Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 maart 2007, 02:14   #141
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Bedankt, toch iemand die onder mijn burka kijkt...
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2007, 02:19   #142
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Bedankt, toch iemand die onder mijn burka kijkt...
Ik raad je aan om die Alice account te droppen en je te registreren als Marij... veel tegenwind gegandeerd. maar wel meer duidelijkheid.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2007, 06:58   #143
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Wat houdt je eigenlijk tegen om naar de arbeidsrechtbank te stappen?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2007, 09:13   #144
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Mijn dossier ligt bij een advocaat die na de ingebrekestelling die al is verstuurd, verder afhandeld.
Op een ingebrekestelling volgt de dagvaardiging.
Oud 22 maart 2007, 09:52   #145
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oh ja, Edina?
Je gaat er wel erg makkelijk aan voorbij dat ik al gelijk heb gekregen na officieel onderzoek, bij de dienst voor ongewenst gedrag op het werk.
Dat betekent onderzoek, getuigen, ondervragingen, onderzoekscommissie en besluitvorming!
In mijn voordeel Edina, dus nee, het gaat niet meer over mijn mening..of die van anderen.
Wel over de vraag dat de hele politiek wat een schepen college toch is, de beslissing weigerde te bekijken!
Omdat ze in mijn voordeel was.
Dat kan niet en is nog nooit gebeurt!
Het gaat om een officiele Stedelijke procedure, waarvan het college perfect op de hoogte was.
Waarom negeren zij dan de beslissing?
Nee, daar ga ik niet aan voorbij, omdat die Stedelijke Commissie voor ongewenst gedrag op het werk niet oordeelt over de gegrondheid van het ontslag zoals je zelf wel weet. Die commissie oordeelt enkel over het al dan niet bestaan van ongewenst gedrag op het werk. Dat de commissie tot de vaststelling kwam dat er daadwerkelijk sprake was van ongewenst gedrag op het werk wil niet noodzakelijk zeggen dat het onstlag daarom ongegrond was. Daar moet de arbeidsrechtbank over oordelen. En ik ben dus blij te lezen dat je blijkbaar wel degelijk naar de arbeidsrechtbank stapt. Het is immers in ieders belang om te weten hoe de vork nu precies in de steel zit. Jij verwacht van het college dat zij een beslissing nemen over je ontslag op basis van de beslissing van die commissie, maar ik denk niet dat dat kan. Het enige wat het college met de beslissing van die commissie kan doen is de leidinggevenden die verantwoordelijk waren voor dat ongewenst gedrag eventueel terecht wijzen of sanctioneren.

Laatst gewijzigd door Edina : 22 maart 2007 om 09:53.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2007, 12:53   #146
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Je draait in circels, waarvoor dient dat onderzoek?
Om uit te vissen wat er fout zit
Wie zat volkomen fout?
Mijn leiding en dit wordt ook vastgesteld.
Dat is de taak van de commissie.

Wat gebeurt met die beslissing?
Het schepencollege moet zich over de zaak buigen
Deden zij dit?
Nee, ze gooiden het in de prullenmand!

Waarom?
Omdat zij zo kunnen blijven beweren wat het dossier en beslissing tegenspreekt!
Dat is Kafka!
Oud 22 maart 2007, 13:06   #147
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Nee, daar ga ik niet aan voorbij, omdat blablabla blaba blabablablabla balbalbla blaba blaba blabablablabla balbalbla blaba
Eindeloos gemuggezift om toch maar de geloofwaardigheid van de boodschapper in twijfel te trekken en om op sluwe wijze de karaktermoord die ze initieerde, verder te ensceneren. Wat een perfecte dhimmie als Edina al niet zou doen om de uitwassen van islamitische organisaties in Antwerpen onder de mat te vegen en het Antwerpse bestuur naar de mond te spreken ....
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2007, 13:12   #148
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Amai wat een zaagkut is me dat? Patrick heeft groot gelijk dat hij die zottin buitengebonjourd heeft... In plaats van een beetje dankbaar te zijn dat ze een kans gekregen heeft als ambtenaar, gaat ze een beetje liggen kakken op de vreemdelingen. Het spreekt vanzelf dat zoiets niet kan als ambtenaar.
niet iedere ambtenaar is een meelopertje van links

ik ook niet ! so what ?

hebben wij dan geen recht op een eigen mening ?

wij leven niet in een oud communistische regime of niet in de PS-staat van "wollonie"
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2007, 13:31   #149
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je draait in circels, waarvoor dient dat onderzoek?
Nee hoor, ik maak gewoon een onderscheid tussen 2 zaken die niet noodzakelijk met elkaar verband houden. Jouw al dan niet onterechte ontslag en het ongewenste gedrag op het werk. De commissie heeft vastgesteld dat er sprake was van ongewenst gedrag én dat de leiding daarbij in fout is gegaan. Enkel daar kan het college een gevolg aan geven, zij kunnen niet oordelen over de gegrondheid van je ontslag. Dat is aan de arbeidsrechtbank. Als je dossier zo sterk is dan je beweerd, zal je daar zonder problemen je gelijk halen. En dat zal dan ook niet zonder consequenties blijven.

Laatst gewijzigd door Edina : 22 maart 2007 om 13:32.
Oud 22 maart 2007, 13:37   #150
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Eindeloos gemuggezift om toch maar de geloofwaardigheid van de boodschapper in twijfel te trekken en om op sluwe wijze de karaktermoord die ze initieerde, verder te ensceneren. Wat een perfecte dhimmie als Edina al niet zou doen om de uitwassen van islamitische organisaties in Antwerpen onder de mat te vegen en het Antwerpse bestuur naar de mond te spreken ....

nagel op de kop !
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2007, 13:42   #151
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Nee hoor, ik maak gewoon een onderscheid tussen 2 zaken die niet noodzakelijk met elkaar verband houden. Jouw al dan niet onterechte ontslag en het ongewenste gedrag op het werk. De commissie heeft vastgesteld dat er sprake was van ongewenst gedrag én dat de leiding daarbij in fout is gegaan. Enkel daar kan het college een gevolg aan geven, zij kunnen niet oordelen over de gegrondheid van je ontslag. Dat is aan de arbeidsrechtbank. Als je dossier zo sterk is dan je beweerd, zal je daar zonder problemen je gelijk halen. En dat zal dan ook niet zonder consequenties blijven.
ongewenst gedrag ? niet naar de mond praten van de linkse poco's !
geen mauwevegerij, geen kontlikkerij !
Alice, je mag er fier op zijn !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2007, 14:33   #152
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn dossier ligt bij een advocaat die na de ingebrekestelling die al is verstuurd, verder afhandeld.
Op een ingebrekestelling volgt de dagvaardiging.
Veel geluk met de advocaat en de rechtzaak. Ik zou er maar niet veel van verwachten, tenzij een hoge rekening en veel frustratie.
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2007, 20:14   #153
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Edina dit slaat alles!
Het is geen gescheiden zaak maar 1 zaak!
Weet je wat?
Kom jij mijn dossier eens inkijken, blijkbaar moet je het zelf zien voor je nog maar wilt overwegen dat dit gebeurt.
Oud 24 maart 2007, 16:24   #154
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
Edina dit slaat alles!
Weet je wat?
Kom jij mijn dossier eens inkijken, blijkbaar moet je het zelf zien voor je nog maar wilt overwegen dat dit gebeurt.
Ik denk dat het nu stiiletjes zal zijn uit de kant van Edina, zo'n voorgevoel ...
sodoirt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2007, 16:37   #155
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Edina heeft dit weekend dienst denk ik..... zooooo stillekes!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2007, 01:20   #156
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar waarom, als er sprake is van ongewenst gedrag op het werk door foute superieuren, legt een stadsbestuur en een grenzeloos verdraagzame burgemeester dit naast zich neer? Je zou toch op zijn minst verwachten dat op dat moment een belletje gaat rinkelen dat bij hen toch de vraag doet rijzen of dat ontslag toch ook wel terecht is...

Het is moeilijk hé Edina, voor een cultuurrelativist als jij, om objectief te zijn...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2007, 00:10   #157
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Edina dit slaat alles!
Weet je wat?
Daar zal de arbeidsrechtbank over moeten oordelen.
Het stadsbestuur is simpelweg niet bevoegd om zich uit te spreken over je ontslag.

Laatst gewijzigd door Edina : 26 maart 2007 om 00:10.
Oud 26 maart 2007, 00:15   #158
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar zal de arbeidsrechtbank over moeten oordelen.
Het stadsbestuur is simpelweg niet bevoegd om zich uit te spreken over je ontslag.
Wie dan wel?
De stad is toch werkgever?
De stad heeft haar toch ontslagen?
Waar kom je nu mee af?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 26 maart 2007 om 00:15.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2007, 00:16   #159
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Wie dan wel?
De stad is toch werkgever?
De stad heeft haar toch ontslagen?
Waar kom je nu mee af?
De stad heeft haar niet ontslagen. Dat heeft de vzw gedaan waar ze werkte.
Oud 26 maart 2007, 00:23   #160
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Maar waarom, als er sprake is van ongewenst gedrag op het werk door foute superieuren, legt een stadsbestuur en een grenzeloos verdraagzame burgemeester dit naast zich neer? Je zou toch op zijn minst verwachten dat op dat moment een belletje gaat rinkelen dat bij hen toch de vraag doet rijzen of dat ontslag toch ook wel terecht is...
Je vergeet de optie dat beide zaken mogelijk zijn. Gegronde redenen voor ontslag én ongewenst gedrag.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be