![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De autoritaire staat waar ze van dromen, waar iedereen zijn mond moet houden terwijl hun grote lichten praten, is een bewijs van zwakte. Zoals arogantie dat steeds is. Het zijn de nieuwe stammenchefs, die hun gezag op terreur baseren, op onderdrukking en geweld. Dit alles spookt door hun zieke hoofden: dat mensen kunnen van gedacht verschillen met henzelf kan enkel indien je achterlijk bent. Ofwel omdat je een colaborateur van de islam bent. Een diabolische Di Rupist of een ander etiquetje dat ze zo graag opplakken bij anderen, vermits ze niet in staat zijn om een simpele politieke analyse te maken, laat staan een complexe. Zo kunnen ze ook nooit een compromis aangaan, vermits ze niet tot drie willen tellen (kunnen tellen?) en simplisme hun methode is... ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 2 april 2007 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
|
![]() Citaat:
Goed om weten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het laat me denken aan dat Engelse pretpark dat voor één dag verhuurd werd aan "de moslims" (of hoe moet je dit dan netjes zonder vooroordelen zeggen?). Enkel "moslims" (toen was er ineens slechts één islam) mochten blijkbaar binnen. Inclusief de verplichting om in de juiste uniformen te verschijnen waarschijnlijk - hoe kan men anders weten of je al of niet "moslim" bent? Met een lidkaart?
Raar genoeg waren er in héél Engeland te weinig geïnteresseerde moslims die zich durfden wagen aan een dagje PRETpark. Waarschijnlijk mocht PRET niet van Allah, en park staat ook niet in de koran. Enfin, heel het gebeuren is toen afgeblazen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Europees Commissaris
|
![]() ... Waarmee u uzelf meteen nog armer dan wie hier ook zal voelen.
Binnen dit en maximum 40 jaar ligt u, net zoals alle anderen, te rotten in de grond. Buiten het feit dat u dan heel uw leven voor niks heeft gewerkt en er bovendien geen vrienden heeft aan overgehouden, zal u nog sneller rotten door de verhoogde cholesterol. Maar weet u ? Dat gun ik u zie. Hopelijk heb je geen kinderen. Arme schaapjes. Maar dat zou me verbazen. Dat kost geld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kapitaal ? Welk kapitaal ? Met een schrijfwijze als de jouwe, best een goeie secretaresse aanwerven maat ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Van vleesklakken was er, jammer genoeg voor jou, niet veel te bespeuren. Wel een hoop lachende kindergezichtjes. Maar dat zal jou worst wezen, vermoed ik... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij infantielen denk ik eerder aan zij die hun bijdrage aan deze draad, bij gebrek aan degelijke argumenten, beperken tot het plaatsen van kinderlijke cartoons, vergezeld van qua argumentatie al even doorslaggevende emoticons.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Banneling
|
![]() Holla, het kan denken. Veel hulp bij gehad? Deed het pijn? Sukkel, leer af en toe ook eens lachen he, ipv mij aan te vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
|
![]() Citaat:
![]() Beetje volwassen doen, misschien? Of tenminste een beetje beleefd blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
|
![]() Steekt het zo? Doet het zoveel pijn geconfronteerd te worden met uw eigen kinderachtigheid?
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |