Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 april 2007, 17:42   #221
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Paranoia is behandelbaar, Boadicea. Praat er eens over met je arts.
En blijf gerust verder in je waanideeën verstrikt.
Als er eentje die is die nooit van haar extreem-linkse waanideeën en fantasieën zal genezen, ben jij het wel. Voor jou is het te laat : uw geestelijke conditie is duidelijk niet meer behandelbaar. Elke zin voor realiteit wordt telkenmale overwoekerd door multiculturele illusies. En over die typische eigenhaat van de dogmatische multikulfundi zullen we maar zwijgen.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2007, 17:42   #222
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ff mss eens aan de stad Antwerpen aanvragen wie het aangeklaagd heeft dat onze kinderen 20 frank moesten betalen om op het speelpleintje 'tdokske! te mogen spelen als Vlaamse !!!! duveltje382
En wat heeft dat met het succes van speelstraten te maken, beste duveltje?
Heb ik dan ergens ontkend dat er zo'n dingen gebeuren als jij beschrijft misschien?
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2007, 17:44   #223
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb ik dan ergens ontkend dat er zo'n dingen gebeuren als jij beschrijft misschien?
En wat is de prijs voor vlamingskes in uw speelstraat Edina? Of zijn die er sowieso niet meer?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2007, 17:45   #224
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laat dat susses dan maar snel achterwege hé,want het is een flop op vele plaatsen(niet overal,zekers niet)
Oud 4 april 2007, 17:46   #225
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
De Vlaamse kinderen gaan naar school dacht ik - Vergeef me dat ik het onderscheid maak, van nieuwe vlamingen weet ik het niet zo juist.

Dat de speelstraten - waarbij U zich dus hebt opgegeven als meter en dus als toezichtster - enkel tijdens de schoolverloven open zijn is dus niet zo vreemd.

En toch wil U blijven beweren dat jonge Vlaamse gezinnen (niet jonge nieuwe Vlaamse gezinnen) de stad uittrekken omdat hun kinderen geen speelruimte hebben? Allez gij!
Ik weet niet op welke planeet jij leeft, maar de schoolvakanties zijn wel wat langer dan 2 weken per jaar. Kinderen moeten ondertussen ook al geruime tijd niet meer naar school op woensdagnamiddag en zaterdag. Maar dat was je allemaal ontgaan waarschijnlijk.

Citaat:
Droom maar rustig verder in je speelstraatje Edina, en leer misschien aan Mohammedje dat hij Aishake ook moet laten buuitenspelen... (of blijven die sowieso binnen in je speelstraat?)
Nee, de enige kinderen die binnen moesten blijven waren die van de 2 orthodox-joodse families in de straat. Zij hadden er trouwens ook problemen mee dat er kinderen in hun blootje zaten in een zwembadje. De kinderen van de moslims uit de straat speelden allemaal mee (meisjes en jongens, Marokkanen en Turken). Net zoals die van de Ecuadorianen en andere Afrikanen uit de straat. Er zijn ook nog Oost-Europeanen, maar die hebben geen kinderen.

Laatst gewijzigd door Edina : 4 april 2007 om 17:47.
Oud 4 april 2007, 17:49   #226
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Als er eentje die is die nooit van haar extreem-linkse waanideeën en fantasieën zal genezen, ben jij het wel. Voor jou is het te laat : uw geestelijke conditie is duidelijk niet meer behandelbaar. Elke zin voor realiteit wordt telkenmale overwoekerd door multiculturele illusies. En over die typische eigenhaat van de dogmatische multikulfundi zullen we maar zwijgen.
Als ze iemand geestesziek wenst te verklaren, moet ze daarvoor een bevoegd diploma hebben. Indien ze dat niet heeft en haar diagnose met niets kan staven, riskeert ze vroeg of laat een proces wegens laster.

Enkel een behandelende arts heeft recht een diagnose over iemand uit te spreken. Ze is zo goed op de hoogte van de wet, dat ze dat zou moeten weten. Als ze trouwens suggereert dat ik paranoia zou zijn, omdat ik suggereer dat ze voor een organisatie kan werken, zegt dat genoeg.

Of is het soms een schande om voor bepaalde organisaties te werken?
Oud 4 april 2007, 17:50   #227
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet niet op welke planeet jij leeft, maar de schoolvakanties zijn wel wat langer dan 2 weken per jaar. Kinderen moeten ondertussen ook al geruime tijd niet meer naar school op woensdagnamiddag en zaterdag. Maar dat was je allemaal ontgaan waarschijnlijk.
tiens.... en op zondag?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 4 april 2007, 17:50   #228
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En wat is de prijs voor vlamingskes in uw speelstraat Edina? Of zijn die er sowieso niet meer?
Jawel hoor, die zijn er ook nog. Jonge gezinnen die hier recent een huis hebben gekocht omdat het een betaalbare buurt is. En nee, geen problemen tussen hen en de allochtonen tijdens de speelstraat. Gek hé.
Oud 4 april 2007, 17:51   #229
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
tiens.... en op zondag?
Bij mijn weten is zondag altijd al een rustdag geweest, maar ik kan me natuurlijk vergissen.
Oud 4 april 2007, 17:52   #230
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jawel hoor, die zijn er ook nog. Jonge gezinnen die hier recent een huis hebben gekocht omdat het een betaalbare buurt is. En nee, geen problemen tussen hen en de allochtonen tijdens de speelstraat. Gek hé.
prachtig! Maar volgens mij is het nu paasverlof!

Waarom ben je niet aan het toezicht houden? Je zit al heel de middag achter je pc! foei! meter van mijn kl*ten.

MIJN kinderen zou ik alvast niet aan jou hebben toevertrouwd.

Laatst gewijzigd door circe : 4 april 2007 om 17:53.
Oud 4 april 2007, 17:52   #231
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Allez Edina,ik ga U eens wat vertellen over het speelpleintje Dokske,is 4X op 20 jaar vernieuwd geweest de laatste keer met Europees geld +- 15 M. oude Belgische franken,en weeral bijna afgebroken door .....Tro is Tro hé !!!
Oud 4 april 2007, 17:54   #232
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ik trap in ieder geval op een zere teen, dat is duidelijk.
Nee hoor, je doet me lachen. Wel vaker trouwens! Jij kan blijkbaar niet begrijpen dat iemand een mening als de mijne heeft en zoekt dan maar een complot erachter. Ik moet wel betaald worden om te schrijven wat ik schrijf! Dat klinkt inderdaad behoorlijk paranoia in mijn ogen.
Oud 4 april 2007, 17:55   #233
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
prachtig! Maar volgens mij is het nu paasverlof!

Waarom ben je niet aan het toezicht houden? Je zit al heel de middag achter je pc! foei! meter van mijn kl*ten.

MIJN kinderen zou ik alvast niet aan jou hebben toevertrouwd.
Wij mogen jammer genoeg enkel in de zomervakantie speelstraat houden. We hadden het anders graag ook in de paasvakantie gedaan.
Oud 4 april 2007, 17:57   #234
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik zijg dan nog over het buurthuis voor jongeren in de Borrewaterstraat
Oud 4 april 2007, 17:58   #235
Boadicea

Standaard

Citaat:
Nee hoor, je doet me lachen. Wel vaker trouwens! Jij kan blijkbaar niet begrijpen dat iemand een mening als de mijne heeft en zoekt dan maar een complot erachter. Ik moet wel betaald worden om te schrijven wat ik schrijf! Dat klinkt inderdaad behoorlijk paranoia in mijn ogen.
Ik zoek nergens een complot achter, maar het zou toch kunnen. Naar ik vernomen heb, zitten er hier mensen op het forum, als woordvoerders van verenigingen.
Anderzijds stel ik wel vast dat jouw verhaal hier als een kaas met gaten blumpudding in elkaar zakt, maar kom.

Jij mag jouw mening hebben. Ik lach me ook krom met jou, want ik weet dat jij er nogal mee in de minderheid mee staat, als het er op aan komt.
Oud 4 april 2007, 17:58   #236
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allez Edina,ik ga U eens wat vertellen over het speelpleintje Dokske,is 4X op 20 jaar vernieuwd geweest de laatste keer met Europees geld +- 15 M. oude Belgische franken,en weeral bijna afgebroken door .....Tro is Tro hé !!!
Domme investeringen. Hadden ze er nu gewoon één grote zandbak van gemaakt dan was het probleem opgelost geweest. Kwestie van eigen cultuur hé.

Ooit gehoord van het "allochtonenbos" in Nederland Duveltje?
Geen grap hoor! Pure ernst.
Men had ontdekt dat "allochtonen" "gewoon" waren om in de pure natuur van de vruchten der natuur te plukken. dus wat deed men voor deze mensensoort? Buiten Amsterdam een volledig bos aanplanten met bomen en struiken die vruchten dragen en waar ze dan van mogen plukken, zoals ze in hun habitat gewoon waren. (Beetje Planckendael en Artis dooreengemengd denk ik, je weet wel daar doet men ook de moeite om de originele habitat wat na te bootsen).

(ik ben NIET aan het zwansen, ik voer hier GEEN racistisch discours Jozef, het IS écht gebeurd).

Enfin, met heeft dus een Allochtonenbos aangeplant (waarschijnlijk ook met volwassen bomen die ze per kraan hebben overgebracht en zo - je kan van deze uitheemse mensensoort toch niet verwachten dat ze eerst 10 jaar wachten tot die bomen vruchten dragen hé) - enfin alles pico bello in orde, het Allochtonenbos (= OFFICIELE BENAMING Jozef) werd opengesteld.
HIER nog een berichtje daarover.
NOG EEN leuk artikeltje

.... Eén seizoen. bomen werden gemolesteerd, alles was kapot.
(maar daarover vind je natuurlijk niks meer)

WOESTIJNZAND zeg ik jullie!

Laatst gewijzigd door circe : 4 april 2007 om 18:13.
Oud 4 april 2007, 18:03   #237
Banneling

Standaard

Citaat:
Domme investeringen. Hadden ze er nu gewoon één grote zandbak van gemaakt dan was het probleem opgelost geweest. Kwestie van eigen cultuur hé.

Ooit gehoord van het "allochtonenbos" in Nederland Duveltje?
Geen grap hoor! Pure ernst.
Men had ontdekt dat "allochtonen" "gewoon" waren om in de pure natuur van de vruchten der natuur te plukken. dus wat deed men voor deze mensensoort? Buiten Amsterdam een volledig bos aanplanten met bomen en struiken die vruchten dragen en waar ze dan van mogen plukken, zoals ze in hun habitat gewoon waren. (Beetje Planckendael en Artis dooreengemengd denk ik, je weet wel daar doet men ook de moeite om de originele habitat wat na te bootsen).

(ik ben NIET aan het zwansen, ik voer hier GEEN racistisch discours Jozef, het IS écht gebeurd).

Enfin, met heeft dus een Allochtonenbos aangeplant (waarschijnlijk ook met volwassen bomen die ze per kraan hebben overgebracht en zo - je kan van deze uitheemse mensensoort toch niet verwachten dat ze eerst 10 jaar wachten tot die bomen vruchten dragen hé) - enfin alles pico bello in orde, het Allochtonenbos (= OFFICIELE BENAMING Jozef) werd opengesteld.

.... Eén seizoen. bomen werden gemolesteerd, alles was kapot.

WOESTIJNZAND zeg ik jullie!
Die vernielingsdrang zie je overal waar ze zitten.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2007, 18:06   #238
Boadicea

Standaard

Wel, ik heb een goed voorstel: al die straten die ze openbreken, als zandbak laten liggen. Dan moeten we niet blijven kappen en breken. Veel goedkoper en vele groepen in Antwerpen zullen zich er dan beter thuis voelen.
Oud 4 april 2007, 18:06   #239
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Die vernielingsdrang zie je overal waar ze zitten.
Idd tijd om te zeggen"NEE " zo kan het niet meer verder hé,weet voor wat je werkt en wie het afbreekt hé
Oud 4 april 2007, 18:14   #240
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En jij durft dit te zeggen zonder uw te schamen,ik ben wit,ik ben Vlaming,reden genoeg om de voordelen die de Marokkanen krijgen te verliezen,mij bepamperen ze niet zoals vele alloctonen.Dus ik blijf arm zelfs al werk ik voltijds.Dat is het verdiende loon omdat ik Vlaming ben(een echte schande is dat)en dan maar vragen waarom je VB kiest hé !!!!

Gij durft wel zeggen dat het een schande is naast vreemdelingen te wonen, dan vind ik het een schande voor die mensen dat ze naast u moeten wonen. Niet meer niet minder. En nee ik noem me zelf geen vlaming! Ik ben in eerste plaats een antwerpenaar en een de tweede plaats een belg. Vlamingen horen thuis in blokland.Het gros van de allochtonen leeft onder de armoedegrens en gij komt wat zeggen dat ze beter gepamperd worden als gij? Gij durft echt wel! Steek de oorzaak van uw ellende maar op de andere, uw leven zal er echt niet beter op worden.

Of denkt ge dat ge meer zijt als een ander omdat ge denkt ne vlaming te zijn? Gij verdient beter zeker? Gij moet gepamperd wordn zeker?

Neem uw leven zelf onder handen, sukkelaar!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be