![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 3 april 2007 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idien,ga ik daar zekers een draadje over openen !!!!!!
![]() |
#123 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ik zit zelf in het antwerps onderwijs. Het stadsonderwijs aan de grote Steenweg heeft een prachtgebouw, het werd zowat afgebroken door "nieuw vlamingen" ,de stad trok op tijd aan de noodrem, men is nu blij dat men er volwassenenonderwijs kan organiseren, Durletstraat idem. Men beseft dat er amper "les" kan gegeven worden in het reguliere secundaire onderwijs, daarom laat men het liever vallen en organiseert men er volwassenenonderwijs . Het lyceum op de Paardenmarkt, continue neergang, het SPIA aan Digipolis wordt bijna uitsluitend beroeps en zo kan je blijven doorgaan.... De rest kan je gewoon nagaan. Niet voor niets werd er kortelings vastgesteld dat frans, plantkunde, biologie, hoofdrekenen....achteruit gaat. Wat moet dat dan niet zijn in een nieuw vlamingen school ? Laatst gewijzigd door boerenverstand : 3 april 2007 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet zo lang terug zat ik eens op een "studentenbus" richting een gents middelbaar schooltje. Zaten een paar vlaamse gastjes op de hele tijd slagen tegen hun koppen kregen van nieuwe vlaamse gastjes. Daarnaast stonk die bus precies naar dooi bloemen. Bijna afval.
En toen besefte ik het... de hoop van dit land z'n toekomst hoort in de vuilbak ![]()
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft Slangen nu al beslist of we "nieuwe Vlamingen" dan wel "Nieuwe Vlamingen" moeten schrijven?
En weet iemand of er ook n(N)ieuwe Brusselaars en n(N)ieuwe Walen te bespeuren zijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 april 2007 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
![]() Inderdaad ... de laatste 5 jaar zijn er enorm veel Belgen uit onze buurt vertrokken en moest ik de mogelijkheid hebben, was ik ook weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
In Antwerpen Noord is een huis niets waard. Je krijgt er zelden meer dan 100 000 euro voor. Daar kan je in de betere wijken, zoals het Zuid nog geen appartementje voor kopen. De huurprijzen zijn daar ook beduidend hoger dan hier. Met andere woorden: velen zitten hier vast. De Belgen die niet kunnen ontsnappen aan de tirannie van de migranten ... die denken anders over de multicul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Gaat de Nieuwe Vlamingen Alliantie, kortweg NVA, hier mss onverwijld garen uit spinnen ???
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken je niet goed genoeg om over je te oordelen, maar met wat ik van je lees, lijkt het mij dat jij er zo ééntje bent die zich aanpast aan de omstandigheden. Om niet te zeggen: de vreemdelingen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() En wat houdt dat precies in "aanpassen aan de vreemdelingen"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik denk dat het bij U het zelfde is dus.....
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Edina, je komt over als iemand die hoe dan ook ten strijde trekt tegen iedereen die kritisch is tegenover de multiculturele samenleving.
Ik mis bij jou openheid om te praten met mensen die of andere ervaring of andere kijk hebben. Het is leuk voor jezelf dat je zo positief bent, maar luister je ooit wel eens naar anderen? Ik heb de indruk dat je vooral wilt overtuigen dat mensen ongelijk hebben,dat vind ik jammer want het gaat niet om gelijk of niet, wel over het gegeven dat heel veel mensen in Antwerpen gewoon niet gelukkig zijn met de wijze waarop de multiculturele samenleving zich ontwikkelt, dat is iets anders dan TEGEN een multiculturele samenleving zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wedde dat dit in Borgerhout of Deurne is (oud of nieuw Borgerhout-Deurne Noord of Deurne zuid) =het verschil tussen arm en rijk
![]()
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |