![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Jij bent blank en daarom niet welkom op onze school
een vriend van me wilde een aantal jaren geleden een studie volgen op de Detailhandel school in Rotterdam (centrum in de stad), die school zat nogal vol met buitenlanders, hij ging er samen met een andere vriend en zijn ouders er heen, bij het gesprek zei de schooldirecteur letterlijk dat hij en de vriend waar hij mee was niet aangenomen kon worden, ze waren immers blank en dat zouden de buitenlanders niet accepteren met conflicten als gevolg hebben... waar gaan we heen met deze maatschappij ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij probeert tenminste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Laya : 31 maart 2007 om 08:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik me even voorstel dat twee neonazi's zich gaan aanbieden op een school met veel buitenlanders, dan kan ik me wel voorstellen dat een directeur dat niet meteen ziet zitten.
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() U zult wel veel ouder zijn dan van gisteren of niet. En waarom zou het niet kunnen, moest hij nu het tegenovergestelde hebben beweerd zou u dat rotsvast hebben geloofd, of niet. Waarom nu niet? Mag ik een hint geven, omdat dit nu eenmaal niet in uw kraam past en u hier geen belediginscampagne kunt mee opstarten met als onderwerp, racisme en discriminatie het is gewoonweg niet bruikbaar voor u. Dus vrij simpel, nu is het voor u nietwaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Stond twee 'blanken'? zijn alle blanken volgens u neo-nazi's? Welke huidskleur hebt u als ik zo vrij mag zijn. Hopelijk een gekleurde want anders valt ge onder de door u aangehaalde groep en ge weet of ge weet het niet dan bent u onverdraagzaam tegenover jezelf. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klein vraagje,zou er nu in een katholieke school meer dan 10 kinderen in één klas van allochtone afkomst welkom zijn
![]() Gewoon de vraag die ik me stel ![]() Dus waarom de thread starter hier direct veroordelen......
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het waren twee neonazi's, punt. je kan dat zo uit de context afleiden.
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom niet?
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de eerste plaats om de kwaliteit van het onderwijs te garanderen,ik heb juist een nieuw draadje geopend over de vlucht die vele jonge Vlaamse gezinnen nemen uit Antwerpen omdat het onderwijs zo slecht is
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien kunnen we ze allemaal samen in aparte scholen steken. Dat bevordert de integratie.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zal eens een voorbeeldje geven, een nederlandse acteur van joodse afkomst kan niet meer op de naam komen maar indien niet geloofwaardig zult dit nog wel ergens kunnen terugvinden. Wordt volgens zijn verklaring ontvoerd door neo-nazi's dit eind jaren tachtig begin negentig het juiste jaartal ontgaat mij. Het zou hier gaan om belgische neo-nazi's die hem hebben ontvoerd en gefolterd, vernederd en zijn davidster van zijn hals hadden gerukt en wat nog allemaal meer. Stond toen in de kranten, heeft op TV geweest en wat bleek. Juist, allemaal kul en nogeens kul. Alles verzonnen, niets te neo-nazi's, niets gefolterd, niets vernederd en niets davidster van zijn hals gerukt. Wat was zijn reactie na deze leugenachtige vertoning, hij had een dipje gehad. Dus indien men in nederland zo graag in de fabels trapt van een nederlandse/joods acteur en deze voor waarheid neemt zou het mij niet verwonderen dat men voor de lieve vrede en de gemoedsrust van de allochtoonse troetelgemeenschap een paar blanke jongeren discrimineert en het onder de mat zou kunnen vegen. Trouwens naar het schijnt hier in den belziek geeft de lijn toch ook de voorkeur voor het aanwerven van allochtonen inplaats van autochtonen, heeft zelfs in de krant gestaan. Zelfde voor de aanwerving van ambtenaren. Of vindt u dat onze kranten ook maar zaken verzinnen en alleen correct zijn als ze de jacht openen op rechts/extreem rechts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |