![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een walvis als voorzitter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Crapuleuze bende, gedrocht en buiten de wet stellen en volgens u allemaal normaal. Heb jaren terug de symphatie voor het toenmalig blok op een zijspoor gezet. De reden, met hun kont bloot gaan voor joodse symphatie en nu weer voor een aangenomen negerke of gekleurde medemens hoe men deze tegenwoordig ook nog mag of moet noemen men kan het niet blijven weten dus maak uw keus. Maar uw uitspraken moesten die gebeuren over deze joodse of gekleurde mens zouden redenen zijn om een bepaald centrum in werking te kunnen zetten, maar in dit geval niet vindt u dit eerlijk en aanvaardbaar. Wie weet, zoekt FDW nog ooit toenadering tot uw orde en gaat hij daar ook voor met de kont bloot zal hem een pijnlijke herinnering opleveren en wie weet uw orde genoten genot �* volante en worden ze allemaal VB stemmers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Maar FDW heeft uiteindelijk wel z'n doel bereikt. Dat Van Bellingen niet zou ingaan op de uitnodiging lag nogal voor de hand. Ondertussen weet gans Vlaanderen wel dat de grootoom letterlijk en figuurlijk een “zwarte” (sic) was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Parlementslid
|
![]() Gans Vlaanderen kan dat geen bal schelen wie wie zijn grootoom is. (toch niet mijn deeltje ervan)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Burgemeester
|
![]() vor zover ik Amedee Verbruggen samen met Dr. Gerard De Paep meegemaakt heb in het Waasland in mijn jeugd, stond die zeker aan de kant van het Vlaams Belang voor een zelfstandig Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Van Bellingen had moeten antwoorden: "Goed, mijnheer Dewinter. Ik ben uw man. Maar alleen als u eerst publiekelijk en expliciet afzweert voorstander te zijn van een 'blank Europa' (zie http://www.youtube.com/watch?v=GTDOSpl1g4g ), én u hiervoor verontschuldigt bij alle niet-blanke Europeanen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Dat van blank europa begrijpt men steeds volledig verkeerd maar soit;ik reageer daar niet meer op.Je haalt weeral ouwe koeien uit de gracht,tis van niet beter meer weten ik weet het wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dewinter is in die speech nogal duidelijk, me dunkt. In het 70 puntenplan wordt meermaals gepleit tégen de multiRACIALE samenleving. Iets wat partijgenoot Deman trouwens vandaag nog steeds doet op zijn website. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Klaklap;het 70 puntenplan is niet meer,hou aub op met dat gezaag en steeds opnieuw dezelfde commentaar te verkopen,thx.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2) Is Deman ook niet meer? (zie bijvoorbeeld http://www.filipdeman.be/1/239/ op 't eind) |
|
![]() |
![]() |