Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 maart 2007, 09:43   #21
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Wauw. Dus een Dewael mag dat wel doen, want dat is iemand van een regeringspartij die een beleid uitstippelt. Maar een oppositielid mag dat niet doen, want die heeft geen invloed op het beleid. Zeer goede regel, al zeg ik het zelf.
kom turkje, dit is gewoon een draak van een redenering. ik heb nergens gezegd dat iets mag omdat iemand beleidsmaker is. ik heb gezegd dat er een verschil is tussen het nemen van beleidsmaatregelen en het neerleggen van een kranske. wat in hemelsnaam heeft het neerleggen van die krans met beleid te maken? het verschil met met een beleid om het aantal vekeersdoden te verminderen zie je zelf wel denk ik.

geen idee wat dewael allemaal met prestigeprojecten in mechelen uitsteekt. maar voor zover ik weet vinden de meeste nabestaanden van gedeporteerden uit de dossinkazerne het belangrijk dat dit niet vergeten wordt. ik denk ook niet dat dewael politieke tegenstanders uitnodigt om samen een kranske te gaan leggen. maar goed, als hij de nabestaanden kwetst kan hij er beter mee ophouden wat mij betreft.
Citaat:
Het is trouwens niet omdat het over meerdere personen gaat, dat het daarom "anonieme doden" zijn. Integendeel zelfs: als Dewinter een bloemstuk gaat neerleggen aan het monument van de frontsoldaten, of de holocaustslachtoffers, dan is dat evenzeer een politiek statement, waar naar alle waarschijnlijkheid juist dezelfde (imho hysterische) reacties op zouden komen.
nee hoor. toch niet van mij. zo lang zijn motieven zuiver zijn en hij geen familieleden van politieke tegenstanders uitkiest omdat die toevallig wat positieve pers hebben gehaald.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2007, 10:18   #22
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard Pummel Dewinter spot met frontsoldaten

Dewinter nodigt Van Bellingen uit
:
Citaat:
Filip Dewinter heeft een aanvraag ingediend voor een Vlaams Belang-manifestatie op 1 mei in Bazel. Hij nodigt Wouter Van Bellingen, de zwarte Spirit-schepen uit Sint-Niklaas, uit om een krans neer te leggen bij het standbeeld van diens grootoom Amedee Verbruggen.

Dat schrijft Gazet van Antwerpen donderdag. Amedee Verbruggen (1886-1980), frontsoldaat in de Eerste Wereldoorlog, werd de "kasseilegger van de Vlaamse Beweging" genoemd om zijn sociaal engagement. "Mijn invitatie is geen provocatie tegenover Van Bellingen", zegt Dewinter. "Ik nodig hem uit om samen met mij bloemen neer te leggen aan het monument van zijn grootoom."

Van Bellingen is enigszins uit zijn lood geslagen bij de vraag of hij op het aanbod van Vlaams Belang ingaat, maar zal het niet doen. "Het zou weinig respectvol zijn tegenover mijn grootoom om hem op die manier politiek te misbruiken. Daarvoor blijft hij voor mij een te mooi symbool".
wie er hier af gaat? Dewinter natuurlijk!
Je moet het maar presteren: een geadopteerde gaan laten bloemen neerleggen bij het graf van zijn grootoom: het moet kunnen maar het is vrij absurd. Waarom niet de ouders van onze Wouter uitnodigen? Waarom niet diens kinderen? Ik zie de logica er niet van in.
Worden hier, volgens de "BLut und Boden" theorie links gelegd tussen frontsloldaten en Wouter? Is dat grappig bedoeld? Moeten we daar mee lachen? Is dat niet gewoon een vorm van uitdagen, gebaseerd op slechte smaak? Ik dacht van wel.
En dan de symboliek: De eerste wereldoorlog was de eerste grote technologische moordoorlog op basis van absurd nationalisme. Waar de verschillende staten, gebonden door allerlei overeenkomst, al dan niet geheim, zonder enige rationele reden mekaar begonnen uit te moorden, omdat er ergens een paljas van adel was gedood. Het is het voorbeeld van een oorlog die je best als nationalist vergeet. De al even op nationalisme berustende onderdrukking van "Den Duits" na deze oorlog leidde onrechtsstreeks, en met de enthousiaste medewerking van een psychopaat-nationalist-racist tot een nog grotere slachting.
De frontsloldaten hadden een heel andere visie op dit soort gedoe dan de nationalisten: ze streden voor de rechten van de gewone soldaat tegenover de bourgeoisie die hen onderdrukte en meesleurde in haar absurd nationalistisch geweld. Ze hadden als slogan "Ziehier ons bloed, waar blijft ons recht" in eigen bloed op de muren geverfd.
Wat Dewinter er toe aanzet om als nationalistische, xenofobe mensenhater te doen of hij de bewaker, de behoeder is van de frontsoldaten: dat is je reinste domheid. Wouter had Dewinter kunnen uitnodigen.
Wouter had dat kunnen doen in naam van de honderdduizenden Africanen, Indiërs en Noord-Afrikanen die hun kaas hier in West-Vlaanderen lieten. Nadat ze werden gemobiliseerd door hun kolonialistische nationalistische bezetters.
Dat zou terecht zijn geweest.
Kom: de pummel Dewinter kent de geschiedenis niet of wil ze persé vervalsen:

Laatst gewijzigd door ericferemans : 29 maart 2007 om 10:19.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2007, 10:20   #23
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious Bekijk bericht
kom turkje, dit is gewoon een draak van een redenering.
Ceteris paribus...

Citaat:
ik heb nergens gezegd dat iets mag omdat iemand beleidsmaker is. ik heb gezegd dat er een verschil is tussen het nemen van beleidsmaatregelen en het neerleggen van een kranske.
Dus omdat iemand uitgesloten is van beleid, kan en mag hij zich niet profileren op (de kap van) doden of gebeurtenissen uit het verleden. Echt een geweldige regel. Nogmaals: de inconsistentie druipt van muren en daken.

Citaat:
wat in hemelsnaam heeft het neerleggen van die krans met beleid te maken? het verschil met met een beleid om het aantal vekeersdoden te verminderen zie je zelf wel denk ik.
Grappig. Als Verhofstadt een krans gaat neerleggen in Rwanda voor de genocideslachtoffers, zegt dat dus volgens u niets over beleid? Als een partij weigert om aan een monument een krans neer te leggen, zegt dat dus volgens u niets over beleid? Als een politicus een krans gaat neerleggen op het graf van Hitlers, zegt dat volgens u dus niets over beleid?

Citaat:
geen idee wat dewael allemaal met prestigeprojecten in mechelen uitsteekt.
Neen zeker Akkefietjes zoals dit, daar leest u iets over, maar Dewael die voor de zoveelste keer in het nieuws komt met zijn holocaustmuseum, daar hebt u nog nooit van gehoord

Citaat:
maar voor zover ik weet vinden de meeste nabestaanden van gedeporteerden uit de dossinkazerne het belangrijk dat dit niet vergeten wordt. ik denk ook niet dat dewael politieke tegenstanders uitnodigt om samen een kranske te gaan leggen. maar goed, als hij de nabestaanden kwetst kan hij er beter mee ophouden wat mij betreft.
Waarom zouden enkel nabestaanden daarover mogen meepraten? De laatste keer dat ik keek, ben ik niet verantwoordelijk, noch betrokken partij bij het leven van -laten we zeggen- mijn overleden grootvader. Toch kan zijn leven, of gebeurtenissen die zich hebben afgespeeld tijdens zijn leven, een grote impact hebben op anderen. Mogen die anderen dan niet verwijzen naar mijn grootvader of naar die gebeurtenissen? Ik kan alvast niet verbieden dat er iemand een krans gaat leggen op het graf van mijn grootvader. Als ik er niet mee akkoord ga, dan zal ik dat wel zeggen, maar dat wil nog niet zeggen dat ik daarom ook gelijk heb, of dat mijn grootvader het daarom met mij eens of niet eens zou zijn.

Citaat:
nee hoor. toch niet van mij. zo lang zijn motieven zuiver zijn en hij geen familieleden van politieke tegenstanders uitkiest omdat die toevallig wat positieve pers hebben gehaald.
Een politicus met zuivere motieven. Yeah right...
Oud 29 maart 2007, 10:23   #24
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Toch niet. Grootoom van Belingen was een Vlaamsnationalist, geen politieke tegenstander.
De frontsloldaten NATIONALISTEN A LA DEWINTER????
Dat moet je nu eens hardmaken, hoor fantast!

“zelfbestuur, nooit meer oorlog en godsvrede”,

of in de taal van vandaag: “een vrij, vredelievend en verdraagzaam Vlaanderen”. Deze drievoudige boodschap van de frontsoldaten, gegroeid uit de frontervaring, noemen wij het IJzertestament of het Testament van de frontsoldaten.
Niet het nationalisme, de onverdraagzaamheid van Dewinter. Dat staat daar haaks op.

· Zelfbestuur: een vrij Vlaanderen

Zelfbestuur betekent het kunnen organiseren van de Vlaamse samenleving naar eigen inzichten en noodwendigheden. Zelfbestuur betekent ook dat het Vlaamse volk zelf beslist met welke volkeren het samenwerkt en op welke manier het dat doet. Vlaanderen is geen eiland, het mag niet op zichzelf terugplooien.

Vlaams zelfbestuur is voor ons geen doel op zich, maar een middel om welvaart en welzijn te creëren voor alle Vlamingen. “Méér” Vlaanderen moet een “beter” Vlaanderen worden. Dit dient in de praktijk ingevuld met een maximale inspraak van de Vlamingen zelf.

Het waarderen van de eigen culturele identiteit mag niet omslaan in het verabsoluteren ervan. Juist daarom mag het zelfbestuur-ideaal niet losgekoppeld worden van de twee andere pijlers: Nooit meer oorlog en Godsvrede. De verdediging van de eigen culturele identiteit is enkel ethisch verantwoord wanneer ze gebeurt op een geweldloze wijze en vanuit een open en verdraagzame houding tegenover andere culturen.

· Nooit meer oorlog : een vredelievend Vlaanderen

De frontsoldaten, de overlevenden, hebben radicaal gebroken met het militarisme en bombastisch patriottisme waarmee de officiële verering van de gesneuvelden traditioneel gepaard gaat. Men betone integendeel respect voor de laatste wilsbeschikking van de frontsoldaten, die hun offer nadrukkelijk in het teken van “Nooit meer oorlog” hadden gesteld. Voor de soldaten had het frontlijden enkel zin in de mate dat het kon bijdragen tot het ontstaan van een meer vredelievende wereld. Hun lijden moest voor de komende generaties een blijvende waarschuwing zijn tegen de verschrikking en de waanzin van de oorlog. Daarom staat in vier talen op de IJzertoren : Nooit meer oorlog, Plus jamais de guerre, Nie wieder Krieg, No more war.

Ook vandaag blijft het een essentiële opdracht lessen te trekken uit het offer van de frontsoldaten. Zoals hen dient men zich principieel tegen het gebruik van geweld en terreur in al zijn vormen en op alle niveaus te kanten. Dit beginsel is zowel van toepassing op de verhouding tussen staten (de Grote Vrede), als op de verhouding tussen personen (de Kleine Vrede).

Het streven naar Grote Vrede impliceert een krachtig verzet tegen oorlogsvoering als middel om internationale conflicten op te lossen. Het gebruik van geweld is slechts een ultiem middel dat enkel dan gedoogd kan worden wanneer alle andere middelen (onderhandelingen, handelsembargo ... ) zijn uitgeprobeerd én een eerlijke kans hebben gekregen. Wapenproductie en wapenhandel vergroten de kans op gewapende conflicten en moeten daarom worden bestreden. Vlaanderen dient hierin een voortrekkersrol te spelen.

De Kleine Vrede houdt in dat wij zowel lichamelijk als geestelijk geweld zoveel mogelijk uit de intermenselijke relaties bannen. Wij kanten ons ook tegen vormen van “modern” geweld die het samenleven van mensen ontwrichten. Voorbeelden daarvan zijn de agressie in het verkeer, de opdringerigheid van de media, de prestatie- en consumptiedrang als allesoverheersende drijfveer. Kleine Vrede veronderstelt ook een verdraagzame houding tegenover andere opinies en culturen en sluit in die zin nauw aan bij het godsvrede-ideaal.

De les van de frontsoldaten is dat het geweld zal blijven woekeren zolang de oorzaken ervan niet worden aangepakt. Een duurzame vrede kan niet anders zijn dan de vrucht van rechtvaardigheid. Dit geldt vanzelfsprekend voor de verhouding tussen mensen en volkeren in het algemeen, maar ook voor de relatie tussen het Noorden en Zuiden van de wereld. Structurele economische achterstelling ligt aan de basis van de meeste gewapende conflicten in de derde wereld. Wereldvrede krijgt daarom pas kansen wanneer wij bereid zijn onze rijkdom te delen.

· Godsvrede : een verdraagzaam Vlaanderen

De Frontsloldaten legden ook de bron van het geweld bloot, en gaven een wijze les mee. Actieve verdraagzaamheid houdt respect in voor alle andersdenkenden, andere volkeren en culturen. Respect opeisen voor de eigen identiteit moet gepaard gaan met respect voor de identiteit van de andere(n).

Het godsvrede-ideaal, zoals het ontstaan is aan het IJzerfront, houdt een streven in naar een bundeling van Vlaamse krachten, over alle ideologische en religieuze grenzen heen.

Uit de boodschap van de frontsoldaten moet verder afleiden dat men niet enkel moet zijn voor de ideologische verscheidenheid in Vlaanderen, maar ook van culturele verscheidenheid op wereldvlak. In die zin zit in het godsvrede-ideaal ook een streven vervat naar harmonisch samenleven tussen verschillende culturen. Daarom mag de verdediging van de eigen cultuur de ontplooiing van andere culturen niet hinderen. Niet die andere culturen zijn onze tegenstander, wel de politieke en economische machten die de culturele verscheidenheid dreigen te vernietigen.

Laatst gewijzigd door ericferemans : 29 maart 2007 om 10:38.
Oud 29 maart 2007, 10:27   #25
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Heeft die Dewinter nu ècht geen vezeltje fatsoen in zijn lijf? Iemands overleden familieleden op een dergelijke lage manier misbruiken voor politieke doeleinden, is de walgelijkheid voorbij.

Hoe lang moeten we die crapuleuze bende nog verdragen? Het wordt de hoogste tijd om de partijfinanciering van dat gedrocht stop te zetten en het vervolgens buiten de wet te stellen! Ze hebben de goede naam van België nu al lang genoeg door het slijk gehaald...
Je kent de uitdrukking toch: "een koekje van eigen deeg..."?
Op een lage manier gefoefel gebruiken voor politieke doeleinden, wat de walgelijkheid voorbij is, zoals het multicul- concert en het gedoe met Van Bellingen himself?
... dat is vooral een specialiteit van onze "democratische partijen" hoor, de laatste tijd...
Heb je al nieuws over die drie racistische koppels? De goede naam van ons land werd inderdaad door het slijk gehaald, maar door wie? en waarom?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2007, 10:34   #26
Lao Tzu
Provinciaal Gedeputeerde

Lao Tzu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
De frontsloldaten NATIONALISTEN A LA DEWINTER????
Dat moet je nu eens hardmaken, hoor fantast!
Jij begrijpt dan ook de essentie van het Vlaams Belang niet. Volgens jou is het Vlaams Belang een racistische partij ipv een nationalistische. Beetje naïef natuurlijk!
Oud 29 maart 2007, 10:41   #27
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Goede zet van het VB.Als hij niet wil roepen ze onverdraagzaam en als hij wel gaat lijkt het alsof het VB een normale partij is.
Oud 29 maart 2007, 10:43   #28
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lao Tzu Bekijk bericht
Jij begrijpt dan ook de essentie van het Vlaams Belang niet. Volgens jou is het Vlaams Belang een racistische partij ipv een nationalistische. Beetje naïef natuurlijk!
Jij begrijpt de slogan: godsvrede, nooit meer oorlog niet. Je maakt dat ondergeschikt aan "zelfbestuur".
Ik stelde enkel dat het VB op twee essentiele punten van de drie verschilt van de frontsoldaten, en dat de ideologie van SPirit, die WVB belichaamt met alle drie overeenkomt.
Wie moet nu wie uitnodigen?
Op allerlei maniere is Wouter HET bewijs dat de frontsoldaten gelijk hadden!
Door zijn familie, door zichzelf, door zijn houding, door de partij waar hij bij hoort en de ideeën die deze verdedigt verdient hij een decoratie, samen met zijn familie vanwege de frontsoldaten.
Dewinter daarentegen gaat zo in tegen de boodschap van verdraagaamheid, (godsvrede) van pacifisme (nooit meer oorlog) dat hij van die gasten een schup onder zijn kloten zou krijgen.
Naam: anigifblok4.gif
Bekeken: 336
Grootte: 203,1 KB

Laatst gewijzigd door ericferemans : 29 maart 2007 om 10:47.
Oud 29 maart 2007, 10:52   #29
Lao Tzu
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Jij begrijpt de slogan: godsvrede, nooit meer oorlog niet. Je maakt dat ondergeschikt aan "zelfbestuur".
Ik stelde enkel dat het VB op twee essentiele punten van de drie verschilt van de frontsoldaten, en dat de ideologie van SPirit, die WVB belichaamt met alle drie overeenkomt.
Hahahaha. Laat me niet lachen. Spirit en Godsvrede. Spirit en Nooit Meer Oorlog. Vooral de voorzitter van die partij belichaamt dat. Jaja. Daarom dat hij uit Godsvrede en met het nooit-meer-oorlog in het achterhoofd de centen wil afnemen van de partij die 1 miljoen Vlamingen achter zich heeft.

Citaat:
...verdraagaamheid, (godsvrede) van pacifisme (nooit meer oorlog)...
Verdraagzaamheid is niet hetzelfde als Godsvrede en het zijn de pacifisten die steeds weer andermans bezittingen vernielen bij anti-globalistenbetogingen. Zéér pacifistisch...

Leer uw begrippen even voor je wat gal komt spuwen. (ook niet echt pacifistisch trouwens!)

Laatst gewijzigd door Lao Tzu : 29 maart 2007 om 10:52.
Lao Tzu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2007, 10:59   #30
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Heeft die Dewinter nu ècht geen vezeltje fatsoen in zijn lijf? Iemands overleden familieleden op een dergelijke lage manier misbruiken voor politieke doeleinden, is de walgelijkheid voorbij.

Hoe lang moeten we die crapuleuze bende nog verdragen? Het wordt de hoogste tijd om de partijfinanciering van dat gedrocht stop te zetten en het vervolgens buiten de wet te stellen! Ze hebben de goede naam van België nu al lang genoeg door het slijk gehaald...
Misbruiken?Dat hebben wij ondertussen geleerd van uw vriendjes de linkse ratten.Jaja,uw vriendjes die hun eigenste wouter gaan misbruiken door te gaan zeggen dat die 3koppels die niet wilden getrouwd worden door van bellingen maar uiteindelijk we nog steeds niets van bewijzen zien en/of horen.Ik wacht nog steeds.
Het zou toch volgens u en erickse hier de fout zijn van het vb dat die koppels niet wilden trouwen,welnu,toon het nu eindelijk eens aan.Ik heb tijd.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2007, 11:07   #31
Banneling

Standaard

Citaat:

Wat is er laag, walgelijk en crapuleus aan een uitnodiging om een bloemkrans te gaan leggen?

Mogen enkel socialisten �* la Willockx zwarten msibruiken voor politiek doeleinden?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2007, 11:12   #32
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Verdraagzaamheid, ... een symbool dat het Belang , de Wouter wel degelijk als een mede vlaming ziet ... ? ? ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2007, 11:13   #33
Lao Tzu
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Verdraagzaamheid, ... een symbool dat het Belang , de Wouter wel degelijk als een mede vlaming ziet ... ? ? ?
Het is natuurlijk nooit goed! Van Boxel is een racist voor de vakbond want hij wordt om die reden buitengegooid. Straf. Van Boxel is een kleurling!

Laatst gewijzigd door Lao Tzu : 29 maart 2007 om 11:14.
Lao Tzu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2007, 11:18   #34
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plot Bekijk bericht
Dit is een schitterende zet van Dewinter.
Aan linksen is een vleugje humor natuurlijk niet besteed.
Van Bellingen staat mooi voor schut.

Inderdaad had hij zijn verstand gebruikt hij was samen met Dewinter die krans gaan neerleggen, effectief samen, hé, ...

Dan had hij echte verdraagzaamheid getoond nu is hij in val van het politiek correcte denken gedonderd...

Aangezien Van Belingen toch via Spirit, voor Vlaanderen zou moeten staan, zou het een mooi gebaar van Forza Flandria geweest zijn, als hij die krans samen met Dewinter was gaan neerleggen...
Oud 29 maart 2007, 11:21   #35
Lao Tzu
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Inderdaad had hij zijn verstand gebruikt hij was samen met Dewinter die krans gaan neerleggen, effectief samen, hé, ...

Dan had hij echte verdraagzaamheid getoond nu is hij in val van het politiek correcte denken gedonderd...

Aangezien Van Belingen toch via Spirit, voor Vlaanderen zou moeten staan, zou het een mooi gebaar van Forza Flandria geweest zijn, als hij die krans samen met Dewinter was gaan neerleggen...
Er is nog een lange weg af te leggen maar onze uitnodiging blijft geldig.
Oud 29 maart 2007, 11:23   #36
ericferemans

Standaard

Citaat:
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  neger4.jpg
Bekeken: 53
Grootte:  39,0 KB
ID: 18919

Dewinter draait bij!

Oud 29 maart 2007, 11:34   #37
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is natuurlijk nooit goed! Van Boxel is een racist voor de vakbond want hij wordt om die reden buitengegooid. Straf. Van Boxel is een kleurling!
Het is gewoon weer eens een goei demonstratie van de "consequentie" van links...
Oud 29 maart 2007, 11:36   #38
Lao Tzu
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Het is gewoon weer eens een goei demonstratie van de "consequentie" van links...
En dan verschieten dat wij veel stemmen halen.
Oud 29 maart 2007, 12:21   #39
ericferemans

Standaard

Citaat:
En dan verschieten dat wij veel stemmen halen.
Steeds minder hé?
Wacht maar, in juni: ge zult nogal verschieten!
Oud 29 maart 2007, 12:21   #40
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Dit is duidelijk wel een provocatie, en als het (onwaarschijnlijk) toch niet zo bedoeld is, is het op zijn minst dom te noemen.
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be