![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u racist/stemt u voor het VB | |||
Racist en VB-stemmer |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,51% |
Racist en geen VB-stemmer |
![]() ![]() ![]() |
5 | 8,77% |
Geen racist en VB-stemmer |
![]() ![]() ![]() |
19 | 33,33% |
Geen racist en geen VB-stemmer |
![]() ![]() ![]() |
31 | 54,39% |
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() Degene waar ik het snelste bijgeraak. Het maakt mij niet uit dewelke, je hebt iemand gered. En dat méén ik, ook al zeg je �* priori dat iedereen die zoiets beweert "zichzelf niet kent". Dat is een gemakkelijke manier om je ervan af te maken: Iedereen is zo, zelfs zij die niet zo zijn, alleen weten ze het niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Ik ga er even vanuit dat de situatie voor beiden precies hetzelfde is, voor zover je dit in die ene seconde kan beoordelen. Anders is het hele dilemma weg.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemands huidskleur interesseert me geen barst.
Iemands cultuurpatroon kan best interessant zijn om beter te leren kennen. Echter, ik wens langs geen kanten dat MIJN cultuurpatroon wordt gekoloniseerd. En net dit is nu volop bezig. Raar genoeg hebben de Duitsers er niet aan gedacht om in 1935 gewoon MASSAAL te emigereren en daar hun "multiculturele" eisen te stellen. Was vast veel goedkoper geweest en de poco multicullers zouden nu allemaal met hun armpje kunnen staan zwaaien. (en er dan nog bijvinden dat ze O zo tolerant en progressief zijn).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 maart 2007 om 11:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() De exacte cijfers gepubliceerd in de krant zeggen dat de 27% van de Vlamingen vindt van zichzelf dat ze racistisch zijn! ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 28 maart 2007 om 15:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Als je zaken die uit een onderzoek blijken en die je niet aanstaan gaat afdoen als manipulatie is het al ver gekomen.Ten andere lijkt de gemiddelde Standaard-lezer mij niet zo beïnvloedbaar en hebben ze niet allemaal een voorkeur van Wallonië.
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 27% vind ik wel verschrikkelijk veel terwijl andere peilingen spreken van 7 �* 10 procent... De standaard trekt dus vooral racistisch personen....
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() En nu?
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even de richtlijnen voor ogen houden: - je stemt op de "verkeerde" partij (dus niet de "goede" zoals vroeger) - je geeft constant sigaretten (enfin, je begint terug te roken natuurlijk, en dan... geef je constant sigaretten) af aan mensen die erom vragen - je geeft uiteraard ook je portefeuille af aan mensen die erom vragen (en neeeeeeee je mag geen tweede oude kapotte zonder geld afgeven!) - je staat je plaats af aan jongeren, zeker als je ouder bent en vrouw - je weet dat je je te pletter zweet, maar dat geeft niks. Beter stinken en zweten dan zonder (zwart!!!!!) laken rond te lopen als vrouw. - je moét hangborsten en een buik hebben (al of niet gevuld); anders ben je een vuile hoer - vul aan.... - och ja: je STOPT onmiddellijk met vervuilen in de file! Vraag gewoon je ontslag en ga doppen, dit is beter voor het milieu - sta mee in de rij met de andere milieugenoten en wéét dat je racist bent - zorg dat je minder verdient: je betaalt dan minder belastingen doe ik het goed zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 maart 2007 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij dan af waarom iedereen hier papieren tracht te bemachtigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk Ozzy! Daarom mag jij Mekka bezoeken en ik niet zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Geen van de twee.
Ik ga te graag op vakantie om mensen van een andere cultuur/afkomst/religie/huidskleur (of eender wat) te verafschuwen. Het vb heeft nog geen stem aan mij verdiend. |
![]() |
![]() |