![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2621 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2622 |
Gouverneur
|
![]() Dat heeft hij op geen enkel moment beweerd ... bewijs het tegendeel.
![]() |
#2623 |
Gouverneur
|
![]() Welke geeft hij dan en op welk moment?
![]() |
#2624 |
Burger
|
![]() Ah...daar heb je hem weer.
Ga je nog uitleggen hoe die kernconstructie is verworden tot kleine delen ? Ik denk het niet. Jij hebt hetzelfde probleem als die Popular Mechanics medewerkers. Een veel te grote mond en geen enkel reeel argument om het te verdedigen. Daarbij kraam je nog zoveel onzin uit dat er in jou geval weinig reputatie te beschermen valt. Ik noem daar het " dodelijke watje" ( 300 km/uur ), de "dodelijke halve liter water" ( 100 km/uur) en de "als rietstengels afknappende stalen hoofdkolommen". Ik bedoel...zou je niet eens gaan nadenken voordat je je uitspraken op een openbaar forum zet ? In de post die ik gequote heb ben je vast en zeker tegen jezelf aan het praten. Enfin...beantwoord maar 'ns wat vragen zodat het geloofwaardig wordt als je de officiele verklaringen voor 9/11 verdedigd. Dat laatste geldt overigens ook voor Firestone. Laatst gewijzigd door komodo : 2 april 2007 om 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2625 |
Gouverneur
|
![]() Wat reputatie? Die parcifal ofwa?
Uhm, dit is een onnozel forum ... ik bedoel effe relativeren ... als Parcifal echt een reputatie hoog zou moeten houden dan zat hij hier niet de god-ganse dag te typen ![]() ikzelf kom hier 1 dag in de week eens en kom telkens weer terecht in dezelfde dicussie en die parcifal is er altijd bij ... zonder neerbuigend te willen doen, hou oud zijt gij eigenlijk? Ge zit hier elke dag te typen ... geen andere hobbies ofzo?
![]() |
#2626 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://911research.wtc7.net/reviews/...ard/index.html Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik dacht dat net jullie kant zoveel wetenschappers had? En ging het hier niet om een debat met aan beide kanten evenveel personen? Me dunkt dat uw argument 'flut' is. Maar dat was duidelijk na uw reactie op komodo z'n bericht. Laatst gewijzigd door Akufen : 2 april 2007 om 20:43. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2627 | |
Staatssecretaris
|
![]() De waarde van KSM z'n bekentenis:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 3 april 2007 om 09:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2628 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de Zembla reportage (deze dus) tussen minuut 33 en minuut 37 zegt hij dat nochtans verschillende keren. Ivm WTC 1 en 2 zegt hij onder andere : "Dat kunnen geen explosieven zijn want daar heeft daar een enorme brand gewoed. Wanneer daar explosieven aanwezig waren geweest zouden die allang zijn verbrand. Sterker nog : vooraleer ze verbrand zouden zijn, zou de ontsteker al afgegaan zijn want die gaat bij 320 graden dus dan had dat al eerder gedetoneerd geweest". Ook de studenten van TU Delft voelden zich serieus belazerd door Loose Change II. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2629 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Gewoontegetrouw ![]() Jakowenko zegt dat WTC 1 & 2 geen normale CD is en dat het wel kan maar dat hij een jaar de tijd nodig heeft om de explosieven te plaatsen Wat volgt is dus nonsens: Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2630 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.stormingmedia.us/10/1072/A107281.html Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 3 april 2007 om 10:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2631 | |
|
![]() Rosie O'Donnel verdedigt zich tegen de vele aanvallen die ze krijgt in Amerika omdat ze 9/11 in vraag durft te stellen. Een statement vanop haar website. Dit is tenminste iemand uit de mainstream met de guts om het aan te klagen.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2632 | |
|
![]() Acteur en neo-con Danny Bonaduce zegt zelfs dat ze Rosie O'Donnel moeten afmaken omdat ze 9/11 in vraag stelt en zo "de vijand helpt". Dit is nazi Duitsland twilight zone waar alle rede zoek is. Mensen die zich verlagen tot verlengen van het systeem zonder enige blik van humaniteit of kritisch denken:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2633 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2634 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja, waar zijn de meeste nazis naartoe gevlucht (gehaald is een beter woord) na WO2? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2635 | ||
|
![]() Citaat:
Een van de kopstukken van hun was Werner von Braun. Hij was blijkbaar goed op de hoogte van de plannen want hij waarschuwde dat terrorisme ging gebruikt worden om de massa angst aan te jagen nog lang voordat er sprake was van internationaal terrorisme. Maar hij zei dat er na het terrorisme nog 2 dreigingingen gingen volgen: asteroiden en uiteindelijk aliens (fake): Uit een interview met zijn vroegere medewerkster Dr. Carol rosin: ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 3 april 2007 om 13:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2636 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dcaht dat jullie verkondigde dat het merendeel aan amerikanen denken dat 9/11 een inside job was.
![]() |
![]() |
![]() |
#2637 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik kan niet genoeg smileys gezet krijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#2638 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2639 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat ga je doen, ik lach jullie zoveel uit als ik wil. Al jullie onzin komt uiteindelijk toch uit. Waarom word er nu zo stil rond het proces 9/11? Men ging Bush toch aanklagen na zijn termijn en menhad toch harde bewijzen...niemand durft er nog maar 1 woord over te reppen. Ook jij waarschijnlijk niet, oftewel zul je afkomen met iets in de vorm van "ik heb dat nooit beweerd". ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2640 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |