![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Godverdegodver, doe al die threads eens op slot! We hebben hier al genoeg BS moeten lezen vandaag!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Banneling
|
![]() Ik heb er niets op tegen dat de VB'ers zich amuseren als kleine kinderen, maar alstublieft, dat ze het met hun eigen geld doen en niet met dat van de Belgische belastingbetaler !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
|
![]() Weer enkele verstandige opmerkingen van Hans1 !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
En hoe ging dat precies in zijn werk, zo'n VB'er iets dwingen te zeggen?? Werd hij door de klankman onder schot gehouden? Of hield een regie-assistente zijn kinderen gegijzeld? Dit soort reacties geeft toch wel aan dat bij een aantal VB'ers een stevige geestelijke verwantschap bestaat met onderstaande: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb zondag veel kinderen gezien met een blijde gezichten. Ik dacht dat de Schoepen's hun pretpark daarvoor als dienst doet en dat één van hun bedoelingen was. Het moest elke dag zoals zondag zijn. De wereld zal er veel beter uitzien. Geen onverdraagzaamheid.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Revolutie : 2 april 2007 om 05:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik ben geweest en er was een maasa volk. Volgens Filip De Winter waren er 12.500 mensen, maar sat is gerekend zonder de gratis kaarten voor -3jarigen. Dit betekient dat er ca. 14.000 bezoekers zijn geweest. Een pracht resultaat, vind ik.
![]() |
#330 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Lodi : 2 april 2007 om 06:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
|
![]() Citaat:
Ik verwacht van jou toch een meer onderbouwde bewijsvoering over de onderontwikkelden van het VB. Of is dat te moeilijk? Als ontwikkelde NVA-er zou je beter het goede voorbeeld tonen. Hoe zo iemand gedongen wordt bepaalde verklaringen af te leggen zei ik reeds: Ik ken een geval waar een aannemer in een interview een 'anti-VB' veklaring moest afleggen of anders kreeg hij het contract niet. Hij kwam zich nadien verontschuldigen bij FVH. Zo een interview gaat bv alsvolgt: Geachte mijnheer, je vindt het toch niet goed zeker dat die rechtse fascistische partij uw Bobbejaanland gaat misbruiken voor hun aanstootgevend racistisch gedrag? Waarop die geachte mijnheer dat natuurlijk niet goed vindt. Bedreiging met broodroof (de man zelf of de kinderen) is ook een geliefde taktiek. Zopas werd in onze VB-afdeling iemand voor de keuze gesteld: ontslag indienen als VB-lid of je baan kwijt. Zo gaat dat bij 'democraten'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met jouw flutpartijtje kom jij natuurlijk niet in de verste verte in aanmerking voor partijsubisidies, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
|
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
|
![]() De Engelsen willen Vlaanderen niet verengelsen. Daarom hebben we minder problemen met Engels dan met Frans.
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nogal wiedes dat die eigenaar zijn pretpark (niet) verhuurt aan wie hij zelf wil. Of wou u dat liever anders?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jup, vooral omdat al die aanwezige kinderen naar daar gegaan zijn omdat ze zo vlaams belang minded zijn. Opium voor het volk, niet meer niet minder en het heeft dan ook geen enkele nieuwswaarde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |