijk voor het VB...
in de openingspost ook.. op wie worden in eerste instantie de pijlen gericht? dat is ook geen houding die een samenwerking op bepaalde punten ten goede komt... In tegenstelling tot wat (soms) wordt beweerd IS er helemaal geen (welgemeende) uitgestoken hand van het VB richting N-VA... maar de schuld daarvan tracht men wel in de schoenen te schuiven van n-va hoewel ik van mening ben dat dat er wel is tussen individuele leden/sympathisanten van beide kanten |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Lees mijn tekst eens wat aandachtiger: Ik onderstreep net dat het koningshuis zijn eigen PR voldoende ondermijnt om zichzelf uit te hollen zonder dat wij daarvoor moeten betalen. Dat is geen verrottingsstrategie, dat is een irrelevant en lachwekkend instituut links laten liggen en focussen op wat er echt toe doet en niét mag verrotten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Waarop focussen jullie zich dan wel als ik vragen mag?
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen in de laatste belgische regering stappen.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Bewust andere belangrijke delen niet uit mijn quote halen en totaal uit zijn verband rukken is ver beneden peil. Want daaruit blijkt niet dat mijn methode verotting is.
Citaat:
Laatst gewijzigd door giserke : 23 maart 2007 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welnu, het antwoord kan je vinde op deze site, steeds wodt de N-Va gevisseerd door de Belangers van dienst. Je zou voor minder.......
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Ik viseer ook de NV-A en meer dan terecht.
Ze gaan gaan meeheulen met een partij voor de postjes,dat alleen al,ts. Ze zeggen dit en dat en als het er op aan komt trekken ze hun staart in. Ze hebben trouwens ook geen fluit te zeggen,cd&v is baas en daarmee is alles gezged. Ik heb vorige deze week nog in een debat kunnen zien hoe de wever er met volle kracht voor ging maar meneer van deurzen of hoe dat'em nu just ook noemt met een blik naar de wever keek en daarmee duidelijk maakte,hoe maar vlug op met hetgeen je aan het zeggen bent,zelfs van de lanotte had het gezien en vermelde het eventjes voor de hele zaal. De nv-a gaat dan ook nog eens met een partij tesamen die belgie wil behouden. Dan hoor ik de wever op dat debat zeggen dat een onafhankelijk vlaanderen niet het belangrijkste streefdoel is? Dewever die het oke vind dat mensen moeten opdraaien voor moskeeen?Die 6 miljoen euro die men zou geven;geen enkel probleem zegt meneer de wever? |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Brave mannekes, die Nva aanhangers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Ik heb al een paar keer gevraagd aan de Belangers hier die altijd zitten te schuimbekken over subsidies aan de Islam of het bouwen van moskeeën wat dan hun briljante oplossing is voor de Belgische moslims in het Vlaanderen waar het Belang regeert. Meestal komen ze niet verder dan "een beleid voeren dat het hen onaangenaam maakt" of "bekeren of terugkeren". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nv-A vlaamsgezind?Lol van de eeuw. Maar aangezien al die pokke godsdienstenmij geen fluit intresseren wil ik dat mensen zelf maar moeten beslissen voor wat ze moeten betalen. Nu moeten mensen voor de kerk betalen zoals mij terwijl ik dit niet wil,laat staan voor een moskee. De moskeeen die er nu al staan zijn er meer dan genoeg;dus de moslims zullen blijven bidden in hun moskeeen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Marlboro : 25 maart 2007 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Marlboro : 25 maart 2007 om 17:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Ah, dus BDW en GB willen niet samenwerken met het Vlaams Belang omdat er 2 a 3 man een beetje kritiek geven op hun houding op politics! wat een excuus zeg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Als VB zou je eerder mogen verwachten: wij stappen in geen enkele Belgische regering, zelfs niet de laatste ![]()
![]() |