Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 april 2007, 14:40   #21
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
u weet echt niet wat het logische vierkant is?
Ik heb school gelopen in een Atheneum overigens. KA Malle om precies te zijn en ik bovendien mijn lagere schooltijd doorgebracht op een gemeenschapsschool.
Maar vent toch, je overtreft jezelf. Je gebruikt wat niet ter zake doende afleidingmanouevers, waarbij je nota bene met de kloten speelt van Aristoteles door het stokpaardje van ... Schillebeeckx boven te gaan halen (een soort pater, mijn gedacht...). En dan maar fier zeggen dat je ouders je niet naar een katholieke school stuurden. Ze hebben ongelijk gehad: goede heidenen kweek je in katholieke scholen, dat is geweten

Mag ik je vragen waar je het "collegedictaat Hermeneutiek "hebt bestudeerd... aan de RUG?

Laatst gewijzigd door ericferemans : 6 april 2007 om 14:44.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 14:40   #22
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Tja, het zijn toevallig geen kiekens die Stevaert als premier zagen zitten...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 14:46   #23
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Maar vent toch, je overtreft jezelf. Je gebruikt wat niet ter zake doende afleidingmanouevers, waarbij je nota bene met de kloten speelt van Aristoteles door het stokpaardje van ... Schillebeeckx boven te gaan halen (een soort pater, mijn gedacht...). En dan maar fier zeggen dat je ouders je niet naar een katholieke school stuurden. Ze hebben ongelijk gehad: goede heidenen kweek je in katholieke scholen, dat is geweten

Mag ik je vragen waar je het "collegedictaat Hermeneutiek "hebt bestudeerd... aan de RUG?
Uiteraard niet. Universiteit Antwerpen.
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 14:46   #24
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Nog beter antwoord: UNDERDOG SPELEN!
Het is het meest perfecte tjevenantwoord, altijd goed voor veel sympathie en schouderklopjes!
Je zegt niet dat je ongelijk hebt, noch dat je gelijk hebt: je meent het allemaal ZO GOEEEE. En dan zijn er van die ambetanterikken die je voor rot schelden ocharme! Zo van die fanaten die geen "gulden middenweg" (waar ligt die, in welk tjevendorp?) kennen maar voortdurend fanatiek zeggen dat ze alles weten!
Een goed tjeef is een brave borst, die zijn best doet hé? Het is een soort scout die "voor eigen deur veegt" (meestal die van iemand anders ook, kwestie van de lakei van de rijken ook uit te hangen). Die tjeef "doet wel en ziet niet om".
Het is allemaal zo duidelijk gericht op het veronozelen van dingen, het wegpraten van de conflicten, het opzetten van grote paardenkleppen om toch vooral maar de realiteit niet onder ogen te moeten zien.

De goedaardigheid druipt van tjeven af. Je kan er niet kwaad op zijn want dan janken ze en halen nog meer stemmen, van andere mensen die compassie krijgen met de dutskes.
En ondertussen zitten ze in je zakken, buigen ze nog steeds beleefd het hoofd naar Koning, Kerk en Kapitaal en doen ze een knieval voor allen die hen de linkerwang een flinke mep willen geven, waarna ze discreet in je kloten pietsen.
Wat een klootzakken!

En dan die wolligheid, die babelonische verwardheid zoals in " dat zegt niets verkeerd, het klinkt poëtisch, het is nietszeggend, je doet er vooral niemand kwaad mee en het bewijst dat je de poëzisch en rhetorica bij paters hebt doorlopen (misschien bij broeders, maar dat is niet chique genoeg).
Van al die zever : "verlos ons Heer"!
Je zou er verdomme katholiek van worden, moest het helpen om die kwaal kwijt te geraken.
Ik gebruik in de politiek niet graag het geloof, of wat daar voor moet doorgaan, maar vermits de tsjeven dat soort van geloof in de naam van hun partij schrijven:
Mocht Jezus terugkomen en in de politiek gaan: hij zou niet eerst de tollenaars uit de tempel drijven, maar de hypocrieten uit de CD+Vee, hij zou een ACV partij oprichten en dan de barmhartige Sammaritaan uithangen en de bergrede ophangen in het parlement. Vooraan.
Maar ja: "zalig de armen van geest" hé!
Ik hoop dat CD&V of desnoods Jezus die linkse bullebakken buiten smjt...
Die kunnen altijd terecht bij CAP, PVDA of in het ergste geval bij die paljassen van Spirit...

De CD&V mag niet langer die groene zakken in haar rangen opnemen (toch niet als het om beleid gaat)...

Tjonge, tjonge... links én progressief...
Heeft er iemand ook al een progressieve zien werken...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 14:47   #25
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
Tja, het zijn toevallig geen kiekens die Stevaert als premier zagen zitten...
Ik hou mij in, schat, ik hou me in...
Oud 6 april 2007, 14:55   #26
ericferemans

Standaard

Aloewel....

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  boer.gif
Bekeken: 63
Grootte:  222,5 KB
ID: 19200

Laatst gewijzigd door ericferemans : 6 april 2007 om 14:56.
Oud 6 april 2007, 14:58   #27
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
Uiteraard niet. Universiteit Antwerpen.
BIJ DE JEZUITEN!!!
Bon, daar kan ik niet tegenop. Ik zat maar op het RUCA...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be