Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 maart 2007, 22:39   #61
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Wat bedoel je?
In Nederland wordt de Amerikaanse cultuur, de taal, de gebruiken, het gedrag, met open armen ontvangen, en overgenomen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 22:47   #62
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
In Nederland wordt de Amerikaanse cultuur, de taal, de gebruiken, het gedrag, met open armen ontvangen, en overgenomen.
Leuk dat oppervlakkig denken/gedrag?
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 00:28   #63
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Allemaal heel mooi beste vriend...maar wij zijn niet trots op onze geschiedenis of cultuur. Anders zouden wij ons ook niet liggen aanpassen aan andere culturen.
De rest van de wereld heeft zich hard moeten aanpassen aan de Westerse cultuur. Wij Westerlingen, houden van ontdekking en zijn van nature nieuwschierig en leergierig. Wij passen ons met andere woorden niet aan, maar pikken de leuke factoren uit andere culturen die onze cultuur kunnen aanvullen dan wel versterken. De dag van vandaag, is die tendens onder andere culturen verdwenen. Zij houden halsstarrig vast aan hun conservatieve gedachtengoed en raken zo achterop. In Azië is dit minder het geval op politiek en economisch vlak. Daarover willen ze wel bijleren van andere culturen. Maar op strikt cultureel niveau is daarvan geen sprake. Een Westerling wilt alle eten uit de wereld proeven. Bring on the horizon. Dat zijn de Westerlingen. Een Chinees, Arabier of Afrikaan in Europa, eet overwegend zijn traditionele eten. Zelfs na meerdere generaties verblijf. Zij moeten onze brol niet proeven vinden ze. Zij willen hun horizon niet verleggen. Zij zijn niet flexibel zoals wij Westerlingen zijn. Maar zelfs flexibele en ruimdenkende mensen hebben hun grenzen. En het geduld raakt hier bijna op...
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 00:30   #64
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Pax Americana vriend. Maar in Nederland wordt soms toch wel overdreven. Je mag dan wel je vriendschap met de VS in de bloemen zetten, dat wil niet zeggen dat je Europa moet verloochenen. De VS staat sterk met een sterk Europa en omgekeerd.
Oud 28 maart 2007, 00:32   #65
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
Nee. Niet daarom. Hij beweert dat er geen westerse cultuur is. Ik beweer juist dat het westen een grote cultuur en geschiedenis heeft. Als dat niet zo zou zijn zou het westen niet tot het rijkste en meest geavanceerde deel van de wereld behoren. Europa heeft een rijke historie met onder andere de geschiedenis van de Oude Grieken, de Romeinen, de Germanen, de Vikkingen. De christelijke geschiedenis is ook interessant. Grote gebeurtenissen zoals de Rennaissance, de industriele revolutie zijn Europeanen toe te schrijven. Ik heb veel over de westerse geschiedenis gelezen en ik heb er veel bewondering voor.

De Nederlandse cultuur is ook rijk en verschilt zelfs per regio. In de ene regio zijn ze soms gezelliger en gemoedelijker en in de ander soms brutaler en arroganter. Er zijn echter ook veel overeenkomsten. Nederlanders zijn eerlijke harde werkers die weinig neiging tot criminaliteit hebben. Nederlanders zijn goede ouders in het algemeen en denken goed na over hoe ze hun kinderen moeten opvoeden. In de Nederlandse gezinnen komt minder geweld voor. Nederlanders zijn productieve mensen met een slimme ondernemende laag in de bevolking. Het Nederlandse bedrijfsleven neemt een prominente plaats in de wereld in. Kijk naar giganten zoals Shell, Unilever en Philips (Philips is overigens een brabants bedrijf. Brabant vind ik een provincie die de brug vormt tussen Vlaanderen en Nederland. Brabanders zijn zowel Nederlanders als Vlamingen naar mijn mening). Nederlanders mogen trots zijn op hun geschiedenis. Kijk naar de gouden eeuw. een periode waarin Nederland een van de welvarendste landen ter wereld was geworden. Nederland was een van de grootste zeevaarderslanden ter wereld. Allerlei specerijen werden over de hele wereld gekocht en in Nederland verhandeld. Nederland heeft het water overwonnen. De Nederlandse geschiedenis neemt een prominente plaats in in de Europese geschiedenis.

Nederlanders, houd van jezelf, houd van wie je bent, houd van je geschiedenis. Je kunt trots zijn op jezelf.
Alle continenten hebben volkeren voortgebracht die hun glorietijd in de geschiedenis gehad hebben.
Oud 28 maart 2007, 09:05   #66
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dycore Bekijk bericht
Pax Americana vriend. Maar in Nederland wordt soms toch wel overdreven. Je mag dan wel je vriendschap met de VS in de bloemen zetten, dat wil niet zeggen dat je Europa moet verloochenen. De VS staat sterk met een sterk Europa en omgekeerd.
Dat zeg je tegen de wellicht grootste pro-Europees van Nederland.
Oud 29 maart 2007, 08:05   #67
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard

namaskar Turkse Nederlander,

je vergeet iets in je betoog mbt nederland.

De geweldige gouden eeuw van Holland ontstond door roven, plunderen, moorden, slavernij en oneerlijke handel. Hier moeten de blanken in Nederland echt niet trots op zijn, want wie is nu trots op zijn eigen criminelen?

De hele Verenigde Oostindische Compagnie VOC was feitelijk een terreurorganisatie waar Al Qaida nog een peanut bij is. Viering en herdenking van VOC moet verboden worden in Nederland en ik ga hier harde actie tegen voeren komende jaren.

vergeet niet dat de Hollanders bijna 285 miljard dollar geroofd hebben in Suriname en bijna tien miljoen negers en indianen daar hebben uitgemoord. Dit is onvergeeflijk.

Wij zwarten moeten gewoon harder worden tegen beesten uit het Westen.
Die hele Nelson Mandela is een viezerik en verrader. Hij moest gewoon radikaal werken aan een Afrikaanse superstaat door een totalitaire militaire mobilisatie van tien miljoen militairen in Zuid Afrika. En gewoon radikaal alle blanken onteigenen, zonder vergoeding en het land uittrappen. Oorlog is een correctiemechanisme van de onderdrukten en daarom heeft het voordelen.

Zonder Adolf Hitler zou er nu meer onrecht in blank Europa zijn. Ik keur uiteraard nazisme af, maar juist het barbarisme van de nazi's heeft een ethische revolutie ontketend in blank Europa, dat voorheen al bijna 2000 jaar extreem barbaars was en onderontwikkeld.

Denk nou niet dat ik als bruine Hindoe dom en achterlijk ben, omdat jij ook een blanke en ongepigmenteerde Turkilander bent, nee joh, je onderschat de kracht en oorlogszucht van ons bruintjes en zwartjes. Jullie blanken gaan een duur lesje leren binnen tien jaar. Pas maar op ongepigmenteerde Turk en besef eens goed dat ook jij volgens mijn theorieen genetisch gehandicapt bent en dus minderwaard bent in een wereldbeschaving die in de toekomst voor 80 procent uit gepigmenteerden zal bestaan.

Jullie blanken gaan een duur lesje leren. Let maar op de toekomst van China, India, Zuidoost Azie, en Afrika. De oorlog van mij is heilig.

O ja, wist je dat de Westerse multinationals nu bijna helemaal draaien op gekleurde rassen uit India en Azie? Nou, ik hoop dat er een radikale overname volgt van al het aandelenkapitaal van allemaal.

check eens de activa en agressief overname kapitaal (hedge capital) van Indiase en Chinese bedrijven en besef dat jullie blanken binnen twintig jaar volledig de pan in gehakt gaan worden, als die kleurlingen jullie ooit de oorlog verklaren.

dewanand
hindoe fundamentalist

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2007, 11:14   #68
Brandaan
Minister

Brandaan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht

De geweldige gouden eeuw van Holland ontstond door roven, plunderen, moorden, slavernij en oneerlijke handel. Hier moeten de blanken in Nederland echt niet trots op zijn, want wie is nu trots op zijn eigen criminelen?

De hele Verenigde Oostindische Compagnie VOC was feitelijk een terreurorganisatie waar Al Qaida nog een peanut bij is. Viering en herdenking van VOC moet verboden worden in Nederland en ik ga hier harde actie tegen voeren komende jaren.
De VOC heeft zich amper beziggehouden met slavernij, dit was de WIC. Het roven plunderen en moorden viel nochthans ook gigantisch mee, men misdroeg zich niet meer dan de lokale leiders. Het enige wat men de VOC echt kwalijk kan nemen is dat haar aanwezigheid de oude culturele systemen vernietigde, maar dit kan in Indonesie net zo goed de Islam verweten worden die daar rond dezelfde tijd zich verspreidde.
Citaat:
vergeet niet dat de Hollanders bijna 285 miljard dollar geroofd hebben in Suriname en bijna tien miljoen negers en indianen daar hebben uitgemoord. Dit is onvergeeflijk.
10 Miljoen? dus in de +/- 200 jaar dat de Nederlanders daar aan slavernij hebben gedaan zijn er elk jaar 50.000 slaven en indianen afgeslacht? laat me niet lachen, dat is 10% van de hedendaagse bevolking, elk jaar voor 200 jaar lang, dat zijn compleet onrealistische cijfers. Suriname was bij de komst van de Nederlanders nagenoeg onbewoond en slaven invoeren is duur, dus dan ga je er niet elk jaar 50.000 afmaken. Nederland heeft trouwens "maar" een half miljoen slaven getransporteerd in die 200 jaar. Waarvan een groot deel in de VS is terechtgekomen.
Citaat:
Die hele Nelson Mandela is een viezerik en verrader. Hij moest gewoon radikaal werken aan een Afrikaanse superstaat door een totalitaire militaire mobilisatie van tien miljoen militairen in Zuid Afrika. En gewoon radikaal alle blanken onteigenen, zonder vergoeding en het land uittrappen. Oorlog is een correctiemechanisme van de onderdrukten en daarom heeft het voordelen.
U bent een beetje bekent met de Zuid-Afrikaanse geschiedenis? De meeste Blanken hun voorouders zitten langer in Zuid-Afrika dan de voorouders van de meeste zwarten. Tijdens apartheid is de zwarte bevolking enkel door migratie al verdubbeld, zou men dit doen als het daar zo'n ramp was?

Citaat:
Zonder Adolf Hitler zou er nu meer onrecht in blank Europa zijn. Ik keur uiteraard nazisme af, maar juist het barbarisme van de nazi's heeft een ethische revolutie ontketend in blank Europa, dat voorheen al bijna 2000 jaar extreem barbaars was en onderontwikkeld.
U roept hierboven op tot deportatie van een hele bevolkingsgroep uit Zuid-Afrika en dan durft u mensen voor barbaars uit te maken?

Citaat:
Denk nou niet dat ik als bruine Hindoe dom en achterlijk ben, omdat jij ook een blanke en ongepigmenteerde Turkilander bent, nee joh, je onderschat de kracht en oorlogszucht van ons bruintjes en zwartjes. Jullie blanken gaan een duur lesje leren binnen tien jaar. Pas maar op ongepigmenteerde Turk en besef eens goed dat ook jij volgens mijn theorieen genetisch gehandicapt bent en dus minderwaard bent in een wereldbeschaving die in de toekomst voor 80 procent uit gepigmenteerden zal bestaan.
U bent niet dom en achterlijk omdat u een bruine Hindoe bent, je bent dom en achterlijk omdat u van dit soort vreemde ideeen hebt.
Citaat:
Jullie blanken gaan een duur lesje leren. Let maar op de toekomst van China, India, Zuidoost Azie, en Afrika. De oorlog van mij is heilig.
Nee, die oorlog van jou is racistisch.

Citaat:
O ja, wist je dat de Westerse multinationals nu bijna helemaal draaien op gekleurde rassen uit India en Azie? Nou, ik hoop dat er een radikale overname volgt van al het aandelenkapitaal van allemaal.
U wilt dus dat de wereldeconomie instort?
Citaat:
check eens de activa en agressief overname kapitaal (hedge capital) van Indiase en Chinese bedrijven en besef dat jullie blanken binnen twintig jaar volledig de pan in gehakt gaan worden, als die kleurlingen jullie ooit de oorlog verklaren.

dewanand
hindoe fundamentalist
Economie is leuk, maar om oorlog te kunnen voeren heeft men ook een leger nodig. Als het zo is dat een klein land als Nederland militair nog opgewassen is tegen het Indiase leger, dan maken India en China geen enkele kans als ze het hele westen willen aanpakken.
Oud 29 maart 2007, 19:01   #69
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan Bekijk bericht
Economie is leuk, maar om oorlog te kunnen voeren heeft men ook een leger nodig. Als het zo is dat een klein land als Nederland militair nog opgewassen is tegen het Indiase leger, dan maken India en China geen enkele kans als ze het hele westen willen aanpakken.
Maar zo is het niet. India en China zijn massaal aan het investeren in defensie, in tegenstelling tot Europa dat in de waan is dat er nooit nog oorlog komt.
Oud 29 maart 2007, 19:11   #70
Brandaan
Minister

Standaard

Citaat:
Maar zo is het niet. India en China zijn massaal aan het investeren in defensie, in tegenstelling tot Europa dat in de waan is dat er nooit nog oorlog komt.
U bent slecht geinformeerd: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...y_expenditures

En bij die cijfers moet u ook nog rekening houden met het feit dat China en India procentueel zeer veel uitgeven aan conventionele grondtroepen en dat deze in een globaal conflict weinig toevoegen.
Oud 30 maart 2007, 14:00   #71
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

dewanand
hindoe fundamentalist
Ik krijg kotsneigingen van dit bericht. Als je zo een hekel hebt aan blanken, wat doe je dan nog hier? Ga dan maar terug naar India. Als een Nederlander trots wil zijn op zijn verleden dan moet hij dat vooral doen. Dat is zijn EIGEN keuze. Dat is ook goed voor zijn eigen psyche. Probeer aan het welzijn van je eigen volk te werken in plaats van te zeiken tegen andere volkeren. Het is buitengewoon verwerpelijk dat jij hier zit te provoceren. Ik weet zeker dat een groot deel van de hindoegemeenschap het niet met jou eens is.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2007, 15:46   #72
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
U bent slecht geinformeerd: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...y_expenditures

En bij die cijfers moet u ook nog rekening houden met het feit dat China en India procentueel zeer veel uitgeven aan conventionele grondtroepen en dat deze in een globaal conflict weinig toevoegen.
Dat gaat om militaire uitgaven, niet om investeringen. Bovendien ligt de kostprijs voor militair materiaal vervaardigd in China en India, veel lager dan de Westerse. Ze moeten het Westen dan wel nog bijbenen; dat is precies hun doelstelling. Europa investeert overigens veel in 'peace-building' missions, die bij reeële conflicten, weinig te betekenen hebben.

Laatst gewijzigd door Dycore : 30 maart 2007 om 15:47.
Oud 6 april 2007, 15:27   #73
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U bent een beetje bekent met de Zuid-Afrikaanse geschiedenis? De meeste Blanken hun voorouders zitten langer in Zuid-Afrika dan de voorouders van de meeste zwarten. Tijdens apartheid is de zwarte bevolking enkel door migratie al verdubbeld, zou men dit doen als het daar zo'n ramp was?
Uit welke landen kwamen die dan?
Oud 6 april 2007, 15:39   #74
Brandaan
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Uit welke landen kwamen die dan?
Botswana, Zambia en Mocambique en in minder mate de rest van Afrika, maar sinds de jaren tachtig voornamelijk uit Zimbabwe. De migratiestromen uit dat land kwamen pas op gang toen het aan apartheid verwante systeem daar viel.

Laatst gewijzigd door Brandaan : 6 april 2007 om 15:47.
Brandaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 15:44   #75
Paracelsus
Minister

Paracelsus's schermafbeelding

Standaard

t.a.v. Dewanand --->

Om 't eens op zijn Duits te zeggen: Raus!

Je doet jezelf ergernis aan als je werkelijk zo over blanken denkt. Dus, spaar je die ergernis, en keer mooi terug naar Hindustan. Veel plezier zou ik zeggen, 't zal van beide kanten hetzelfde zijn.

Onbeschaafden zoals jij kunnen we hier missen als kiespijn.
Paracelsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 16:18   #76
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
Ik krijg kotsneigingen van dit bericht.
Ik niet. Het is gewoon een idioot.
Oud 6 april 2007, 17:29   #77
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Deze jngen moet eens leren wat 'cultuur' eigenlijk is, voordat hij erover begint te zwetsen.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2021, 22:23   #78
dewanand
Minister-President

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Kijk dit bericht van januari 2021 nou echt hopeloos ok, zijn blanke belgen nu al een minderheid in veel gebieden???
een derde van belgie is dus niet blanke belg nu, en dit zijn aktuele cijfers of de etnische demografie, incl de blanke niet belgen uit blanke landen denk ik.

Belgie is al voor minstens 33 1/3 procent dus ontbelgd. Echte georgaiseerde Misdaad is dit. complot tegen blanke ras is dit in harde praktijk.
Ik ben zelf viesbruin en vind dit MISDADIG ok, ben bruine INdiase Sarnami van Indiase Hindoe apen RAS. Er is bijna geen hoop meer denk je dan.

------------------------------- VRESELIJK Ok, topic is van lang geleden maar het is nu al aktueel en een verloren zaak???

https://dissident.one/2021/01/13/de-...nationaliteit/

De genocide op de blanken in België is bijna voltooid – Een derde van de bevolking in België is van buitenlandse afkomst of heeft buitenlandse nationaliteit
Door
DissidentNL -
2021-01-13 290
1

Dat blijkt uit cijfers van Statbel, het statistische agentschap van de federale overheid, die voor het eerst de herkomst van de Belgische bevolking in kaart bracht.

De voorbije tien jaar steeg dat cijfer aanzienlijk, en het is de verwachting dat het blijft stijgen.

In de Brusselse bevolking is op dit moment nog om en bij een kwart van de bevolking “Belg van Belgische afkomst”.

https://dissident.one/2021/01/13/de-...nationaliteit/

Oud 1 juli 2021, 22:27   #79
dewanand
Minister-President

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
De rest van de wereld heeft zich hard moeten aanpassen aan de Westerse cultuur. Wij Westerlingen, houden van ontdekking en zijn van nature nieuwschierig en leergierig. Wij passen ons met andere woorden niet aan, maar pikken de leuke factoren uit andere culturen die onze cultuur kunnen aanvullen dan wel versterken. De dag van vandaag, is die tendens onder andere culturen verdwenen. Zij houden halsstarrig vast aan hun conservatieve gedachtengoed en raken zo achterop. In Azië is dit minder het geval op politiek en economisch vlak. Daarover willen ze wel bijleren van andere culturen. Maar op strikt cultureel niveau is daarvan geen sprake. Een Westerling wilt alle eten uit de wereld proeven. Bring on the horizon. Dat zijn de Westerlingen. Een Chinees, Arabier of Afrikaan in Europa, eet overwegend zijn traditionele eten. Zelfs na meerdere generaties verblijf. Zij moeten onze brol niet proeven vinden ze. Zij willen hun horizon niet verleggen. Zij zijn niet flexibel zoals wij Westerlingen zijn. Maar zelfs flexibele en ruimdenkende mensen hebben hun grenzen. En het geduld raakt hier bijna op...

Ja Belgen zelf hebben hard gewerkt om Belgie te ONTBELGEN he en het flink te verkleuren, ook in de slaapkamers werd de HETE gekleurde, zwarte en hindoe apen sperma er flink diep ingespoten in maagdelijk wit besneeuwde belgische akkertjes.

Oud 2 juli 2021, 08:01   #80
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja Belgen zelf hebben hard gewerkt om Belgie te ONTBELGEN he en het flink te verkleuren, ook in de slaapkamers werd de HETE gekleurde, zwarte en hindoe apen sperma er flink diep ingespoten in maagdelijk wit besneeuwde belgische akkertjes.
Ligt dat ook niet een 'beet(je) aan het Internet waar massa's sites afgeladen vol mensen van alle mogelijke slag staan die de Kama Sutra aan het uitproberen zijn of is dat iets voor de tettendraad op dit forum?

Gelijk heeft u wel met dat België (zij die dat in de hand gewerkt hebben en nog steeds in de hand werken, de 'hete' gekleurden blijven laten infiltreren op alle mogelijke postjes en diensten) zelf als schuldige aangewezen moet worden dat het verkleurd geraakt is.

De immigratie & migratie loopt totaal fout.

Return to sender, address unknown ...

No such number, no such zone ...

Bovenstaansde klinkt als een liedje van wijlen 'The King'

Laatst gewijzigd door Universalia : 2 juli 2021 om 08:09.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be