Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 maart 2007, 22:32   #41
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Zal ik morgen of overmorgen wel eens uitgebreid uitleggen.
Nu ist te laat,heb geen zin,ga nog filmpke kijken,ik zit in de laten dus wil nog wat op m'n gemak zijn.

Om u al een tip te geven; De EU draait om alles.
Ik ben benieuwd.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 00:07   #42
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Net als Rusland heeft Polen nog steeds een zware kater van de communistische periode. Door de onzekerheid die gepaard gaat met de invoering van de liberalisering grijpen mensen massaal naar oerconservatieve standpunten als een soort van houvast. Berichten als dit zijn zorgwekkend, en ik ben dan ook blij dat Polen bij de EU gekomen is, op die manier moet het op gebied van burgerrechten binnen de lijntjes blijven kleuren. Het zou me verbazen als er van dit voorstel iets terecht komt. Mocht dat toch zo zijn, dan zal het een mooie uitdaging vormen voor Europa om zijn tanden eens te laten zien.
ach jongen, hou eens op met dat pseudo intellectueel geleuter zeg! De Polen mogen gewoon geen janetten, daarmee is de kous af.Een gezonde mentalteit overigens
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 00:13   #43
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Ik denk dat het in de toekomst vrij noodzakelijk / handig gaat blijken te zijn om Turkije en Iran op te nemen in de EU. De EU gaat in ieder geval een bondgenootschap met hen moeten aangaan. Of denk je nu echt dat de EU om de Europese cultuur draait?
een bondgenootschap aangaan is één ding, landgenoten worden, want Europa moet dus in feite ons aller land worden, dat is heel wat anders.
Ik kan met mijn buren goede relaties hebben, en gemeenschappelijke belangen, maar daarom zijn ze nog geen leden van mijn familie.En komen ze dus op de tweedde plaats.
Oud 28 maart 2007, 00:15   #44
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
Vreemd voor een land dat zo heeft geleden onder de Nazi-terreur... nu passen ze exact dezelfde technieken toe.

Zo'n achterlijk land heeft in de EU niks te zoeken.
Polen is IN de EU...En om te blijven.Een goede aanwinst denk ik.Noga wat beter volk als al die Noraf's...
Oud 28 maart 2007, 01:00   #45
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
‘In haar meest recente boek "Eurabia: The Euro-Arab Axis" documenteert Bat Ye’or op grondige wijze, met o.a. officiële EU stukken, hoe de Europese Unie al heel lang bezig is Europa te laten samen gaan met de islamitische wereld.

in een confrontatie met de gereputeerde joodse Bat ye'or. Dan wordt hij wellicht even microscopisch klein als zijn pietje.
idd, quantité negligable. De auteur is een joodse fundamentaliste die enkel geînteresseerd is om het door haar zionistische genoten gestarte conflict in het Midden Oosten te exporteren naar de US en Europa omdat ze de zionkolonie niet op lange termijn zelf in stand kunnen houden.
de US hebben ze reeds zover gekregen om leugens te verkopen om Irak aan te vallen (en daar kwamen natuurlijk ook de stratetische belangen bij kijken)

De term eurabïe is daarbij gewoon lachwekkend.
Van de 450 miljoen Europeanen in de EU zijn er nog geen 2% van arabische afkomst. ze zitten wel vaak geconcentreerd in de hoofdsteden.

In de US wonen WEL 15 % Zwarten, is dat dan de AfroUSA / Black USA?
en zelfs nog meer latino's, is het dan SPICusa ?

Erg doorzichtig
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 28 maart 2007 om 01:06.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 01:05   #46
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ach jongen, hou eens op met dat pseudo intellectueel geleuter zeg! De Polen mogen gewoon geen janetten, daarmee is de kous af.Een gezonde mentalteit overigens

ne kameraad van mij is homo, hij zegt altijd dat mannen die zo fervent tegen te "jeannetten" zijn , eigenlijk bewust of onbewust onzeker zijn over hun eigen voorkeur. en dan komt het compensatiegedrag : ik zal eens extra laten horen dat ik het niet ben !
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 02:40   #47
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

De loeiende katholieke kwezel Alexandra Colen van het VB, kreeg bij deze spontaan een orgasme....
Oud 28 maart 2007, 06:57   #48
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Net als Rusland heeft Polen nog steeds een zware kater van de communistische periode. Door de onzekerheid die gepaard gaat met de invoering van de liberalisering grijpen mensen massaal naar oerconservatieve standpunten als een soort van houvast. Berichten als dit zijn zorgwekkend, en ik ben dan ook blij dat Polen bij de EU gekomen is, op die manier moet het op gebied van burgerrechten binnen de lijntjes blijven kleuren. Het zou me verbazen als er van dit voorstel iets terecht komt. Mocht dat toch zo zijn, dan zal het een mooie uitdaging vormen voor Europa om zijn tanden eens te laten zien.
Ik maak mij alvast iets minder illusies...
Oud 28 maart 2007, 12:03   #49
Rene Artois
Minister

Rene Artois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
ne kameraad van mij is homo, hij zegt altijd dat mannen die zo fervent tegen te "jeannetten" zijn , eigenlijk bewust of onbewust onzeker zijn over hun eigen voorkeur. en dan komt het compensatiegedrag : ik zal eens extra laten horen dat ik het niet ben !
Uw kameraad neemt zijn wensen voor werkelijkheid. Het feit dat u constant op joden afgeeft betekent toch ook niet dat u er heimelijk een is.
Rene Artois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 12:08   #50
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Liefste Kay Gell,
copy paste de tekst in de kladblok (niet naar Word!). Copy paste alles van daar naar het forum.
Geen dank, WS volstaan.
Ik zal het eens proberen, het is enkel op werk dat ik er last van heb.Bedankt voor de tip!
Oud 28 maart 2007, 12:10   #51
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Lang leve polen.
Weten we ook ineens hoe een VB-lid over deze zaak denkt, bedankt.
Oud 28 maart 2007, 12:16   #52
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
dat liedje dreunen ze al meer dan 30 jaar af...Bij sommigen kan dat mischien kloppen, k'zou het niet weten.Maar dat komt er dan op neer te zeggen dat de Polen in feite allemaal "onbewuste jeanetten "zijn Een beetje onnozel, nee?
Wat mij persoonlijk betreft, ik heb lang en dikwijls genoeg in gesloten mannengemeenschappen verbleven om te weten of een naakt mannenlichaam bepaalde dingen bij mij wakker maakt, en echt, daar heb ik nooit niks van gemerkt.En ik ben zeker niet iemand die zijn voorkeuren onder stoelen of banken gaat verstoppen uit angst de gemeenschap te shockeren. Moest u mij kennen,zou u dat weten.
Oud 28 maart 2007, 12:33   #53
skaldis
Banneling

Standaard

Vooral nog Turkije bij de EU krijgen en nog wat ander achterlijke landen uit Oost-Europa dan krijgen de fundamoralisten de meerderheid nog wel in Europa.
skaldis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 12:40   #54
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skaldis Bekijk bericht
Vooral nog Turkije bij de EU krijgen en nog wat ander achterlijke landen uit Oost-Europa dan krijgen de fundamoralisten de meerderheid nog wel in Europa.
als je nu zo een zeer katoliek land als Polen, en een land als Turkije in één Europese Unie stopt, wat riskeer je dan? Een nieuwe godsdienstoorlog?
Oud 28 maart 2007, 13:04   #55
skaldis
Banneling

Standaard

Citaat:
als je nu zo een zeer katoliek land als Polen, en een land als Turkije in één Europese Unie stopt, wat riskeer je dan? Een nieuwe godsdienstoorlog?
Neen dat die twee aan eenzelfde zeel gaan trekken en dat wij ons daar gaan moeten aan aanpassen. Dat we onze zogezegd verderfelijke levenswijze gaan moeten opgeven omdat zij er niet met leven kunnen. Oogklepdragers zijn het die niet zien dat televisie vooral het extreme belicht maar dat de meerderheid van de westerse samenleving niet decadent is.
skaldis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 18:29   #56
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik stel voor dat je naar ginder verhuist. Naar het schijnt hebben ze daar mooie en vooral afgelegen boerderijen.
Doki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 18:34   #57
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Dit bewijst maar eens "de zotte wetten" als homohuwelijken slechts een mode verschijnsel was, die al stilaan terug aan het wegwaaien is
Oud 28 maart 2007, 19:15   #58
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Dit bewijst maar eens "de zotte wetten" als homohuwelijken slechts een mode verschijnsel was, die al stilaan terug aan het wegwaaien is
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 21:47   #59
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik stel voor dat je naar ginder verhuist. Naar het schijnt hebben ze daar mooie en vooral afgelegen boerderijen.
een tweedde verblijfplaats ginder zie ik wel zitten, voor in de zomermaanden een mooi land, veel natuur, niet duur ook niet, en dan nog een gezonde mentaliteit...jaja, over nadenken.Daar valt beslist geld te investeren ook, weeral poen dat de regering niet kan afpakken voor aan de zwarte mannekkes te geven, en aan de homos hun belachelijke verenigingen
Oud 28 maart 2007, 21:51   #60
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Weten we ook ineens hoe een VB-lid over deze zaak denkt, bedankt.
Graag gedaan.
Ik ben niet met alles tot op het bot eens wat in die tekst staat maar ik ben sowieso er tegen dat homo's kinderen mogen adopteren enz...
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be