Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 maart 2007, 01:00   #1
Dycore
Banneling

Standaard Het blanke ras wordt geviseerd

Steeds vaker wordt het blanke ras en de Westerse cultuur geviseerd door andere rassen als een bedreiging voor de wereld.
Wordt er hier in Europa wel eens bij stilgestaan dat racisme geen Westers fenomeen is, maar net zo goed voor andere volkeren geldt? Sterker: er is geen enkel ander volk in de wereld, afgezien van het Westerse volk, dat zulke pogingen onderneemt om het racisme te onderdrukken. Ik heb echter de indruk, dat er hierbij altijd uitgegaan wordt van Westers racisme.

Laatst gewijzigd door Dycore : 28 maart 2007 om 01:02.
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 06:17   #2
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

http://forum.skadi.net
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 11:36   #3
Zonlicht
Lokaal Raadslid

Zonlicht's schermafbeelding

Standaard

Er is ook geen enkel volk zo rijk en machtig als het westerse. Logisch dat vooral het westerse racisme, zeker als we pretenderen beschaafd, humaan en democratisch te zijn, als grote bedreiging wordt gezien.

Racisme is vooral bedreigend als je zelf in de minderheid bent, in een zwakke positie bevindt, als je zelf wordt onderdrukt. In ons geval is dat niet echt zo.
Zonlicht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 11:49   #4
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Racisme is vooral bedreigend als je zelf in de minderheid bent, in een zwakke positie bevindt, als je zelf wordt onderdrukt. In ons geval is dat niet echt zo
Nee? dan moet je eens in de juiste buurten wonen of proberen doorwandelen op een avondje.

Dan moet je ook een luisteren hoe er over "vlamingen" wordt gesproken door degenen die denken dat ze progressief mogen wezen.

Geen discriminatie? laat me niet lachen!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 12:43   #5
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dycore Bekijk bericht
Steeds vaker wordt het blanke ras en de Westerse cultuur geviseerd door andere rassen als een bedreiging voor de wereld.
Wordt er hier in Europa wel eens bij stilgestaan dat racisme geen Westers fenomeen is, maar net zo goed voor andere volkeren geldt? Sterker: er is geen enkel ander volk in de wereld, afgezien van het Westerse volk, dat zulke pogingen onderneemt om het racisme te onderdrukken. Ik heb echter de indruk, dat er hierbij altijd uitgegaan wordt van Westers racisme.
wie heeft de slaven handel AFGESCHAFT? De arabieren, de zwarten?Nee hoor, de Blanke, Westerse wereld.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 16:39   #6
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sterker: er is geen enkel ander volk in de wereld, afgezien van het Westerse volk, dat zulke pogingen onderneemt om het racisme te onderdrukken.
misschien zijn wij wel superieur!
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 19:20   #7
Villa Comedia
Schepen

Villa Comedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
wie heeft de slaven handel AFGESCHAFT? De arabieren, de zwarten?Nee hoor, de Blanke, Westerse wereld.
De slavernij afgeschaft? Daar heeft onze baas nog niks over opgevangen, denk ik.
Oud 28 maart 2007, 22:49   #8
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Villa Comedia Bekijk bericht
De slavernij afgeschaft? Daar heeft onze baas nog niks over opgevangen, denk ik.
het staat je vrij om van baas te veranderen...Vakbonden zijn ook niet voor de slaven gemaakt...
Oud 29 maart 2007, 08:21   #9
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard

namaskar,

je hebt hier een goed punt aangehaald, dat ik al vijftien jaar onderzoek, multikul racisme. Of het racisme van de gediscrimineerden. Racisme is volgens mij een tweerichtingenverkeer, net als liefde, haat en oorlog. Het is ook net hoe je het definieert en wat je wil geloven hierbij.

Ik publiceerde nog gisteren een pittige lange tekst (6139 woorden) op Kritisch Podium Dewanand, zie titel:

Racisme van Hindoestanen. Schandalig

Offeraar Dewanand
Offercode wfor1208
Offerdatum 28 maart 2007

Inhoud

0. Inleiding
1. Definitie Hindoestaan
2. Wat is een Hindoe?
3. Is een Hindoe een bruine halfaap met zwart, glad haar?
4. Veda's bevatten alle kennis
5. 'Het is je karma', rot op en zoek het uit
6. Karma is leren van je fouten uit het verleden
7. Maak kennis met het koelienisme
8. Feminisme van hindoestaanse meisjes
9. Topic Hoerenwerk hindoestaanse meid op kaise.nl forum
10. Internationale uitverkoop tweedehands hindoestaanse meisjes
11. De Vedistaan
12. Hindoestaanse halfapen geloof
13. Waarom kan een neger nooit hindoe worden?
14. Mandir beleid: lok koelies met prasad en gratis daal met roti.
15. Ter besluit
16. Noot
17. Disclaimer
18. Relevante teksten (sum=59), links voor dit betoog

zeker moeite waard en leerrijk om het eens te bestuderen.

O ja, als je het racisme van hindostaan *knip* eens wilt lezen, kijk dan op deze site, naar deze gepubliceerde tekst, vol hindostaanse negerhaat.

Surinamers op Waterkant.NL

indianfeelings is prul hindostaanse ezine (krijgt nu lekker 76000 euro subsidie van bedrijfsfonds pers, lees ook deel 1 van mijn klacht tegen hindulife ezine. In deel 2, komt binnenkort online publiceer ik harde cijfers om hindulife.nl en indianfeelings.com te ontmantelen. Stichting Hindulife wilde een kortgeding tegen mij aanspannen zes weken geleden, omdat ik het bewijs had geleverd dat het om een kasteorganisatie gaat in Nederland, die lekker 200.000 euro subsidie krijgt van ministerie OCW, via bedrijfsfonds pers in NL.

http://www.indianfeelings.com

NOu, ik vind het vooral fascinerend om de correlatie tussen seks en racisme eens te onderzoeken. Het zijn feiten die men verdoezeld.

Voor elk meisje is de kleur van de penis heel belangrijk en hierom letten meisjes sterker op ras en kleur dan mannen. Maar de mannen doen er alles aan om meisjes van hun ras of volk zelf te bevruchten, en hierom moeten zij de meisjes streng bewaken en af en toe tuchtigen, met stokslagen of lichte tikjes. Het naaien en bevruchten van meisjes uit je eigen volk is een soort burgerplicht van jongemannen en hier zijn alle volkeren dag en nacht mee bezig.

Ja goed, klinkt nogal bizar. Besef echter dat ik taboeloos onderzoek verricht en inzicht wil krijgen in het intelligente (seks)beest dat zich ooit mens noemde voor het aangezicht van de Hindoegoden. Hierbij neem ik ook de vrijheid om te onderzoeken of de blanke en ongepigmenteerden wel echt menselijk zijn of gewoon een lagere intelligente mensenras zijn. Mijn racisme is volgens mij mijn goed recht in een vrije Westerse seculiere staat.

OOk racistisch denken en geloven is je burgerrecht, volgens de Grondwet en niet direct strafbaar. Pas als ik een machinegeweer pak en alle blanken in Delft zou uitmoorden, wegens hun inferioriteit, dan pas bega ik een strafbaar feit, mits ik gearresteerd kan worden, want ik zou ook een vluchtplan kunnen ontwikkelen met hulp van het machtige Chinese leger, dat daarna het werk van Djenghis Khan komt voltooien omstreeks 2030. Ok, dit is fictie, maar fictie kan ooit non-fictie worden. Elke blanke moet hierom nu meteen gaan bidden tot alle 33 miljoen Hindoegoden, om gezuiverd te worden van alle karmische zonden en vervloekingen.

Hindus will rule the world.

Dewanand
Hindoe fundamentalist
planet earth.
incarnated as a Hindoelander in 1966.

Naam geknipt op vraag van geviseerde.

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 29 maart 2007 om 08:31.
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2007, 18:58   #10
Dycore
Banneling

Standaard

De algemene waarheid blijft: soort zoekt soort
Oud 29 maart 2007, 19:42   #11
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Villa Comedia Bekijk bericht
Heeft hij uw ontslag geweigerd ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2007, 19:48   #12
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
NOu, ik vind het vooral fascinerend om de correlatie tussen seks en racisme eens te onderzoeken. Het zijn feiten die men verdoezeld.

Voor elk meisje is de kleur van de penis heel belangrijk en hierom letten meisjes sterker op ras en kleur dan mannen. Maar de mannen doen er alles aan om meisjes van hun ras of volk zelf te bevruchten, en hierom moeten zij de meisjes streng bewaken en af en toe tuchtigen, met stokslagen of lichte tikjes. Het naaien en bevruchten van meisjes uit je eigen volk is een soort burgerplicht van jongemannen en hier zijn alle volkeren dag en nacht mee bezig.

Ja goed, klinkt nogal bizar. Besef echter dat ik taboeloos onderzoek verricht en inzicht wil krijgen in het intelligente (seks)beest dat zich ooit mens noemde voor het aangezicht van de Hindoegoden. Hierbij neem ik ook de vrijheid om te onderzoeken of de blanke en ongepigmenteerden wel echt menselijk zijn of gewoon een lagere intelligente mensenras zijn. Mijn racisme is volgens mij mijn goed recht in een vrije Westerse seculiere staat.

Hindus will rule the world.

Dewanand
Hindoe fundamentalist
planet earth.
incarnated as a Hindoelander in 1966.
Jij bent echt wel seksueel geobsedeerd hé. Een psychiater zou een begin zijn.
Oud 29 maart 2007, 20:03   #13
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij bent echt wel seksueel geobsedeerd hé. Een psychiater zou een begin zijn.
Waarom zou hij sexueel geobsedeerd zijn?
Dat is het leven mijn beste...uiteindelijk draait ons leven maar om één ding.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2007, 22:29   #14
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Waarom zou hij sexueel geobsedeerd zijn?
Dat is het leven mijn beste...uiteindelijk draait ons leven maar om één ding.
seks?
Oud 29 maart 2007, 22:41   #15
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
seks?
Inderdaad...eten, drinken en voortplanten
Oud 29 maart 2007, 22:49   #16
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad...eten, drinken en voortplanten
Mijn leven gaat verder dan dat, simplist.
Oud 29 maart 2007, 23:13   #17
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn leven gaat verder dan dat, simplist.
Wat dan? Werken en persoonlijk vermaak...ok, maar ons instinct en menszijn komt daar wel op neer.
Oud 30 maart 2007, 15:41   #18
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat dan? Werken en persoonlijk vermaak...ok, maar ons instinct en menszijn komt daar wel op neer.
Ik leef al achtentwintig jaar. Ik heb mezelf nog niet voortgeplant en voel er momenteel geen drang naar. Seks heb ik veel gehad tussen m'n 16 en 24 jaar. De laatste vier jaar heb ik totaal geen seks meer gehad, en ik voel daar niet meteen terug behoefte toe, hoewel ik overtuigd ben dat het wel terug komt.
Zie je: jij denkt dat seks en voortplanting bij de mens zo belangrijk zijn, omdat je er niet voldoende hebt. Seks maar eens een paar jaar serieus goed, en je bent het zo beu als koude pap. Het leven draait ook om opbouw.
Oud 1 april 2007, 22:26   #19
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
misschien zijn wij wel superieur!
gij zeker niet D�*t staat vast.Volk en ras-verraders zijn minderwaardig.Elke arabier zal u dat kunnen uitleggen, elke zwarte, elke Chinees...
Oud 1 april 2007, 22:39   #20
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik leef al achtentwintig jaar. Ik heb mezelf nog niet voortgeplant en voel er momenteel geen drang naar. Seks heb ik veel gehad tussen m'n 16 en 24 jaar. De laatste vier jaar heb ik totaal geen seks meer gehad, en ik voel daar niet meteen terug behoefte toe, hoewel ik overtuigd ben dat het wel terug komt.
Zie je: jij denkt dat seks en voortplanting bij de mens zo belangrijk zijn, omdat je er niet voldoende hebt. Seks maar eens een paar jaar serieus goed, en je bent het zo beu als koude pap. Het leven draait ook om opbouw.
vier jaar zonder seks? Dan heb je de seks door iets anders vervangen.Wat zou d�*t kunnen zijn? Godsdienst? Drugs?Intensieve arbeid , of sport, studies?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be