![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om mij nu eens goed en definitief onpopulair te maken, en julle de kans te geven dit ook te doen, een paar mensen waar ik op zou stemmen, mocht ik hiertoe op de juiste plaats wonen, en mochten ze op de lijst staan (kan nog veranderen he!):
Ik zou zeker stemmen op - Nelly Maes, wegens betrouwbaar, democratisch, eerlijk, solide goedgebekt - Magda Demeyer: slim, eerlijk, lief voor de dieren en de mensen, consequent, - Stefaan Vanhecke: eerlijk, geslaagd in zijn examen van groen!, geëngageerd, realistisch, dossiervast, sociaal, redelijk - Marie-Paule Quickx: eerlijk, belezen, geëngageerd, goed ter taal, doortastend - Fouad Ahider: er mogen al eens sterke figuren op de lijst staan, die niet bang zijn van stommiteiten te doen maar het doodgoe menen, als kutmarokkaan zou ik niet op hem stemmen: hij haat kutmarokkanen meer dan Dewinter dit doet, en pakt ze steviger aan. En dan degenen waar ik VOORAL NIET op zou stemmen: - Vera Dua, die Groen! liet afhaken bij de kartelelvorming en de regeringsvorming, waardoor we Verhofstadt kregen in plaats van Stevaert als premier: dit moet zwaar bestraft worden - Lambert: die zijn partij van links links (dixit ANciaux) naar zogezegd "links-liberaal" veranderde op eigen houtje. Is stout en onbeleefd! - Alle rechtse CD+vee-ers, liberalen, NVA-ers, Jean-Mariërs, Blokkers. Voil�*, nu ben ik chocolat! Wie is het volgende slachtoffer? Laatst gewijzigd door ericferemans : 31 maart 2007 om 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Groene neger!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha, je bent een groene.
Jouw goed recht. Wel een beetje de partij der zielepoten , maar kom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Face It, Stevaert is nen klootzak eerste klas.
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Hmmm.... Ik zou vooral stemmen op personen uit kleine partijen, personen die zowiezo geen kans maken op verkozen te worden.
Waarom? Omdat ik het huidige politieke systeem in België weg wil, het is voor die reden dat ik weiger op VB te stemmen. Als je VB stemt steun je net die partijen waartegen je opkomt. Het is het "damned if you do, damned if you don't" fenomeen, omgeacht op wie je stemt, de huidige machtshebbers blijven de machtshebbers, hoogstens komt er af & toe eens een kleine verschuiving tussen de machtsverdelingen, bv CD&V die VLD vervangt voor een paar regeringen, maar in the end, blijven we met diezelfde walgelijke particratie zitten
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben Vlaams én ACV, voor NVA, voor CD&V en voor het migrantenstemrecht. Voor een goed bestuurd Vlaanderen.
Daarom stem ik voor Leterme, Dewever en de Van Rompuys. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Mijzelf. Niemand kan me beter vertegenwoordigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Mijn persoonlijk advies:
Stem op wie je zelf wil...stemmen Laatst gewijzigd door Enter : 31 maart 2007 om 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Mijn stem gaat zeker niet naar blauw
omdat ik daar niet zo van hou ze gaat zeker niet naar groen ik heb genoeg van hun geboen gaat ze dan naar cd&vee 3 keer nee nee nee mss wel naar de spa dat weet je pas daarna of gaat ze naar het vlaams belang die hebben veel noten op hunne zang wie weet naar Jean-Marie Dedecker zo tegendraads is echt wel lekker of wie weet stem ik wel BUB die kleine nationale club Wie mijn beste kameraden van jullie kan het raden?
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() het 2e zeker niet,het eerste daarentegen......?
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() zegt gij het mij dan eens Chipie,wie is het waard om uw stem nog aan te geven?
![]() |
#15 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Bruno Valkeniers-VB
Hendrik Bogaert-CDenV En zeker Johan Weyts moest hij meedoen. Nooit, sos, groen of 'schijn'blauw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wellicht CAP, wegens de enige partij (buiten de maoisten) die het aandurft tegen de neoliberale bullshit in te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Wellicht naar CD&V - NVA; wie precies maakt mij niet zoveel uit.
Individuën tellen trouwens toch niet mee in een particratie als de onze. Zeker nooit: VB -- omdat ik hun spelletje allang doorheb. VLD -- omdat ik me geen twee keer stoot aan dezelfde steen en hun spelletje ondertussen ook doorheb. sp.a - Spirit -- omdat m'n gal opspeelt bij de gedachte alleen al dat die minkukels er alweer bij zullen zijn in de volgende regering. Groen! -- omdat die beter hun energie zouden stoppen in het uitwerken van een stevige 'beweging' dan in een ruggengraatloze politieke partij. Voil�*, laat paars nu maar sterven en misschien -héél misschien- krijgen we een premier die ons recht in de ogen kijkt en eens duidelijk uitrekent hoeveel de beunhazerij van de afgelopen 8 jaar heeft gekost. (en ons nog tot ver voorbij onze pensioengerechtigde leeftijd zal kosten) Lang leve de boekhouders !