![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heb jij enig idee hoe erg het gesteld is met het onderwijs in Antwerpen? Laatst gewijzigd door born2bewild : 31 maart 2007 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Welke mop?
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Goed geprobeerd, maar niet geslaagd. Veel van die gezinnen sturen hun kinderen immers gewoon naar school in de steden.
Laatst gewijzigd door Edina : 31 maart 2007 om 20:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() De vlaamse mensen/gezinnen trekken weg uit antwerpen(schaarbeek,borgerhout ect...)omdat het er niet meer leefbaar is,helemaal niet veilig meer is,als je buiten komt je denkt steeds in marokko/turkije te zitten enz.....
Dat heb je ook bij de verkiezingen kunnen zien;in borgerhout gaan we opeens 4,4% achteruit wat niet niets is en wel wat verwacht werd en aan de buitenkanten scoorden we 3-5% extra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Onzin, enkel de JONGE gezinnen trekken weg uit de steden om de eenvoudige reden dat de steden niet kindvriendelijk zijn. Gebrek aan open ruimte, gevaarlijke verkeerssituaties, geen plaats voor kinderen om te spelen, enz...
Laatst gewijzigd door Edina : 31 maart 2007 om 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Onzin?Jij weet totaal niet waar je het over hebt mens maar dat zijn we ondertussen wel al gewoon.Ik durf tenminste toegeven dat ook jij deels gelijk hebt,ik geef dat toe dat ook daardoor mensen zijn weggegaan maar als jij echt denkt dat de meeste gezinnen daardoor vertrekken,forget it.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Juist,daar waar er nauwelijks allochtonen/vreemdelingen wonen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Waarom vluchten de andere Vlamingen daar dan niet naartoe? Waarom vluchten de gezinnen dan niet naar de stadswijken waar minder vreemdelingen wonen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga je bv naar ronse;daar kan je een slag doen maarja,leuk om er te leven is het niet en dat weet ik van ondertussen al meer dan mensen die er gewoond hebben en eentje woont er nog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Oorzaak nummer één is het niet kindvriendelijk zijn van steden. En vooral het verkeer is daar een grote boosdoener. Ik ben opgegroeid in het midden van de stad. En speelde gewoon op straat. Nu moet je bijna gek zijn om je kinderen er nog op straat te laten spelen. De auto heeft de stad ingenomen en jaagt er bewoners weg. Vooral de kwetsbaarste: kinderen. Laatst gewijzigd door Edina : 31 maart 2007 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Als je denkt dat het op het platteland zoals vroeger is ben je ook goed mis. Vroeger kon ik in mijn gemeente/straat ook nog op straat zelfs tussen door voetballen en rustig met de fiets rijden zonder mij al te veel zorgen te moeten maken,nu is dat ook al enorm veranderd. Niet kindvriendelijk;tja,op het platteland is daar meer ruimte voor dus daar kan ik wel inkomen dat mensen naar daar vertrekken. Hetgeen waar ik problemen mee heb is dat jij beetje wil laten uitschijnen dat het alleen om die paar redenen zou zijn wat helemaal niet het geval is. Toch raar dat op mijn werk er bv nieuwe mensen toekomen die ik helemaal niet ken,we tijdens het eten wat zitten te zeveren en het dan opeens zelfs niet eens door mij over een onderwerp gaat zoals van;waar woon je en dan zegt die persoon z'n verhaal blablabla en tja,het is opvallend dat heel wat mensen zelf uit hun eigen tegen mij dan zeggen dat ze bv uit schaarbeek zijn weggegaan omdat het er 's avonds niet meer veilig is? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Voorbeeldje;van borgerhout naar ekeren kunnen verhuizen?Mijn keuze zou ook vlug gemaakt zijn zenne mocht ik die mogelijkheid hebben(is maar een voorbeeldje). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Wow, da's wel slecht nieuws voor al die sukkelaars die Antwerpen als hoofdstad van de Republiek Vlaanderen zien! ![]() Of gaan ze den boel daar eerst ausradieren en dan Lebensraumgewijs met gezonde Vlaamsche Ansiedlers terug bevolken? Ofwa. |
|
![]() |
![]() |