![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wijf heeft gezorgt dat vlaamse frontvorming niet mogelijk is. Die heeft op europees niveau gezorgd dat N-VA niet kon deelnemen aan hun fractie. Totaal onbetrouwbaar... kan niet denken op europees niveau. Is op intulectueel niveau te zwak om zelfs maar te denken dat er zoiets kan zijn als een europa van de regios. ze denkt liever in termen van sp.a en de fracties daaraan verbonden... vaste postjes.... lekker safe...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben akkoord dat het kiessysteem hier allesbehalve goed en democratisch is, maar het gebruiken als argument om niet op het VB te stemmen vind ik een drogreden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou op Heftruck stemmen.
Als dat niet kan, dan weet ik het eigenlijk niet. Op niemand, misschien.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is pijnlijk om zien dat op een politiek forum meer en meer mensen toegeven dat ze zin hebben om op niemand te stemmen. Zegt toch iets over het sfeertje in dit land.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij heeft dat alvast niks te maken met sfeer. Ik heb het reuze naar mijn zin hier.
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() CD&V? (op voorwaarde dat het ACV daar niet te veel in de pappen te brokken krijgt)
Laatst gewijzigd door Chipie : 1 april 2007 om 10:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks mis mee. Ik bedoelde het op politiek vlak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb gewoon nog niemand gevonden die nauw bij mijn opinie aansluit.
Ook dat heeft weinig met sfeer te maken.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja, dan druk ik me wat verkeerd uit. Maar ik merk opvallend veel blanco stemmers de laatste tijd en dat heeft toch wel wat te maken met die kiesdrempel, vrees ik. Alle nuances zijn weg. Nieuwe jonge partijtjes die bij jouw opinie kunnen aansluiten krijgen gewoon geen kans meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn stem houd ik voor mezelf, zolang ze mij verplichten er een zondag aan op te offeren en verder toch gewoon hun zin doen.
Wie niet verkozen word, word wel terug in zijn postje geholpen door cooptatie. Op wie of welke partij je stemt, zij doen toch hun zin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij is het onmogelijk voor het vb om 50+% te halen, en zolong ze dat niet kunnen halen speelt VB in de handen van SP.a, CD&V, VLD,.... De traditionelen dus. Als de traditionelen echter samen ook niet meer tot 50% kunnen komen, dan pas zullen we vonken zien. Enige andere ideeën zijn altijd wel welkom, dus als je denkt dat ik er compleet naast zit.... zeg het maar ![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Opmerkelijk veel blanco stemmers 2. Opmars Vlaams Belang eindelijk gestopt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
![]() Citaat:
Het tweede tiens, blanco stemmers, daar tilt men niet teveel aan, zolang 't maar niet voor't vb is is't goed! God ik walg soms van dit land ![]() Blanco stemmen doe ik zowiezo niet, dan nog liever op het VB, maar zoals ik reeds zei zie ik in't VB zelf ook geen oplossing, de traditionele partijen moeten gebroken worden, dat lijkt me de enige oplossing
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar qua protest stem weet ik wel wat ik ga doen, hoor. Al was het maar om ze nog maar eens als verstoorde mierennest te zien kronkelen en over mekaar kruipen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Troost u, als't VB te groot wordt zullen ze die wel ontbanden, met of zonder legale reden
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't veebee is groter dan Batasuna, en nog steeds niet verboden.
Tuuirlijk niet want het vlaams behang is de levensverzekering van belgique, en belgique is de levensverzekering van het vlaams behang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() In de huidige configuratie heb je gelijk, maar moest het VB ooit kans maken om de regeringen te blokkeren 't zal rap ontbonden zijn, der is nu eenmaal veel geld & macht mee gemoeid
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() *knip*
Gelieve uw persoonlijke vetes via andere kanalen uit te vechten Laatst gewijzigd door KDL : 2 april 2007 om 10:43. |
![]() |
![]() |