Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 maart 2007, 12:33   #21
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grossfaz Bekijk bericht
we mogen het dus wel over islamieten hebben, maar niet over joden? Sarkozy koketteert trouwens constant met zijn joodse afkomst, hij heeft zelfs al een comité in Tel Aviv dat zijn kandidatuur ondersteunt. Simonne Veil (van de UDF nota bene), zelf ook van joodse afkomst, heeft haar partijgenoot Bayrou een mes in de rug gestoken en zich aan de zijde van Sarkozy geschaard.

De Amerikanen zijn zich overigens aan het verheugen op een Sarkozy als president. Geopolitiek jongen, geopolitiek...
Nog wel geen antwoord op je bewering dat Sarkozy zelf schuld heeft aan te grote bende vreemdelingen die nu in Frankrijk rondhangen, en daarbij nog van plan is om nog meer migranten binnen te laten en zo...
Voor wat het eerste betreft, schuld of geen schuld, blijkbaar zitten ze nu in grote getale in al de landen die ons omringen en verder ook, voorlopig is Europa een duivenkot. Voor wat betreft nieuwe immigratie: bedoel je het binnenlaten via een soort "green card" waarbij enkel mensen binnenkomen die een positief effect kunnen hebben op de maatschappij, maar geen grote bendes nietsnutten die niets kennen, niets doen tenzij last verkopen enz. Nieuwe mensen binnenlaten die een meerwaarde hebben voor het land, of het nu Frankrijk of een ander land is, moet zeker kunnen. Liefst samengaand met een deel nutteloos schorremorrie weer over de grenzen gooien naar een plaats waar ze elkaar kunnen bestelen en uitmoorden naar hartelust.
Heb zojuist de beelden gezien op VTM van de relletjes in Parijs... schandalig zoals gewoonlijk: vernielen, stelen, een groot bakkes en veel zelfmedelijden enz Een bende werkloze idioten die blijkbaar niets anders te doen hebben dan rondhangen en klaar staan om boel te schoppen op elk moment van de dag en de nacht, een telefoontje volstaat...

Als Sarkozy die kanker kan aanpakken: proficiat.
Maar liefst niet in onze richting verjagen...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 12:35   #22
skaldis
Banneling

Standaard

Noodtoestand afkondigen en met scherp schieten. Degene die overleven aan de band zetten in een fabriek.
skaldis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 12:52   #23
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Met dergelijke praat plaats je jezelf wel duidelijk in het kamp van de racaille. Ook zij praten graag op die manier over Sarkozy.
"sale feuj batard de sa pute de mère.Enculé de sa race de merde"=banlieu-spreektaal...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 13:07   #24
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
"sale feuj batard de sa pute de mère.Enculé de sa race de merde"=banlieu-spreektaal...
Waar ligt het verschil als jij op exact dezelfde wijze praat over de homofiele medemens ?? Jij bent dus geen haar beter.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 15:12   #25
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.

De Amerikanen zijn zich overigens aan het verheugen op een Sarkozy als president. Geopolitiek jongen, geopolitiek...
En gelijk hebben ze. Frankrijk heeft de kans om zich na jarenlang primitief-Amerikanisme zich ook eens in het kamp van de goeden (V.S en Israël) te begeven inplaats van zich als Europese hoer te gedragen voor de Mohammedaanse Ayatollah's.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 16:39   #26
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Dramatisch hoe Racaille toch weer eens "een reden" vindt om publieken en private eigendommen te vernietigen. Om een idiote zwartrijder te wreken

Met den borstel erdoor ja.
Oud 28 maart 2007, 16:41   #27
grossfaz
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Nog wel geen antwoord op je bewering dat Sarkozy zelf schuld heeft aan te grote bende vreemdelingen die nu in Frankrijk rondhangen, en daarbij nog van plan is om nog meer migranten binnen te laten en zo...
Voor wat het eerste betreft, schuld of geen schuld, blijkbaar zitten ze nu in grote getale in al de landen die ons omringen en verder ook, voorlopig is Europa een duivenkot. Voor wat betreft nieuwe immigratie: bedoel je het binnenlaten via een soort "green card" waarbij enkel mensen binnenkomen die een positief effect kunnen hebben op de maatschappij, maar geen grote bendes nietsnutten die niets kennen, niets doen tenzij last verkopen enz. Nieuwe mensen binnenlaten die een meerwaarde hebben voor het land, of het nu Frankrijk of een ander land is, moet zeker kunnen. Liefst samengaand met een deel nutteloos schorremorrie weer over de grenzen gooien naar een plaats waar ze elkaar kunnen bestelen en uitmoorden naar hartelust.
Heb zojuist de beelden gezien op VTM van de relletjes in Parijs... schandalig zoals gewoonlijk: vernielen, stelen, een groot bakkes en veel zelfmedelijden enz Een bende werkloze idioten die blijkbaar niets anders te doen hebben dan rondhangen en klaar staan om boel te schoppen op elk moment van de dag en de nacht, een telefoontje volstaat...

Als Sarkozy die kanker kan aanpakken: proficiat.
Maar liefst niet in onze richting verjagen...

ik stel voor dat je je eerst eens wat verdiept in de Franse partijpolitiek in het algemeen en in Sarkozy in het bijzonder. Ik heb ook geen zin om te beginnen uitleggen dat de wereld rond is. Ge hebt internet en ge hebt google. Have fun!
grossfaz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 16:44   #28
grossfaz
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra Bekijk bericht
En gelijk hebben ze. Frankrijk heeft de kans om zich na jarenlang primitief-Amerikanisme zich ook eens in het kamp van de goeden (V.S en Israël) te begeven inplaats van zich als Europese hoer te gedragen voor de Mohammedaanse Ayatollah's.
in internationale politiek zijn er geen "goeden" en "slechten". Er is enkel onze belangen en iemand anders zijn belangen. Het verdedigen van de eigen belangen is het enige dat telt. Ergo, zijn wij Amerikanen, Iraniërs of Israëlieten? Neen.
Oud 28 maart 2007, 16:55   #29
Paddy
Vreemdeling

Standaard

Sarkozy, Hoerejong!

Acab!!!
Paddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 17:16   #30
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paddy Bekijk bericht
Sarkozy, Hoerejong!

Acab!!!

Oud 28 maart 2007, 18:00   #31
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Moeten we die jongeren nu "Nieuwe Vlamingen" noemen of telt dat in dit geval niet?
Oud 28 maart 2007, 18:04   #32
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skaldis Bekijk bericht
Noodtoestand afkondigen en met scherp schieten. Degene die overleven aan de band zetten in een fabriek.
Dan kan je evengoed zeggen: Extreem-rechts afschieten en die overleeft naar Afrika sturen.

Hard optreden, dat wel. En die gasten ook financieel aanpakken. Als ze niet kunnen betalen, dan moeten ze in werkkampen hun boete "verdienen".
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 18:47   #33
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik stel voor dat je je eerst eens wat verdiept in de Franse partijpolitiek in het algemeen en in Sarkozy in het bijzonder. Ik heb ook geen zin om te beginnen uitleggen dat de wereld rond is. Ge hebt internet en ge hebt google. Have fun!
Ik stel vooral vast dat je geen antwoord hebt op mijn vraag! Ik breng mijn dagen niet door met zoektochten op het internet zoals sommigen blijkbaar, heb gelukkig nog wat anders te doen met mijn dagen!
Dat belet niet dat ik de actualiteit zoveel mogelijk volg en wat jij beweert, neen, die indruk heb ik niet!
Het feit dat Sarcozy door het loslopend vreemd gespuis telkens uitgespuwd wordt als die helden in het nieuws komen zegt al heel veel, dacht ik.
Oud 28 maart 2007, 19:18   #34
grossfaz
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ik stel vooral vast dat je geen antwoord hebt op mijn vraag! Ik breng mijn dagen niet door met zoektochten op het internet zoals sommigen blijkbaar, heb gelukkig nog wat anders te doen met mijn dagen!
Dat belet niet dat ik de actualiteit zoveel mogelijk volg en wat jij beweert, neen, die indruk heb ik niet!
Het feit dat Sarcozy door het loslopend vreemd gespuis telkens uitgespuwd wordt als die helden in het nieuws komen zegt al heel veel, dacht ik.
wel, mijn beste, ik heb iets anders te doen dan citaten voor u te gaan verzamelen van onze goede vriend Sarkozy. Ge hebt google, ge hebt internet. Zoekt en gij zult vinden
Oud 28 maart 2007, 19:24   #35
Villa Comedia
Schepen

Villa Comedia's schermafbeelding

Standaard

[quote=sodoirt;2563181]een foto kan ook wel helpen om een "idee" te krijgen.
http://www.lefigaro.fr/france/200703..._parisien.html

quote]

"Hé, jongens, dié kerel heeft de wc-bril gepikt! Grijp hem!"
Oud 28 maart 2007, 19:36   #36
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Mevrouw Royal is inderdaad wat "zwakker" in haar uitspraken(misschien reageert ze te snel?)

Beweringen als "de politie die niet op dezelfde lijn is als de bevolking" helpen niet....

Die relschoppers vertegenwoordigen namelijk NIET de "bevolking" van Frankrijk,zelfs niet het "allochtone" deel ervan,ze vertegenwoordigen zelfs niet "de jeugd van de banlieus".Ze vertegenwoordigen enkel zichzelf...op de foute manier.

Ze zijn een belediging van de Franse Republiek!
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 19:56   #37
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
En dat allemaal omdat ze ene van den tram halen die geen ticket had.
Heeft de jeugd nu echt niks anders te doen?
Er schijnt recent een bepaling aangekondigd te zijn in Frankrijk dat werklozen voortaan gratis met openbaar vervoer zouden mogen rijden, las ik...
Vergeet ook niet dat presidentscandidaat Sarkozy tot eergister Minister Binnenlandse zaken en dus ookpolitiechef was ( hij schaft de "Police de proximité" af, om de CSS en de BGB in hun plaats in te zetten en de spoorwegpolitie te bewapenen spoorwegpolitie, samengesteld met gebuisden vh politie-examen).
Op Franse fora las ik ook al heel wat klachten over politiebrutaliteiten in de loop van de laatste weken. (en klachten over het ontbreken van politietoezicht gedurende de maanden ervoor): Sarkozytaktiek: de boel laten rotten, en dan de spanning opdrijven, juist voor de presidents-verkiezingen-probleem scheppen, dan krachtige taal gebruiken en de Bange Burgers zullen dan wel Sarkoléon stemmen (hoopt hij) Hij gaf het startschop voor zijn verkiezingcampagne op dezelfde wijze, één goed jaar geleden. Zou 't toevallig zijn dat het juist gebeurt de dag nadat hij ontslag nam als minister van binnenlandse zaken?

Laatst gewijzigd door filosoof : 28 maart 2007 om 20:13.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 21:24   #38
filosoof
Banneling

Standaard

Hier al een video van "de gebeurtenissen":
http://www.dailymotion.com/hopto/vid...-nord-27032007

Lijkt niet echt op een burgeroorlog of zware rellen...
(op die foto van Le Figaro ook niet)
ik maakte erger mee.

Laatst gewijzigd door filosoof : 28 maart 2007 om 21:26.
Oud 28 maart 2007, 21:43   #39
filosoof
Banneling

Standaard

filmpje van Le Figaro

http://www.zoomin.tv/videoplayer/?fu...246115&nbg=ftv

Le Monde heeft er al niets meer over op 1° blz, Le Parisien een uur bij uur verslag al verdwenen, om plaats te maken voor nakaarten
http://www.zoomin.tv/videoplayer/?fu...246115&nbg=ftv

http://elections.leparisien.com/home...leid=276032335

8 voorgeleidingen: een vrouw verzorgd wegens ademhalingsmoeilijkheden na traangas...
Oud 29 maart 2007, 09:52   #40
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
wel, mijn beste, ik heb iets anders te doen dan citaten voor u te gaan verzamelen van onze goede vriend Sarkozy. Ge hebt google, ge hebt internet. Zoekt en gij zult vinden
U moet helemaal niets verzamelen hoor. Ik meende aan uw uitspraken te mogen begrijpen dat je meteen wist wat je Sarkozy ten laste kan leggen, maar dat valt blijkbaar niet zo goed mee, op een paar door de media opgeklopte uitspraken na! Natuurlijk zullen er lieden zijn, zeker onder het "racaille" zelf die hem niet kunnen pruimen, dat spreekt vanzelf! Het valt me op dat je anders niet veel negatiefs te vertellen hebt over het loslopend gespuis aldaar, tenzij dat het blijkbaar allemaal de schuld van een ander zal zijn...

Laatst gewijzigd door andev : 29 maart 2007 om 09:55.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be