![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u voorstander van het principe eigen volk eerst ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
243 | 55,86% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
192 | 44,14% |
Aantal stemmers: 435. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 |
Europees Commissaris
|
![]() Evenveel als er voorschriften zijn voor een poederdoos
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#722 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wa'ever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#723 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ander voorbeeld: Vlamingen in dienst nemen om klusjes op te knappen ipv Polen. Zo help je Vlamingen aan werk. Opkomen voor de belangen van de Vlamingen. Mensen die zich Vlaming onder de Vlamingen voelen. Die kunnen heel soms een andere huidskleur hebben (bv. Pieter Van Boxel) Eigen volk eerst is voor mij een principe, een levenswijze geworden 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#724 |
Banneling
|
![]() Ga anders eens zien op het gastenboek van Joe. Daar spuwen allochtonen en Marijbijnen op Belgen en in het bijzonder Vlamingen. Ze vinden het goed dat Joe stierf en het is nog maar het begin zeggen ze. Uiteraard allemaal in het frans.
Deze mensen kansen geven en toelaten ? Dan denk ik dat we gevaarlijk bezig zijn. Als je ziet wat er in Frankrijk gebeurde zijn veel mensen toch wel bezorgd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#725 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#726 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#727 | |
|
![]() Ik wil maar zeggen: waarom hebben Noord-Afrikanen de noodzaak Polen (zigeuners allez
![]() [SIZE=4] Citaat:
[SIZE=4][/SIZE] En dat is...?[/SIZE]
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 9 mei 2006 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#728 |
Gouverneur
|
![]() Nogal wiedes in het volgende opzicht. Gesteld dat je slechts twee keuzes hebt waarvan het één 'eigen volk eerst' is, is het andere het tegenovergestelde: 'ander volk eerst'. Het zou nogal contra-evolutionair zijn om dat laatste te kiezen , niet? In het geval je de derde optie 'geen van beiden' hebt, is dat natuurlijk te verkiezen.
En hoewel de linkse goegemeente kan staan roepen dat je niemand in vakjes mag onderverdelen om tot die uitspraak te komen: klassificeren doe je als mens toch, nogal wiedes als er populatie-verschillen zijn. Spijtig voor de outliers, maja... da's democratie zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#729 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#730 |
Banneling
|
![]() Graag wou ik dit topic nog eens onder de aandacht brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#731 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#732 |
Banneling
|
![]() Christenen dus. Zijn voor u nu alle christenen slecht? U bent toch zo goed in het veralgemenen.
![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 20 augustus 2006 om 15:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#733 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#734 |
Banneling
|
![]() Graag wou ik dit topic nog eens onder de aandacht brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#735 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is een zeer slechte vraagstelling.
Eigen volk eerst? O ja O nee Als ik ja antwoord: Wil dit dan zeggen eigen volk eerst aan het werk en dan de allochtonen? Wil dit dan zeggen eigen volk eerst voor het gerecht en dan de allochtonen? Wil dit zeggen.....
![]() |
#736 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#737 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is een zeer slechte vraagstelling.
Eigen volk eerst? O ja O nee Als ik ja antwoord: Wil dit dan zeggen eigen volk eerst aan het werk en dan de allochtonen? Wil dit dan zeggen eigen volk eerst voor het gerecht en dan de allochtonen? Wil dit zeggen..... Citaat:
Dit is geen antwoord op mijn vraag! Als de bevolking (95%) ja antwoord op de vraag "Eigen volk eerst?", Wil dit dan zeggen dat: De eigen bevolking eerst aan het werk moet? Wil dit zeggen dat de eigen bevolking eerst berecht moet worden? Of wil dit zeggen dat de eigen bevolking positief gediscrimineerd moeten worden, hetgeen het tegenovergestelde is van mijn vragen.
![]() |
![]() |
#738 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als een Pool de helft kost van de Vlaming, is de rekening wel snel gemaakt. Er zullen weinigen zijn die dan op hun principes staan. Op zeker vlak ben ik wel voor het principe van eigen volk eerst. Je gaat niet je eigen werklozen aan de kant laten staan en volk binnenhalen om werkjes op te knappen die die werklozen kunnen doen. Een land heeft ten eerste verplichtingen t.o.v. de eigen bewoners. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#739 |
Minister
|
![]() Eigen volk zijn de mensen waarmee er affiniteit gedeeld worden. Ik kan meer affiniteit met een Afrikaan hebben dan met een Vlaming.Waarom? wel,ik vul(ik neem hier een fictief voorbeeld)mijn dagen als muzikant en bestaat mijn affiniteit groep uit muzikanten welke grens overschrijdend is en niet beperkt is door het nataliteit syndroom.
![]() |
#740 |
Banneling
|
![]() Eigen volk eerst, neen. Ander volk eerst, ook neen. Iedereen moet beoordeeld worden op kunnen. Positieve discriminatie hoeft voor mij ook niet.
|
![]() |
![]() |