![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Administrator
|
![]() Speel het Biljartspel en antwoord hieronder met de score en de level waar je bent geraakt.
Om meer kracht achter een bal te zetten moet je de muisknop iets langer ingedrukt houden. KLIK HIER OM TE STARTEN Nodig zoveel mogelijk mensen uit om mee te komen spelen ! Wat is je score en level? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
|
![]() Voor mij: level 3 en 1263 punten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Level 3, 1082ptn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Level 2
500 en een trut
![]() |
![]() |
#5 | |
Administrator
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 161 en een steekvlam in mijn oog.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vergat hoeveel ik boven de 500 scoorde ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() 908 punten
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() AH!
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() 3652 punten, en ik lieg nooit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() Level 5 en 1564
![]()
![]() |
#16 | |
Administrator
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit spel is echt ongelooflijk slecht gemaakt!! Sinds wanneer moet je met je muis naar de bal wijzen, lijkt me logischer moest je met je muis de denkbeeldige plaats van je hand aanwijzen!!!
Valt het op dat ik een beetje gefrustreerd ben geraakt? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hihi! nadat ik de aanwijzingen gelezen had, bleek dat ik mijn muis op de te raken bal moest zetten
![]() 630!!!!! hoera!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Administrator
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |