![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Moet dit gezin terugkeren? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
18 | 45,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
22 | 55,00% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() inderdaad.Zo een aanvraag zou in twee weken tijd hoogstens een antwoord moeten krijgen.En als het "nee" is, moeten die mensen tot op het vliegplein vergezeld worden.Of beter, tot aan de grenzen van de Europese Unie.Eén van hun keuze...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is nu eenmaal geen criterium om een verblijfsvergunning te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nog vaker geen gevolg gegeven hebben aan het bevel het land te verlaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben dringend mensen nodig om de leegstaande sociale woningen te bevolken. Laatst gewijzigd door Bobke : 31 maart 2007 om 23:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() Ik heb neen geantwoord de reden daartoe is de familie is hier al zo lang en dan die kinderen. Men moet maar een betere migratenwet invoeren. Men is hier ook nog altijd met mensen bezig hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 1 april 2007 om 00:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zijn in de fout,ze weten het,punt. Dat ze hier al zolang zitten is niet mijn fout,bij mij zo dat allang zijn opgelost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs al komen mensen naar hier omwille van oorlog in hun land;dan nog zouden deze terug naar land van herkomst moeten terug gestuurd worden,punt.We zullen hen hier zo goed mogelijk opvangen,dat moet en is niet meer dan normaal vind ik maar ze kunnen en mogen hier niet defenitief blijven,er zou teveel misbruik van gemaakt worden en dat hebben we in de periode 2000 meer dan genoeg kunnen zien. En illegaal is en blijft illegaal,ze hebben geen papieren bij zich?Leg mij dat eens uit?Komaan zeg,papieren heb je altijd en als je deze dan toch niet hebt dan kan dat als enige goeie reden zijn dat er zeer zware oorlog is en je huis gebombardeerd is en je daardoor alles kwijt bent.Dit is naar mijn weten in dit gezin helemaal het geval niet. En je vergeet nog iets;ik ken slovaken;die mensen zitten hier zelfs al iets langer,zij hadden papieren bij zich;die gasten zijn perfect ingeburgerd en beginnen zelfs een beetje sympathie te krijgen voor het vlaams belang. Deze leven ook nog steeds in onzekerheid na al die jaren terwijl zij wel papieren hebben en hier legaal zijn. Dus men wil dan deze mss terug sturen maar illegalen mogen dan wel blijven?Waar ben je in godsnaam mee bezig? En als je er eentje toelaat moet je ze allemaal toelaten. Ik ben dat laksgedoe beu. Als ik dat meiske zie,je zou er idd compassie mee krijgen en deels terecht;het vreemdelingen en integratie beleid suckt hier langs alle kanten en alleen een partij als het vb kan daar eindelijk eens grote kuis in houden en eens duidelijke wetten opstellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er heeft blijkbaar nog niemand kunnen antwoorden van welke bron van inkomsten die mensen hier al meerdere jaren illegaal kunnen leven, iets huren, kinderen laten studeren...
Aangezien de ouders al jaren weten dat ze niet kunnen blijven kunnen die zonder problemen terug naar afzender. Wat de kinderen betreft, zoek ze in kringen van "de verdedigers van de open-deur-cultuur" een gastgezin dat ze wil onderhouden, tot ze afgestudeerd weer het land kunnen verlaten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() de rechter heeft groot gelijk. de uitwijzing is gewoonweg schandalig. dewael maakt een humaan asielbeleid gewoon onmogelijk.
Citaat:
de lijst van lotgenoten is erg lang: http://www.laatonzevriendenblijven.be/ als ze nu worden teruggestuurd kunnen ze hun opleiding niet afmaken en is alles verloren moeite. zowel de meisjes als de overheid heeft dan voor niets geld en moeite geïnvesteerd. van brain waste gesproken zeg. ![]() al vind ik niet dat goede schoolresultaten op zich een criterium mogen zijn. ik zie niet in waarom iemand met leerproblemen wel zou moeten worden teruggestuurd, terwijl een uitblinker wel zou mogen blijven. midden in een opleiding zitten zou echter altijd een reden moeten zijn om minstens tijdelijk een verblijfsvergunning te krijgen. Laatst gewijzigd door ingenious : 2 april 2007 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moeten wij dit gaan belonen? Nee, dit moeten wij bestraffen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit heeft ze tot hiertoe niet gedaan. Verder hebben deze mensen gewoon de wet overtreden, en ik ga volledig met Dewael akkoord dat het overtreden van de wet niet mag leiden tot extra toegevingen. Als ik mijn belastingen niet betaal en ik bouw met al dat uitgespaarde geld een bloeiende zaak op, vind je dan dat ik die zaak mag behouden omdat ik drie nieuwe vlamingen tewerk stel? Indien uw antwoord volmondig JA is, dan denk ik dat er velen eens aan zullen beginnen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
bovendien is de reden dat ze zo lang zijn kunnen blijven het feit dat ze nog steeds in procedure waren. het is pas recent dat hun regularisatieaanvraag is afgewezen. wat eigenlijk onbegrijpelijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Illegaal is en blijft illegaal,punt.Ze hebben naar mijn weten het bevel gekregen dat ze zovele jaren geleden moesten vertrekken,ze hebben dat vertikt zoals velen,sorry,maar dan moet je er dan maar ook de gevolgen van dragen ook al kan je nederlands ect...... Het is natuurlijk ook de fout van de staat;het vreemdelingen en integratiebeleid en dergelijke trekt op geen zak en dan krijg je natuurlijk zo'n problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
en zoals gewoonlijk komt je weer af met scheve vergelijkingen die amper een antwoord waard zijn. de wet moet gerespecteerd worden, maar de wet moet ook menselijk zijn. er is niets onmenselijk aan geen belastingen te betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat wil je dan;de ouders terug sturen en de kinderen hier laten blijven? |
|
![]() |
![]() |